بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره ؟ + [زمان پخش و خلاصه داستان]

بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره ؟ جدیدترین سریال خانوادگی، درام و کمدی فیلیمو را در ادامه بخوانید و از زمان پخش آن مطلع شوید.

اسامی بازیگران بازیگران مگه تموم عمر چندتا بهاره ؟ : در این سریال علی مصفا، قدرت الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، وحید آقاپور، بهار کاتوزی، محمد نادری، بیژن بنفشه خواه، اردشیر کاظمی، عین الله دریایی، احسان منصوری، حسن نوری، رسول اکبریان، فهیمه امن زاده، مریم ماهور، شکیلا سماواتی، علیرضا ناصحی، حمیدرضا فشمی، سپیده فلاح پور، مریم گودرزی، امیررضا پیرهادی و سامیار مکنت جو به هنرمندی پرداخته‌اند.

مگه تموم عمر چندتا بهاره مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر طنز و اجتماعی به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محمّدرضا تخت‌کشیان است. فیلمنامه آن را سروش صحت و ایمان صفایی نوشته‌اند. بهزاد عمرانی به عنوان خواننده در مجموعه مگه تموم عمر چند تا بهاره حضور دارد. این سریال برای تماشای افراد بالای 15 سال توصیه شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره ؟ + [خلاصه داستان و تیزر]

بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره ؟

علی مصفا

بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

علی مصفا (زادهٔ ۱۱ آذر ۱۳۴۵) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او که فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است، در رشته عمران از دانشکده فنی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده‌است.

مصفا دو فیلم بلند سیمای زنی در دوردست (۱۳۸۴) و پله آخر (۱۳۹۰) با حضور همسرش لیلا حاتمی را کارگردانی کرده‌است. او برای نقش‌آفرینی در جهان با من برقص (۱۳۹۸) دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد.

قدرت الله ایزدی

بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره
بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

قدرت‌الله ایزدی (زاده ۴ تیر ۱۳۳۵) معروف به آقا رشید کمدین و هنرپیشه اهل ایران است. او در سال ۱۳۵۸ به عنوان دبیر و آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده‌است.

وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده‌است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به کارآگاه رشید، رشید فراری، الم شنگه، بازگشت لوک خوش شانس، رشید حرفه‌ای و سریال شمعدونی اشاره نمود.

کاظم سیاحی

بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره
بازیگران سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

کاظم سیاحی (زاده ۱۳ شهریور ۱۳۵۷ در محلات) صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. او صداپیشه شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است.

همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌است. وی در سریال مهمونی نیز صدا پیشه (پشه) بود. سیاحی با بازی در سریال لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت قدم تازه ای در بازیگری برای خود برداشت، همچنین در سریال نمایش خانگی کرگدن در نقش مارک ایفای نقش کرد. آخرین کار سینمایی سیاحی فیلم جهان با من برقص است.

آناهیتا افشار

اسامی بازیگران بازیگران مگه تموم عمر چندتا بهاره
اسامی بازیگران بازیگران مگه تموم عمر چندتا بهاره

آناهیتا افشار (زاده ۷ مرداد ۱۳۶۵ در هشترود) بازیگر ایرانی است. او بیشتر بخاطر بازی در سریال پرطرفدار، خانه به دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین و سه در چهار شناخته می‌شود و شهرت دارد. از جمله همکاری‌های هنری او بازی در فیلم‌های برف روی کاج‌ها از پیمان معادی و زندگی با چشمان بسته رسول صدر عاملی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *