تریلر جدید فصل سوم انیمه Mob Psycho 100 [+ عکس]

به تازگی یک تریلر جدید از فصل سوم انیمه Mob Psycho 100 منتشر شده است. در این نوشتار به جزئیات تریلر Mob Psycho 100 می‌پردازیم.

برادران وارنر ژاپن روز چهارشنبه یک ویدیوی تبلیغاتی برای شخصیت Mob Psycho 100 III، فصل سوم انیمه تلویزیونی مانگای ONE’s Mob Psycho 100 پخش کرد. کلیپ‌های موجود در این ویدئو، Ritsu Kageyama، از دو فصل اول انیمه را برجسته می‌کند:

تریلر جدید فصل سوم انیمه Mob Psycho 100

  • تاریخ انتشار فصل سوم انیمه Mob Psycho 100
تریلر جدید فصل سوم انیمه Mob Psycho 100
تریلر جدید فصل سوم انیمه Mob Psycho 100

تاریخ انتشار فصل سوم انیمه Mob Psycho 100 در تاریخ 5 اکتبر در Tokyo MX و BS Fuji و در 7 اکتبر در Cartoon Network خواهد بود. Crunchyroll انیمه را در سراسر جهان به استثنای آسیا به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی و با دوبله انگلیسی در حالی که در ژاپن پخش می‌شود، پخش خواهد کرد. دو قسمت اول در اوایل این ماه در طول کنفرانس Crunchyroll Expo نمایش داده شد.

شما در ادامه می‌توانید پوستر انیمه Mob Psycho 100 را مشاهده کنید:

تریلر جدید فصل سوم انیمه Mob Psycho 100
تریلر جدید فصل سوم انیمه Mob Psycho 100

کارکنان فصل سوم انیمه Mob Psycho 100

Setsuo Ito، Takahiro Sakurai، Akio Ohtsuka، Miyu Irino و Yoshitsugu Matsuoka همگی به ترتیب در نقش‌های Shigeo “Mob” Kageyama، Arataka Reigen، Ekubo، Ritsu Kageyama و Teruki Hanazawa بازی می‌کنند.

دیگر بازیگران بازگشته فصل سوم انیمه Mob Psycho 100 عبارتند از:

  • تاکانوری هوشینو در نقش سریزاوا
  • آتسومی تانزاکی در نقش تومه کوراتا
  • اوکی ساتاکه در نقش تسوبومی
  • آیومی فوجیمورا در نقش ایچی مزاتو
  • توشیهیکو سکی در نقش موساشی گودا
  • یوشیماسا هوسویا در نقش تنگا اونیگاوارا

یوزورو تاچیکاوا، کارگردان قبلی این انیمیشن، اکنون به عنوان مدیر اجرایی و تاکاهیرو هاسویی به عنوان کارگردان جدید شناخته می‌شوند. هیروشی سکو برای آهنگسازی سریال بازگشته است. یوشیمیچی کامدا، کازوهیرو واکابایاشی و کنجی کاوای همگی به ترتیب به عنوان طراح شخصیت، کارگردان صدا و آهنگساز موسیقی بازگشتند. Ryō Kōno به عنوان کارگردان هنری از فصول قبلی باز می‌گردد، همانطور که Shihoko Nakayama برای طراحی رنگ، Mayuku Furumoto به عنوان مدیر عکاسی و Kiyoshi Hirose به عنوان ویرایشگر بازخواهد گشت.

MOB CHOIR برای اجرای آهنگ تم ابتدایی انیمه “1” و آهنگ پایانی “Cobalt” بازخواهد گشت. خالق اصلی مانگا، ONE سری Mob Psycho 100 را در سرویس Ura Sunday Shogakukan در سال 2012 و بعداً در برنامه Manga ONE Shogakukan در سال 2014 راه اندازی کرد. او این مجموعه را در دسامبر 2017 پایان داد. Shogakukan شانزدهمین و آخرین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در آوریل منتشر کرد. Dark Horse Comics مانگا و مانگای Mob Psycho 100: Reigen spinoff را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند.

اولین فصل انیمه در ژوئیه 2016 در ژاپن و فصل دوم در ژانویه 2019 به نمایش درآمد. کرانچی رول هر دو سریال را همزمان با پخش در ژاپن پخش کرد. Funimation دوبله های انگلیسی این انیمیشن را پخش کرد و هر دو سریال را در ویدیوی خانگی منتشر کرد. اولین سریال از اکتبر 2018 در بلوک برنامه نویسی Toonami از Adult Swim پخش شد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر فصل سوم انیمه Mob Psycho 100 مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *