انیمه My Hero Academia منفورترین تروپ ناروتو را با یک شیوه زیرکانه اصلاح می کند

اصلاح ناروتو توسط My Hero Academia در فصل آخر انیمه مدرسه قهرمانانه من به شیوه‌ای درخشان بهبود بخشیده شده و بسیار رضایت بخش بوده است.

آخرین فصل My Hero Academia با استفاده موفقیت‌آمیز از «Talk no Jutsu» به شیوه‌ای واقعی‌تر و رضایت‌بخش‌تر، یک نقص بزرگ در داستان سرایی ناروتو را برطرف می‌کند.

دوستی جدید اوچاکو و هیمیکو نتیجه یک تغییر تدریجی در نقش‌ها و تعاملات ساخته شده آن‌هاست که باعث می‌شود بحث احساسی آن‌ها به دست آمده و احساس شود. My Hero Academia همچنان تأثیر عظیم ناروتو را بر ژانر شونن نشان می‌دهد، در حالی که پیچش منحصر به فرد خود را در عناصر داستان سرایی محبوب ایجاد می‌کند.

اصلاح ناروتو توسط My Hero Academia

هشدار! حاوی اسپویل برای My Hero Academia فصل شماره 394!
در حالی که My Hero Academia عمدتاً تحت تأثیر ناروتو قرار گرفته است، در آخرین فصل خود در واقع یکی از ایرادات اصلی سری دوم را برطرف می کند. این نشان می‌دهد که علی‌رغم اینکه برخی از منتقدان می‌گویند این سریال عناصر زیادی را از پیشینیان خود وام گرفته است، مانگای ابرقهرمانی کوهی هوریکوشی می‌تواند از تأثیرات خود پیشی بگیرد و چیز جدیدی خلق کند. هیچ لحظه ای این را بهتر از صمیمیت هیمیکو و اوچاکو در آخرین فصل مانگا نشان نمی دهد.

اصلاح ناروتو توسط My Hero Academia
رفع نقص یکی از منفورترین تروپ‌های ناروتو توسط My Hero Academia, اصلاح ناروتو توسط مدرسه قهرمانانه من, نقاط قوت فصل جدید My Hero Academia

اصلاح ناروتو توسط مدرسه قهرمانانه من

اصلاح ناروتو توسط My Hero Academia
رفع نقص یکی از منفورترین تروپ‌های ناروتو توسط My Hero Academia, اصلاح ناروتو توسط مدرسه قهرمانانه من, نقاط قوت فصل جدید My Hero Academia

در فصل شماره 394 که توسط کالب کوک ترجمه شده است، هیمیکو توگا شرور با استفاده از ارتشی از کلون های Twice به خشم خود ادامه می دهد. برای متوقف کردن او، اوچاکو سعی می‌کند تا از طریق مسائلی که هیمیکو دارد صحبت کند و شرارت او را ریشه‌یابی کند.

اگرچه ممکن است این یک استراتژی ساده لوحانه به نظر برسد، به خصوص با توجه به اینکه دو شخصیت My Hero Academia درباره موضوعاتی مانند عاشقانه نیز صحبت می کنند، در واقع کار می کند، زیرا هیمیکو نشان می دهد که چگونه جامعه او را در طول زندگی اش قضاوت کرده است و اوچاکو او را همان طور که هست می پذیرد.

رفع نقص یکی از منفورترین تروپ‌های ناروتو توسط My Hero Academia

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اصلاح ناروتو توسط My Hero Academia چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *