تریلر جدید فصل دوم انیمه Tsurune [+ عکس و تاریخ انتشار]

استودیو انیمه Tsurune یک تریلر جدید برای اعلام فصل دو آن منتشر کرد. در این نوشتار به جزئیات تریلر انیمه Tsurune خواهیم پرداخت.

انیمیشن کیوتو از روز جمعه برای Tsurune: The Connecting Arrow ، فصل دوم انیمه تلویزیونی Tsurune ، یک فیلم تبلیغاتی را منتشر کرد. تاریخ انتشار فصل دو انیمه Tsurune در ژانویه سال 2023 خواهد بود.

تریلر جدید فصل دوم انیمه Tsurune

  • تاریخ انتشار فصل دو انیمه Tsurune
تریلر جدید فصل دوم انیمه Tsurune
تریلر جدید فصل دوم انیمه Tsurune

جون فوکویاما به عنوان Eisuske Nikaidō به بازیگران انیمه می‌پیوندد. اعضای بازیگران برگشتی شامل Yūto Uemura به عنوان Minato Narumimi و Kensho Ono به عنوان Shū Fujiwara هستند. Takuya Yamamura برای کارگردانی فصل جدید شناخته شده است.

اولین انیمه تلویزیونی در ژاپن در کانال NHK-General در اکتبر سال 2018 به نمایش درآمد. Sentai Filmworks دارای مجوز انیمه بود و این سریال را در Crunchyroll و Hidive (با دوبله انگلیسی) پخش کرد که در ژاپن پخش شد. Sentai Filmworks در ژانویه سال 2020 فیلم The Anime on Home Video را منتشر کرد. این نسخه شامل یک قسمت 14 اسپیشال بود.

شما می‌توانید پوستر این انیمه جدید را در ادامه مشاهده کنید:

تریلر جدید فصل دوم انیمه Tsurune
تریلر جدید فصل دوم انیمه Tsurune

Pony Canyon USA داستان این انیمه را اینگونه توصیف می‌کند:

این داستان با میناتو نارومایه آغاز می‌شود که سال اول سال اول خود را در دبیرستان محلی Kazemai آغاز می‌کند. آقای تامی، مشاور باشگاه تیراندازی، مشتاق استخدام میناتو و همچنین دوستان کودکی وی Seiya Takehaya و Ryohei Yamanouchi است. Ryohei میناتو را برای حضور در این باشگاه متقاعد می‌کند، جایی که او همچنین با کیتو اونوگی و نانائو کیزاراگی آشنا می‌شود.

آقای تامی، او را به عنوان یک استعداد کمیاب تیراندازی با کمان ژاپنی معرفی می‌کند و از او می‌خواهد که در مقابل همه تیراندازی کند. با این حال، تیر میناتو به دلیل اینکه او به دلیل یک بیماری جدی تحت تأثیر قرار گرفته است، نمی‌تواند به هدف برخورد کند.

The Gekijōban Tsurune: Hajimari No Issha در 19 اوت در ژاپن افتتاح شد. Takuya Yamamura برای کارگردانی این فیلم به تیم این مجموعه بازگشت. Yamamura همچنین فیلمنامه را با نظارت توسط فیلمنامه نویس میشیکو یوکوت نوشت. Miku Kadowaki به عنوان طراح شخصیت به تیم بازگشت. Masaru Yokoyama هارومی فووکی را به عنوان آهنگساز جایگزین کرد.

شما می‌توانید تریلر انیمه Tsurune را در ادامه مشاهده کنید:

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *