عکس لو رفته از رابرت دنیرو و دوست دخترش تیفانی در مراسم Chanel Tribeca 2023

روز دوشنبه، رابرت دنیرو و دوست دخترش در شام سالانه که به عنوان بخشی از جشن های جشنواره فیلم ترایبکا برگزار شد، شرکت کردند. با نوشتار عکس لو رفته از رابرت دنیرو و دوست دخترش همراه ما بمانید.

رابرت دنیرو و تیفانی چن برای شام هنرمندان Chanel Tribeca در نیویورک به بالتازار رفتند.

رابرت دنیرو و تیفانی چن
رابرت دنیرو و تیفانی چن

عکس لو رفته از رابرت دنیرو و دوست دخترش تیفانی در مراسم Chanel Tribeca 2023

رابرت دنیرو و تیفانی چن از جمله شرکت کنندگان در روز دوشنبه در شانزدهمین شام هنرمندان سالانه شانل ترایبکا در شهر نیویورک بودند.

این زوج – که از سال 2021 با هم هستند و دو ماه پیش صاحب یک دختر به نام جیا ویرجینیا چن دنیرو شدند – هنگام ورود به غذاخوری فرانسوی Balthazar مورد هجوم عکاسان قرار گرفتند.

عکس ها نشان می‌دهد که بازیگر 79 ساله هالیوود یک کت و شلوار مشکی براق و یک پیراهن یقه دار سبز تیره برای این مراسم پوشیده است. ژاکتش را با شلوار همسان ست کرد. چن، 45 ساله – یک مربی هنرهای رزمی – یک پیراهن کش بافی کرم رنگ روی لباس قهوه ای یقه اسکوپی پوشیده بود. او کیف زردی به همراه داشت و با عینک آفتابی تیره از چشمانش در برابر عکاسی با فلاش محافظت کرد.

 

دنیرو طی گفتگوی صریح با Access Hollywood در ماه مه درباره آخرین فیلمش، درباره پدرم، نظر خود را در مورد پدرها گفت.

او افزود:

بعضی اوقات فکر نمی‌کنم مردم بفهمند که معنای بودن پدر چیست.

رابرت دنیرو و دوست دخترش تیفانی چن با استینگ و ترودی استایلر در فرانسه قرار ملاقات گذاشتند. برنده دو جایزه اسکار شش فرزند بزرگتر از روابط قبلی دارد. دنیرو و همسر اولش، دایان ابوت، پدر و مادر دختر درنا، 51 ساله، و پسر رافائل، 46 ساله هستند. در سال 1995، او از دوست دختر، مدل و بازیگر سابق خود، توکی اسمیت، دو پسر دوقلوی جولیان و آرون، 27 ساله را دارد.

دنیرو اولین بار در آگوست 2021 و پس از جدایی او از هایتاور در نوامبر 2018 با چن دیده شد. این زوج سال‌ها قبل هنگام فیلمبرداری یک فیلم با هم در سال 2015 با هم آشنا شده بودند.

چن در فیلم کارآموز دنیرو ایفای نقش کرد و در آن نقش بن بیوه را بازی کرد.

اخبار مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *