چالش 30 روزه فیلم – روز نوزدهم : فیلمی که دوستش نداشتم اما چندبار دیدم (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی که دوستش نداشتم اما چندبار دیدم

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

Spider-Man: No Way Home یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول 2021 است که بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی کامیکس مارول ساخته شده که توسط Columbia Pictures و Marvel Studios تهیه شده است و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است.

این فیلم دنباله فیلم‌های Spider-Man: Homecoming (2017) و Spider-Man: Far From Home (2019) و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. کارگردانی این فیلم بر عهده جان واتس و نویسندگی کریس مک کنا و اریک سامرز می‌باشد. در این فیلم، تام هالند نقش آفرینی می‌کند.

پیتر پارکر  مرد عنکبوتی در کنار زندایا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، جیمی فاکس، ویلم دفو، آلفرد مولینا، بندیکت وانگ، تونی رولوری، ماریسا تومی، اندرو گارفیلد و توبی مگوایر نیز در نقش‌های مکمل حضور دارند.در این فیلم، پارکر از دکتر استفان استرنج (کامبربچ) می خواهد که پس از افشای عمومی آن در پایان دور از خانه، از جادو استفاده کند تا هویت خود به عنوان مرد عنکبوتی را دوباره به یک راز تبدیل کند . هنگامی که طلسم به دلیل اقدامات پارکر اشتباه می شود،چند جهان شکسته است، که به بازدیدکنندگان از واقعیت های جایگزین اجازه می دهد تا وارد جهان پارکر شوند.

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست (Spider Man: No Way Home)

بهترین سریال های مارول 2023، 2024 و تمام دوران

در این فیلم، پارکر از دکتر استفان استرنج می‌خواهد که پس از افشای عمومی آن در پایان دور از خانه، از جادو استفاده کند تا هویت خود به عنوان مرد عنکبوتی را دوباره به یک راز تبدیل کند. هنگامی که طلسم به دلیل اقدامات پارکر اشتباه می‌شود، چند جهان شکسته است، که به بازدیدکنندگان از واقعیت‌های جایگزین اجازه می‌دهد تا وارد جهان پارکر شوند.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *