بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی در کنار مصطفی زمانی [+عکس]

چندی پیش، تصاویری مبنی بر همبازی مصطفی زمانی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد که در ادامه نوشتار، بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی خواهیم پرداخت.

چندی پبش، خبر همبازی شدن مصطفی زمانی به انتشار رسید که گویا با یک دختر عراقی ازدواج کرده و همین امر باعث شد تا برخی از روزنامه‌ها، به بیوگرافی بازیگر عراقی ناریمان الصالحی و زندگینامه ناریمان الصالحی بپردازند. در ادامه درباره زندگی ناریمان الصالحی بیشتر خواهیم خواند.

بیشتر بخوانید:

عکس جنجالی مصطفی زمانی در کنار بازیگر جذاب عراقی [+بیوگرافی]

بیوگرافی بازیگران سریال آمرلی مصطفی زمانی + زمان پخش و خلاصه داستان

بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی

بیوگرافی بازیگر عراقی ناریمان الصالحی

ناریمان الصالحی بازیگر 29 ساله اهل عراقی است که در فیلم ها و سریال‌های بسیار زیاد عرب بازی کرده که می‌توان به سریالی با عنوان نامدار، کجا می‌خواهم بروم و سریالی تحت عنوان دختر بی بضاعت بازی کرده است. او با کارگردان‌های زیاد ایرانی همکاری مشترک داشته و هم‌اکنون در سریال آمرلی بازی کرده ؛ فیلمی که در آن مصطفی زمانی حضور داشت.

گروه و عوامل سریال عراقی آمرلی که در کشور عراق فیلمبرداری می‌شود، برای مصطفی زمانی جشن تولد گرفتند. ناریمان الصالحی، بازیگر زن عراقی، که در سریال «آمرلی» با مصطفی زمانی هم‌بازی است در این جشن حضور دارد.

سورپرایز تولد 41 سالگی مصطفی زمانی از طرف بازیگر زن مشهور عراقی [+ویدیو]

بیوگرافی ناریمان الصالحی
بیوگرافی بازیگر عراقی ناریمان الصالحی

ناریمان الصالحی متولد 1373 در بغداد است او بازیگری را با تئاتر اغاز کرد و خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. او در رشته تئاتر تحصیل کرده است و مدرک خود را از دانشگاه فرانسه اخذ نموده است چند سالی نیز در تئاتر فرانسه بازی کرد وبه زبان فرانسوی نیز مسلط است.

ناریمان الصالحی در سال 1402 در فیلم سینمایی آمرلی بازی کرد که در این فیلم با برخی از بازیگران ایران همبازی شد.

زندگینامه ناریمان الصالحی

بیوگرافی ناریمان الصالحی
درباره زندگی ناریمان الصالحی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


3 thoughts on “بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی در کنار مصطفی زمانی [+عکس]

    1. خواهش می‌کنم عفت کلام را حفظ بفرمایید.

      نکته‌ی 1: شما خودتان آیا مصاحبه‌ای با این خانم عراقی داشتید یا با عوامل فیلم نسبت فامیلی دارید و اطلاعات جمع کردید، که به این شکل خود را صاحب تنها بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی سرپ فارسی گوگل می‌دانید؟
      نکته‌ی 2: من می‌توانم با ذکر منابعی که در سایت خود با عنوان زندگی‌نامه ناریمان الصالحی بازیگر عراقی کپی کردید را برایتان با ذکر لینک‌ها و بازنویسی‌های خوبتان بفرستم؛ که همین مطلبِ شما مصداقِ جدی‌ترین مطلب کپی، تکراری و بازنویسی از سایت‌های مختلف هست.
      نکته‌ی 3: آیا سایت‌های دیگر نوکر و حمال شما هستند که به این راحتی از آن‌ها کپی می‌کنید و شمایلِ صاحب سبک بودن را در زمینه‌ی بیوگرافی‌نویسی به خود می‌گیرید؟!
      نکته‌ی 4: خاکِ عالم بر سر گوگلی که به درخواست شما “گزارش Dmca” برای مطلبی که هیچ‌کجایش از سایت شما کپی نیست را بپذیرد!
      نکته‌ی 5: سعی کنید خویشتن‌داری را پیشه‌ی راه خود بکنید و با تاملی بیشتر امر دیالوگ برقرار کردن را با همکاران خود جدی‌تر بگیرید.

      نکته‌ی آخر:
      لطفا با شماره‌ی‌ای که ایمیل شده براتون در تلگرام با من تماس داشته باشید تا شما را هم همانند مدیریت یا سردبیر قبلی که اسمشون یادم رفته و کلی قرار بود باهم همکاری‌های مشترک و حرفه‌ای داشته باشیم، روشن کنم در رابطه با موضوع کپی و بازنویسی در فضای وب فارسی.

      قطعا همه‌ی تلاش ما جهتِ همکاری مشترک با شما و همکاران دیگر در این حوزه هست و هیچ‌گونه درگیری در راستای کار وجود ندارد و نخواهد داشت.

      و من الله التوفیق

      یکی از اخباری که از روی سایت فیگار کپی شده و به شما هیچی نگفتیم خدمت شما:
      می‌تونم دایرکت آقای ثالث رو اسکرین بگیرم که همه‌ی چیزهایی که نوشتید توی سایتتون رو برای من فرستاده بودن و شما از روی سایت ما کپی کردید. آقای ثالث از دوستان خوب من هستن.

      https://figar.ir/none/72992-zzzu1m19-who-is-iranian-johnny-depp/

      https://shaboneh.com/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB-%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D9%BE-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C/

  1. تو یک سایت خوندم که سریال آمرلی تقریبا ادامه یا شبیه سریال سقوط مهدویان هستش و علاوه بر مصطفی زمانی و دیگر بازیگران خارجی، چند بازیگر دیگر از ایران ایفای نقش می کنند از جمله بازیگر نقش مسلم در سریال سقوط.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *