بیوگرافی سروش صادقی همسر دنیا دادرسان + تصاویر جنجالی از عروسی آن‌ها

خبری از خواننده مشهور ایرانی تحت عنوان بیوگرافی سروش صادقی همسر دنیا دادرسان به انتشار رسیده است که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته.

دنیا دادرسان خواننده محبوب ایرانی متولد روز یکشنبه بیست و چهارم اسفندماه سال 1376 در شهر تهران و در حال حاضر مقیم ملبورن استرالیا است وی در خانواده ای 4 نفره زندگی میکند و به تازگی با آقای سروش صادقی نامزد کرده است مادرش نوشین و یک برادر کوچکتر به اسم دانیال دارد.

تصاویر لو رفته از عروسی دنیا دادرسان خواننده محبوب + بیوگرافی همسرش

بیوگرافی سروش صادقی همسر دنیا دادرسان

سروش صادقی همسر خواننده مشهور ایرانی

بیوگرافی سروش صادقی همسر دنیا دادرسان
بیوگرافی سروش صادقی همسر دنیا دادرسان

همسر او سروش صادقی می باشد. رابطه سروش صادقی و دنیا دادرسان به اندازه‌ای خوب بود که آن‌ها با یکدیگر نامزد کرده‌ و هم اکنون با هم زندگی می‌کنند. مادر دنیا نوشین و یک برادر از خودش کوچکتر به نام دانیال دارد.

دنیا دادرسان از کودکی علاقه بسیار به خوانندگی و پیانو زدن و بازیگری داشت، پیانو زدن را زیرنظر فرخ اصانلو آموزش دیده تا زمانی که دنیا 12 ساله بود در سال 89 خانواده اش تصمیم به مهاجرت گرفتند ابتدا به مالزی سفر کردند و بعد از دو سال توانستند به طور پناهندگی اقامت کشور استرالیا را بگیرند و به این کشوروشهر ملبورن بروند.

دنیا دادرسان از همان ابتدای کارش آغاز به ساخت دابسمش از موزیک های ایرانی و خارجی کرد که با منتشرکردن این ویدیوها در صفحه اینستاگرام وی باعث شد خیلی زود شناخته و مشهور شود.

بیشتر بخوانید:

دنیا در موزیک ویدیو جدیدش به موضوع چیپس پرداخت

همسر دنیا دادرسان

همسر دنیا دادرسان
همسر دنیا دادرسان

او زمانی در کلیپ های فان ساخته شده به دست کامیار نقش بازی کرده است. دنیا دادرسان چندی میباشد که با سروش صادقی نامزد کرده و به زودی قرار است با او ازدواج کند.

همان طور که گفته شد دنیا دادرسان با ساخت کلیپ های دابسمش به شهرت رسید و توانست در میان مردم جایگاه مناسبی پیدا کند. در همان زمان بود که او با کامیار به یکی از تولید کننده های محتوای فان و خنده دار در اینستاگرام به همکاری پرداخت.

او با کامیار چندین ویدئوی خنده دار طراحی و منتشر کرد. شما می توانید این کلیپ ها را در پلتفرم هایی مانند آپارات و یوتیوب مشاهده کنید. دانیال همچنین برادر دنیا رابطه این خواهر برادر بسیار خوب و دوست داشتنی می باشد. رابطه آن ها به میزانی عمیق می باشد که دنیا هر از گاهی تصاویری از خود و برادرش را در اینستاگرام منتشر می کند.

یکی از شناخته شده ترین آهنگ های دنیا دادرسیان قصر رویایی می باشد. این آهنگ که در مضمون عاشقانه می باشد در سبک پاپ نوشته شده است. او در این آهنگ عاشقانه با آهنگ زیباییش به وصف زندگی با عشق رویا هایش می پردازد و سعی می کند تصویر زیبایی را در ذهن مخاطبان خود اینجا کند.

فعالیت دنیا در این شبکه محبوب جنبه درآمدزایی هم دارد. این به صورتی است او و دیگر یوتیوبر ها از یوتیوب به ازای هر هزار بازدید، مقداری پول دریافت می کند. درسته که این مقدار پول برای هر هزار تا بازدید بسیار ناچیز می باشد، اما برای یوتیوبر هایی که از بازدید های بالایی برخوردار می باشند، درآمد مناسب را به همراه دارد.

سروش صادقی همسر خواننده مشهور ایرانی

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی سروش صادقی همسر دنیا دادرسان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *