بیوگرافی بازیگران سریال کره ای تسویه حساب (2023 Payback)

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای تسویه حساب (2023 Payback) که به تازگی از شبکه کره‌ای SBS نمایش داده می‌شود، برای شما تهیه شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای تسویه حساب

سریال تسویه حساب یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کره جنوبی با بازی لی سان کیون، مون چای وون، کانگ یو سوک و پارک هون است. پخش آن از 6 ژانویه 2023 از تلویزیون SBS آغاز شد و هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 (KST) پخش می‌شود. بیوگرافی بازیگران سریال تسویه حساب 2023 را در ادامه مطالعه نمایید.

کاگردانی این سریال که در ژانر معمایی، درام و هیجان انگیز، بر عهده لی وون تائه است. لی سون کیون نقش اصلی این سریال را ایفا کرده است. مون چائه وون، کانگ یوو سئوک و پارک هوون از دیگر نقش‌های این سریال کره‌ای هستند.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال کره ای تسویه حساب (2023 Payback)

زمان پخش سریال کره ای تسویه حساب (2023 Payback)

Lee Sun Kyun (لی سون کیون)

در نقش Eun Yong (ایون یونگ)

بیوگرافی بازیگران سریال تسویه حساب 2023
بیوگرافی بازیگران سریال تسویه حساب 2023

لی سون-کیون زاده ۲ مارس ۱۹۷۵، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. وی در سریال پاستا کاراکتر اصلی و سرآشپز را ایفا می‌کرد. این سریال بین مخاطبان ایرانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که زمانی با دوبله فارسی از شبکه جم نمایش داده می‌شد.

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به کافه پرنس، پاجو، پاستا، مورد توجه پادشاه، آقای من، انگل، یک روز سخت و خاطرات یک دادستان اشاره کرد.

Moon Chae Won (مون چائه وون)

در نقش Park Jun Kyung (پارک جون کیونگ)

بیوگرافی بازیگران سریال تسویه حساب 2023
بازیگران سریال کره ای تسویه حساب

مون چه-وون زاده ۱۳ نوامبر ۱۹۸۶، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. از مهم‌ترین آثار او میتوان به سریال‌ مرد بی‌گناه (۲۰۱۲) آقای دکتر (۲۰۱۳)، ذهن‌های جنایتکار (۲۰۱۷)، گل شیطان(۲۰۲۰) و فیلم پیش‌بینی عشق اشاره کرد.

مون در دئگو، کره جنوبی به دنیا آمد. وقتی کلاس ششم بود، خانواده‌اش به سئول نقل مکان کردند. زمانیکه دانشجوی رشته نقاشی غربی بود، در سال ۲۰۰۶ برای دنبال کردن بازیگری دانشگاه را رها کرد. وی در سریال تسویه حساب محصول 2023 کاراکتر پارک جون کیونگ را ایفا خواهد نمود.

Kang Yoo Seok (کانگ یوو سئوک)

در نقش Jang Tae Chun (جانگ تائه چون) 

بازیگران سریال کره ای payback
بازیگران سریال کره ای payback

Kang Yoo Seok متولد 1994 و یک بازیگر اهل کره جنوبی است. او در دانشگاه ملی هنر کره تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در سریال “God’s Quiz: Reboot” محصول 2018 انجام داد. کانگ اولین نقش اصلی خود را در فیلم “مصاحبه ها” محصول 2020 ایفا کرد.

بازیگر نقش جانگ تائه جون در سریال تسویه حساب تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون “Light on Me”، “Black Knight”، “The Flatterer”، “The Interviewees” و “Beyond Evil” حضور داشته است.

Park Hoon (پارک هوون)

در نقش Hwang Gi Seok (هوانگ جی سئوک)

بازیگران سریال کره ای payback
بازیگران سریال کره ای تسویه حساب

پارک وون هون (زاده ۲۷ آوریل ۱۹۸۱) که بیشتر با نام هنری پارک هون شناخته می‌شود، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او در مجموعه‌های تلویزیونی مانند فرزندان خورشید (۲۰۱۶)، آتش‌نشان برهنه (۲۰۱۷)، دو پلیس (۲۰۱۷) و خاطرات الحمرا (۲۰۱۸) بازی کرد. در سریال تسویه حساب نیز کاراکتر “هوانگ جی سئوک” را ایفا خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال کره ای payback


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *