قوی ترین استند ها در انیمه جوجو از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار جذاب می‌خواهیم قوی ترین استند ها در انیمه جوجو را به شما معرفی کنیم . پس با فیگار همراه باشید تا با قوی ترین استند در انیمه جوجو آشنا شوید.

انیمه جوجو یکی از محبوب‌ترین سریال‌های انیمه/مانگا در تمام دوران است. اما بعد از دو قسمت اول این سری تا قبل از Stardust Crusaders در قسمت 3 بود که آراکی با معرفی مفهوم استندها انقلابی در این مجموعه ایجاد کرد.

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو

معرفی قوی ترین استند در انیمه جوجو

شما می‌توانید فهرست ده تا از قوی ترین استند ها در انیمه جوجو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو
قدرتمند ترین استند ها در انیمه جوجو

هر استند بسته به کاربر آن متفاوت است. در برخی موارد، قدرت استند ساده و سرراست است. از سوی دیگر، برخی استندها هستند که دارای توانایی‌های فوق‌العاده پیچیده و قدرتمندی هستند، تا جایی که می‌توان آنها را خداگونه در نظر گرفت.

Crazy Diamond (Introduced In Diamond Is Unbreakable)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو
قوی ترین استند های انیمه Jojo

جوسوکه هیگاشیکاتا شخصیت اصلی Diamond is Unbreakable است که به طور خودکار استند او، او را به یکی از قوی ترین ها در این قسمت تبدیل می کند. قدرت، دقت و چابکی الماس دیوانه (Crazy Diamond) باعث می‌شود که او از فاصله نزدیک برای حریفانش خطرناک‌تر شود، اما ویژگی واقعی اسنتد بسیار جالب تر است.

الماس دیوانه به راحتی می‌تواند آسیب‌های وارد شده به موجودات زنده یا غیرزنده را معکوس و بازیابی کند. این استند همچنین می‌تواند اقلام را مجبور به بازگشت به اجزای اصلی خود کند یا حتی انسان را به تخته سنگ‌های بزرگ تبدیل کند. تنها مشکل الماس دیوانه این است که به هیچ وجه روی جوسوکه تأثیر نمی‌گذارد.

Gold Experience Requiem (Introduced In Golden Wind)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو
بهترین استند های نیرومند در انیمه جوجو

تجربه طلایی مرثیه (Gold Experience Requiem) نسخه تکامل یافته استند تجربه طلایی جورنو (Giorno’s Gold Experience) است که در باد طلایی ظاهر می‌شود. مانند شکل قبلی خود، می‌تواند هر چیزی را که لمس می‌کند زنده کند و به آن اجازه می‌دهد تا اندام‌های خود را بازسازی کند و اجسام غیر ارگانیک را به گیاهان یا موجودات زنده تبدیل کند.

قدرت و سرعت آن نیز به حدی افزایش می یابد که می تواند سنگی را با قدرت و سرعت بسیار برای سوراخ کردن و تخریب بخشی از ساختمان پرتاب کند. علاوه بر این، توانایی خداگونه برای برگرداندن هر چیزی به “صفر” را توسعه می‌دهد.

به عبارت دیگر، می‌تواند از وقوع هر عملی جلوگیری کند و همه حملات و توانایی‌ها را بی‌فایده و خنثی کند. او وقتی به حریفانش حمله می‌کند، آن‌ها در یک حلقه مرگ به دام می‌افتند، حلقه‌ای که مجبور می‌شوند در آن مرگ بی‌پایان را تجربه کنند. تجربه طلایی مرثیه به راحتی یکی از قوی ترین استندهای JoJo است.

Made in Heaven (Introduced In Stone Ocean)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو
قدرتمند ترین استند ها در انیمه جوجو

وقتی صحبت از دستکاری زمانی به میان می‌آید، قوی‌ترین استند ساخته شده در بهشت (Made in Heaven) در Stone Ocean به ذهنمان خطور می‌کند. او در حالی که فاقد قدرت بدنی است، از نظر سرعت از تمام اسنتد‌های دیگر پیشی می‌گیرد. با قدرت و توانایی‌اش در دستکاری زمان، هرچیزی که در اطراف آن وجود دارد با سرعتی بیسیار زیاد شتاب می‌گیرد.

علاوه بر این، می‌تواند با شتاب دادن به محدودیت زمانی اشخاص، در برابر اثرات توقف زمان مقابله کند. توانایی سرعت بخشیدن به زمان ناشی از قدرت او در کنترل نیروی گرانشی کل جهان می‌باشد. در نتیجه، می‌تواند در طول زمان به قدری سریع حرکت کند که در این فرآیند یک جهان جدید ایجاد کند.

Silver Chariot (Introduced In Stardust Crusaders)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو

استند معروف به ارابه نقره‌ای یک سلاح ویرانگر است و اگر ژان پیر پولنارف باهوش‌تر و بی‌رحم‌تر بود، واقعاً می‌توانست بهترین باشد. اما او در این زمینه کوتاهی می‌کند، بنابراین در واقع، ارابه نقره‌ای صرفاً قدرتمند است، نه ویرانگر.

با این حال، این مسئله‌ای است که هر دشمنی باید از آن بترسد. او با سرعتی باورنکردنی حرکت می‌کند، حتی زمانی که زرهش برداشته می‌شود. شمشیر او شدیداً تیز است و یه طوری که می‌تواند آتش را از وسط نصف کند یا سنگ را به هر شکلی در کمترین زمان در بیاورد.

Dirty Deeds Done Dirt Cheap (Introduced In Steel Ball Run)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو

Dirty Deeds Done Dirt Cheap، به اختصار D4C، یکی از قوی‌ترین و پیچیده‌ترین استندهای این قسمت است. با عبور از بین دو جسم می‌تواند آزادانه بین ابعاد متناوب حرکت کند. با این قدرت، ولنتاین خنده‌دار (Funny‌ Valentine) می‌تواند آسیب‌هایی که قرار است به او وارد شود را با تعویض مکان‌ با نسخه‌ای دیگر از خودش خنثی کند، و همچنین ولنتاین‌های دیگری بوجود بیاورد تا بر مخالفانش غلبه کند.

از نظر تهاجمی، D4C می‌تواند دشمنان را بدون تماس مستقیم خود و با جابگزین هایش به دام بیندازد و آن‌ها را محو و نابود کند. در حالت قطار عشق، ولنتاین تقریباً آسیب‌ناپذیر می‌شود و هر بدبختی را به سمت شخص دیگری در جهان هدایت می‌کند.

Notorious B.I.G (Introduced In Golden Wind)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو

هنگامی که کاربر استند یک می‌میرد، استند او معمولاً همراه با او ناپدید می‌شود. Notorious B.I.G یکی از معدود استثناهای این قانون است. قدرت این استند تنها پس از مرگ کاربر آن فعال می‌شود. پس از فعال شدن، به هر چیزی که حرکت می‌کند، حمله می‌کند و نکته جالب درباره آن این است که اندازه و قدرت آن به آرامی با بلعیدن ماده و همچنین انرژی افزایش می‌یابد.

حتی اگر به نحوی تکه تکه شود، می‌تواند خود را حتی از کوچکترین سلول بازسازی کند. برای همه اهداف، عملاً تخریب‌ناپذیر است و نمی‌تواند بمیرد. آنقدر قدرتمند است که حتی تلاش‌های مشترک جوورنو جیووانا و متحدانش برای نابودی آن کافی نبود.

Star Platinum (Introduced In Stardust Crusaders)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو

ستاره پلاتینیوم جوتارو کوجو که در Stardust Crusaders معرفی شد، یکی از اولین و قدرتمندترین استندهای این قسمت است. توانایی اصلی آن در قدرت و سرعت مافوق بشری نهفته است که تعداد بسیار کمی از استندها می‌توانند همانند آن باشند. او حتی بینایی بهتری دارد و به راحتی می‌تواند اهداف را تا فاصله چهار کیلومتری شناسایی کند.

او بسیار دقیق است و می‌تواند کارهای پیچیده را حتی در پر استرس‌ترین شرایط انجام دهد. او توانایی برداشتن اشیا از جمجمه افراد بدون آسیب رساندن به آنها و همچنین گرفتن گلوله‌هایی که در اطراف او شلیک می‌شوند را دارد. در اواخر Stardust Crusaders، او قدرتش را در استفاده از Time Stop توسعه می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا زمان را تا پنج ثانیه ثابت نگه دارد.

Diver Down (Introduced In Stone Ocean)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو
قوی ترین استند ها در انیمه جوجو

Anasui’s Diver Down یکی از همه کاره‌ترین استندهای انیمه جوجو است. Diver Down به Anasui اجازه می‌دهد تا از محیط خود استفاده کند و همچنین توانایی ذخیره ضربه آن، به Anasui اجازه می‌دهد تا ضربه مشت‌های خود را در داخل هدف ذخیره کند. سپس می‌تواند هر زمان که بخواهد آن را آزاد کند.

Diver Down همچنین قادر است از یک جسم عبور کند و ساختار مولکولی آن را به طور کلی تغییر دهد. عملکرد Diver Down پیچیده است، اما نیرویی است که در سراسر Stone Ocean مفید واقع شده است. Diver Down ممکن است در ابتدا ناچیز به نظر برسد، اما یک جوجو استند فوق العاده قوی است.

Cream (Introduced In Stardust Crusaders)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو

ظاهر هیولایی کرم (Cream) تنها با توانایی وحشتناک آن بهتر می‌شود. وقتی آن فعال می‌شود، هم خودش و هم کاربرش یخ وانیلی (Vanilla Ice) را می‌بلعد و آنها را به بعد دیگری می‌فرستد. با انجام این کار، وجود آن با یک پورتال سریع جایگزین می‌شود که هر چیزی را که لمس می‌کند ناپدید می‌کند. در این حالت، حریفانش در متوقف کردن او ناتوان هستند و  او آنها را برای همیشه مجبور به فرار کردن می‌کند.

تنها ضعف آن این است که در بعد دیگر نمی‌تواند محیط اطراف خود را ببیند. در نتیجه باید سوراخی در ابعاد باز کند تا بتواند محیط اطراف خود را ببیند. این باعث می‌شود یخ وانیلی در برابر استند‌هایی که قادر به حملات دقیق و با سرعت بالا هستند آسیب‌پذیر شود. جدا از این عیب، کرم عملاً آسیب ناپذیر است.

Metallica (Introduced In Golden Wind)

قوی ترین استند ها در انیمه جوجو
قوی ترین استند ها در انیمه جوجو

Risotto’s Metallica یکی از وحشیانه‌ترین استندهای ماجراجویی و عجیب و غریب جوجو است. متالیکا به صورت کلونی از فیگورهای فلزی شبح مانند ظاهر می‌شود که آهن موجود در خون کسی را شکار می‌کند. متالیکا همچنبن می‌تواند در داخل بدن حریف اشیای تیز ایجاد کند.

با دستکاری آهن، هدف ریزوتو به آرامی و دردناک خواهد مرد زیرا سطح هموگلوبین آنها به سطوح کشنده کاهش می‌یابد. متالیکا همچنین می‌تواند آهن کاربر را دستکاری کند. با این حال، متالیکا به جای کشتن کاربر، فقط با استفاده از ذرات آهن برای انعکاس نور، آنها را نامرئی می کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین استند ها در انیمه جوجو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *