نتفلیکس در حال از دست دادن دو انیمیشن مورد تحسین منتقدان است

حذف دو انیمه معروف از نتفلیکس به تازگی در اخباری در مجلات خارجی منتشر شده و امکان این است که این انیمه‌ها از پلتفرم نتفلیکس حذف شوند.

علیرغم اینکه از نظر محبوبیت در صدر لیست قرار دارند، این دو انیمه موفق به زودی در جدیدترین کاتالوگ کاهش یافته از نتفلیکس حذف خواهند شد. طرفداران نتفلیکس با حذف نمایش‌های مورد علاقه‌شان از پلتفرم استریم جهانی بیگانه نیستند و به نظر می‌رسد که حتی انیمه‌های مورد تحسین منتقدان مانند Erased و The Promised Neverland امن به نظر نمی‌رسند.

علاوه بر مجموعه‌ای از عناوین محبوب انگلیسی، این انیمه‌های محبوب به زودی پلتفرم را ترک خواهند کرد.

حذف دو انیمه معروف از نتفلیکس

طبق گزارش ComicBook.com، در اول سپتامبر، چندین نمایش و فیلم از پلتفرم استریم نتفلیکس خارج می‌شوند – از جمله انیمه‌های پرطرفدار تعلیق و ترسناک Erased و The Promised Neverland. این نمایش‌ها که مملو از رویدادهای تکان‌دهنده و موقعیت‌های پر تنش بودند، بین طرفداران انیمه بسیار محبوب بودند، بنابراین مایه تاسف است که به زودی نتفلیکس را ترک خواهند کرد.
نتفلیکس مجوز خود را برای Erased و The Promised Neverland تمدید نکرده است

حذف دو انیمه معروف از نتفلیکس
حذف انیمه های Erased و The Promised Neverland از نتفلیکس, تمدید نشدن انیمه های Erased و The Promised Neverland در نتفلیکس, از دست دادن حق انیمه های معروف توسط نتفلیکس

تمدید نشدن انیمه های Erased و The Promised Neverland در نتفلیکس

حذف دو انیمه معروف از نتفلیکس
حذف انیمه های Erased و The Promised Neverland از نتفلیکس, تمدید نشدن انیمه های Erased و The Promised Neverland در نتفلیکس, از دست دادن حق انیمه های معروف توسط نتفلیکس

اول سپتامبر روزی است که نمایش‌های محبوب‌تری مانند Blue Exorcist، فیلم‌های InuYasha و Fate/Grand Order – First Order از نتفلیکس خارج می‌شوند. در این فهرست به ترتیب «Erased» و «The Promise Neverland» یک فیلم تعلیق جنایت و یک فیلم هیجان انگیز فانتزی تاریک هستند. هر دو نمایش با امتیاز بالایی در میان طرفداران انیمه، افزوده‌های فوق‌العاده‌ای به مجموعه نتفلیکس بودند و پخش این نمایش‌های پرطرفدار را آسان و در دسترس قرار دادند.

قرار گرفتن در معرض برای انیمه را نمی‌توان دست کم گرفت و نمایش‌های پخش شده بر روی پلتفرم اولین معرفی بسیاری از انیمه‌ها بوده است. با این حال، متأسفانه، مجوز ادامه این عناوین خاص تمدید نشد، بنابراین به نظر می‌رسد که آنها به لیست طولانی «پیشین نتفلیکس» ملحق خواهند شد.

حذف انیمه های Erased و The Promised Neverland از نتفلیکس

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حذف دو انیمه معروف از نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *