بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز + [زمان پخش و خلاصه داستان چکور]

بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز ( بازیگران سریال چکوری ) که دوبله فارسی آن از شبکه جم بالیوود منتشر می‌شود را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز

بازیگران سریال چکوری

سریال هندی پرواز (به هندی : Udaan) محصول کشور هند است. این سریال یکی از سریال‌های پرطرفداری است که از شبکه جم بالیوود درحال پخش است. «پرواز» یکی از سریال‌های طولانی و پرمخاطب هند بوده است. پخش این سریال اجتماعی-درام هندی از شبکه کالرز تی وی هند، ماه آگوست سال ۲۰۱۴ میلادی آغاز شد و تا ۲۹ ژوئن سال ۲۰۱۹ پخش آن ادامه داشت. شخصیت اصلی داستان «چکور» نام دارد. بیوگرافی بازیگران سریال پرواز را در ادامه بخوانید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال هندی پرواز

جدول پخش شبکه‌های جم تی‌وی

بیوگرافی بازیگران سریال پرواز

با کلک و نیرنگ بائیاجی و اطرافیانش تصمیم دارند چکور را به عقد بزرگترین دشمنش، سورج دربیاورند.سورج و ایملی ما هم قبلا رابطه داشته‌اند و ایملی از سورج بچه دارد اما سوج او را ترک می‌کند. چکور از دوران کودکی ویوان را دوست داشته اما خواهر چکور، ایملی با ویوان ازدواج می‌کند. اگرچه ایملی و ویوان در ابتدا همدیگر را دوست نداشتند اما به مرور به یکدیگر علاقه مند می‌شوند.

در دوره‌ای که ایملی باردار است ویوان از او مهربان و دلسوزانه مراقبت می‌کند و همین رفتار ویوان قلب ایملی را نرم میکند. وقتی سورج این میزان صمیمیت را میان ویوان و ایملی می‌بیند از اینکه ایملی را قبل ترک کرده پشیمان می‌شود. او می‌فهمد که ایملی را دوست دارد و نمی‌تواند بدون ایملی و پسرش زندگی کند به همین خاطر به ایملی پیشنهاد ازدواج می‌دهد اما ایملی قبول نمی‌کند و می‌گوید به ویوان علاقه دارد.

او تصمیم دارد علاقه‌اش به ویوان را به زبان بیاورد که تصادف می‌کند و بچه در شکمش را از دست می‌دهد. بعد از اینکه فرزندش را ازدست می‌دهد تصمیم می‌گیر عشقش به ویوان را قربانی کند و آن خانه را ترک کند تا ویوان و چکور که از بچگی عاشق هم بوده‌اند به هم برسند.

اما سورج در اینجا سعی دارد ادای آدم‌های خوب را دربیاورد و سعی دارد به ویوان و چکور بفهماند که ویوان و ایملی برای هم ساخته شده‌اند. چکور که از علاقه خواهرش به ویوان مطلع می‌شوند به دروغ به ویوان می‌گوید که دیگر او را دوست ندارد و می‌خواهد که او با ایملی ازدواج کند.

بازیگر چکور سریال پرواز

اسپاندان چتورودی در نقش کودکی چکور

سپندان چترودی بازیگر خردسال هندی متولد سال 2010 میلادی است و در شهر ماهاراشترا به متولد شده است. این بازیگر خردسال در قسمت 100 سریال پرواز در حین ظبط سریال به شدت زحمی شد و به بیمارستان منتقل شد.

داستان سریال پرواز معرف به چکوری، در سال ۱۹۹۶ و از روستایی به اسم کمیز شروع می شود. این داستان درباره ماجراهایی است که برای کارگران شخصی به نام کمال نارایان راجوانشی اتفاق می افتد. نقش اصلی سریال دختر به نام چاکور است که قبل از تولد، در گرو این فرد درامده است.

میرا دئوستاله در نقش بزرگسالی چکور

بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز
بازیگر چکور سریال پرواز

میرا دئوستاله (Meera Deosthale) متولد سال 1394 در شهر وادودارا است و فعالیت در بازیگری را در سریال به نام رنگها اغاز کرده و تبدیل به یکی از ستارگان جوان سینمای هند شد. مرا دوست هاله در مدرسه علاقمند به ورزش بستکبال بود و این رشته را بصورت حرفه دنبال می کرد اما بعد زا مهاجرت به شهر مامبای همراه با مادرش علاقمند به بازیگری شد و در رشته ادامه تحصیل داد.

ویجیندرا کومریا در نقش سورج راجونشی

بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز
بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز

ویجی ایندر کومریا (Vijayendra Kumeria) بازیگر سریال های تلویزیونی هندی است. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ او نقش سورج راجونشی را در سریال پرواز ایفا کرده است. قد ویجی ایندر کومریا ۱۷۵ سانتی متر است.

ویجایندرا کومریا در 12 اکتبر 1986 در احمدآباد، گجرات، هند به دنیا آمد. او بازیگر و تهیه‌کننده است که با بازی در اودان (پرواز) (2014)، خواهران شاستری (2014) و مسیر گدی (2023) شناخته شده است. پرتی باتیا همسر او می‌باشد.

ویدی پاندیا در نقش ایملی

بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز
بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز

ویدهی پاندیا (Vidhi Pandya) بازیگر سریال‌های تلویزیونی هندی است. او به خاطر ایفای نقش ایملی خواهر چکور در سریال پرواز به شهرت رسیده است. قد ویدهی پاندیا ۱۶۳ سانتی متر است. “Tum Aise Hi Rehna” ، “Balika Vadhu” و “Crime Patrol” از دیگر سریال‌های تلویزیونی هندی با بازی او هستند.

پاراس آرورا در نقش ویوان راجونشی

بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز
بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز

پاراس آرورا (Paras Arora) بازیگر هندی است که در برنامه های تلویزیونی هندی زبان و فیلم های بالیوود کار می کند. او بیشتر به خاطر به تصویر کشیدن شخصیت چاتراپاتی شیواجی ماهاراج در ویر شیواجی، ابیمانیو در مهابهارات و ویوان راجوانشی در پرواز معروف است.

وینیت رینا در نقش آرجون کانا

بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز
بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز

وینیت راینا (Vineet Raina) (زاده 30 اوت) یک هنرپیشه هندی فیلم بالیوود و تلویزیون است. “Tum Bin Jaaoon Kahaan” ، “Maryada… of an Indian family” ، “Har Ghar Kuch Kehta Hai” و “Maayka” از جمله سریال‌هایی هستند که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “بیوگرافی بازیگران سریال هندی پرواز + [زمان پخش و خلاصه داستان چکور]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *