بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل + زمان پخش و تکرار سریال رحیل

سریال رحیل، سریالی تاریخی می باشد که در شبکه 3 به اکران در می آید. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل و زمان پخش این سریال را ببینید…

سریال “رحیل” یک سریال جدید در شبکه سه سیما است که روایتی از یک حادثهٔ عاشقانه در دوران معاصر از زمان دوران پهلوی تا به امروز را ارائه می‌دهد. تصاویری از این سریال در آستانهٔ پخش منتشر شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل

تاریخ و ساعت پخش سریال رحیل را در فیگار ببینید…

سریال “رحیل” یک سریال تاریخی است که به مخاطبان، یک روایت اولیه از پایان دوران قاجار و آغاز دوران پهلوی را ارائه می‌دهد. این مجموعه داستانی زنانه را روایت می‌کند و بازگوگری کنندهٔ زندگی فردی به نام مها، که از دربار قاجار است، است. او تلاش می‌کند تا زنان دیگر در این محیط را با خود همتا و یک تعزیه عاشورایی را اجرا کند.

روز و ساعت پخش سریال تاریخی رحیل از شبکه 3 با بازی زنده یاد حسام محمودی

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل
سریال تاریخی رحیل

مرکز سیمافیلم ضمن پوزش از مخاطبان به علت تغییر در پخش باکس سریال شبکه سه اعلام کرد:

با توجه به درونمایه عاشورایی سریال و اهمیت آن در فرهنگ و رسانه‌های ایران، سریال تاریخی رحیل با محوریت قصه‌ای زنانه در اواخر دوران قاجار، خوشبختانه آماده پخش شده است.

این سریال به دلیل محتوای خاص خود که قصه‌ای زنانه و مرتبط با عاشوراست، در اولویت پخش قرار گرفته و در اوایل ماه صفر از شبکه سه پخش خواهد شد. سریال “رحیل” با روایتگری شخصیتی به نام مها، از دربار قاجار، تلاش می‌کند تا زنان دیگر در این محیط را با خود همتا سازد و یک تعزیه عاشورایی را اجرا کند.

داستان سریال رحیل

سریال “رحیل” با شعار “قصه‌ها را می‌نویسند ولی تاریخ را زندگی می‌کنند”، یک روایت حادثه‌ای و عاشقانه در دل تاریخ معاصر است. داستان این سریال از پایان دوره قاجاریه و آغاز حکومت پهلوی آغاز می‌شود. بازگشت “محا” از سفر کربلا همراه می‌شود با آگاهی “اصلان”، پسر صحاف‌باشی دربار، دربارهٔ دسیسه‌ها و توطئه‌هایی که سرنوشت او و محا را به منظومه‌ای بی‌پایان تبدیل می‌کند.

در این سریال مها یکی از درباریان دوره قاجار است. پس از سقوط حکومت قاجار، او رهبری ندیمه‌های بی‌پناه را برعهده می‌گیرد و تلاش می‌کند تا همه‌ی آن‌ها را با خود متحد سازد و یک تعزیه عاشورایی را اجرا کنند. در این بین، آگاهی پسر صحاف‌باشی دربار از دسیسه‌ها و توطئه‌ها، سرنوشت او و مها را به یک منظومه بلند تبدیل می‌کند. این سریال دارای دو فصل است و هر فصل آن شامل 20 قسمت به مدت 45 دقیقه است.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل را با فیگار دنبال کنید…

عوامل سریال رحیل

نگارش فیلمنامه این سریال توسط طراحی رامین عباسی‌زاده و به نویسندگی فرهاد نقدعلی صورت گرفته است. فرآیند نگارش فیلمنامه بیش از دو سال به طول انجامیده و همزمان با تولید، بازنگری و بازنویسی فیلمنامه‌ها ادامه داشته است. تحقیقات جامعی نیز در خصوص نگارش فیلمنامه انجام شده است تا روح تاریخی این اثر با منابع مستند تطابق داشته باشد.

بازیگرانی که در سریال رحیل حضور دارند عبارتند از: حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی، معصومه عربی، ابتسام بغلانی، غزاله اکرمی، محسن امیری، ستاره دهقانی، هانیه غلامی، مهرداد نیکنام، محسن نقیبیان، شاهو رستمی، فتح‌الله طاهری، زنده‌یاد حسام محمودی.

بیوگرافی عوامل سریال تاریخی رحیل

حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ، بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی، در سال 1351 متولد شد. او بازیگری را از طریق تئاتر آغاز کرد و سپس در سال 1378 با فیلم گم شده وارد صنعت سینما شد. تا سال 1385 فعالیت در حوزه سینما را ادامه نداد. حمیدرضا آذرنگ تاکنون برای فیلم ملکه جایزه جشنواره خانه سینما را دریافت کرده است و همچنین پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر را به خود اختصاص داده است.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل
عوامل سریال رحیل

اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند، بازیگر و شاعر ایرانی، در تاریخ 7 مهر سال 1361 متولد شد. او برای اولین بار در سال 1372 به عنوان بازیگر در فیلم مریم مقدس با حضوری کوتاه به رشته بازیگری وارد شد، اما واقعیت این است که نقش نقره ای که در فیلم  سربازهای جمعه ایفا کرد، او را به شهرت رساند. سپس این هنرمند در فیلم‌های چهارانگشتی و سن پترزبورگ نیز حضور داشت و در سال 1390 با بازی در نقش افسانه در فیلم شیدایی توانست به خوبی شناخته شود.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل را با رسانه فیگار دنبال کنید…

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل
داستان سریال رحیل

کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد، بازیگر ایرانی، در تاریخ 1 فروردین سال 1329 به دنیا آمد. وی بازیگری را از دوران قبل از انقلاب در حوزه تئاتر آغاز کرد و در سال 1366 توانست با فیلم تحفه برای اولین بار در عرصه سینما دیده شود. آقای هژیرآزاد همچنین در سریال‌های پس از سال 1357 تلویزیون حضور داشته و برجسته‌ترین نقش او نقش مهلب در مجموعه مختارنامه است. بین دیگر آثار این بازیگر می‌توان به فیلم‌های زخم کاری، بی نشان و تمام رخ اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل
بیوگرافی عوامل سریال تاریخی رحیل

مرحوم حسام محمودی

حسام محمودی، بازیگر محبوب ایرانی در تاریخ 1 فروردین سال 1365 به دنیا آمد. او از سال 1391 و با فیلم خسته نباشید به فعالیت حرفه‌ای خود پرداخت. شهرت او به عنوان بازیگر اصلی در سریال محبوب لحظه گرگ و میش آغاز شد. حضور ماندگار محمودی در سریال دل‌دار نیز به یادگار مانده است و همچنین در سریال نوار زرد 2 نیز توانست بازی جذابی داشته باشد. او در 37 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل
تاریخ و ساعت پخش سریال رحیل

ریحانه رضی

ریحانه رضی، بازیگر جوان و استعدادی، در تاریخ 22 خرداد ماه سال 1370 در شهرستان مهاباد استان کردستان به دنیا آمد و اصالت کُردی دارد. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از راه تئاتر آغاز کرد و با سریال سایبر وارد عرصه سینما شد. با قسمت بیم و امید در سریال روزهای بهتر، در فروردین 96 از شبکه یک وارد دنیای تلویزیون شد.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل
بیوگرافی بازیگران سریال رحیل

هومن برق نورد

هومن برق‌نورد، بازیگر متولد 5 دی 1348 که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1374 و با سریال ابووهیب بهلول آغاز کرد و با فیلم یک تکه نان وارد عرصه سینما شد. طی سال‌های بازیگری خود، هومن برق‌نورد در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نقش‌های متنوعی را بازی کرده است و به صورت موفق در نقش‌های جدی و طنز ظاهر شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل
بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل

نسیم ادبی

نسیم ادبی در تاریخ 16 شهریور 1355 در شهر تهران به دنیا آمد. او فعالیت خود را در حوزه تئاتر از سال 72 آغاز کرد و سپس در سال 75 با بازی در سریال دوقلوها وارد عرصه تلویزیون شد. فقط یک سال پس از ورود به تلویزیون، اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم زندگی به دست آورد. وی با بازی در سریال بسیار محبوب شهرزاد به شهرت بسیار بالایی دست یافت.

بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل
بیوگرافی بازیگران سریال رحیل

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی بازیگران سریال تاریخی رحیل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *