علی اوسیوند در پوست شیر چه کاراکتری را ایفا می‌کند؟ + [دانلود سریال]

علی اوسیوند در پوست شیر چه کاراکتری را ایفا می‌کند؟ پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی است.

علی اوسیوند در پوست شیر

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال ۱۴۰۱ از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد. هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی از بازیگران این مجموعه هستند.

نعیم پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده و کشته می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستش رضا قاتلان دخترش را پیدا کند.

حقایق پنهان سریال پوست شیر که نمی‌دانستید !

دانلود رایگان سریال پوست شیر فصل 1 و 2

علی اسیوند بازیگر پوست شیر در این سریال نقش سروان جلوه را ایفا می‌کند. نقش علی اوسیوند در سریال پوست شیر؛ رئیس اداره آگاهی بود که روزی که مشکات برای استعفا رفته بود در سریال پوست شیر او را نشان داد.

علی اوسیوند در قسمت دوم سریال پوست شیر رئیس مشکات بود که او راضی کرد که پیگیر پرونده ساحل دختر نعیم باشه چون فکر میکردن کار درختی است. اوسیوند در سریال پوست شیر مافوق شهاب حسینی بود که قسمت دوم او را نشان داد.

بیوگرافی علی اسیوند

نقش علی اوسیوند در سریال پوست شیر
نقش علی اوسیوند در سریال پوست شیر

اوسیوند (زاده ۱ آذر ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون می‌باشد که در زمینه دوبله و نمایش‌های سینمایی نیز فعالیت داشته‌است. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران دارد.

وی همچنین همسر حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. اوسیوند دارای مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس است.

علی اوسیوند فعالیت هنری‌اش را در زمینه بازیگری، دستیار تهیه و دستیار کارگردان در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شروع نموده؛ و بازیگری را با بازی در فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۲ آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *