حسین تهی در فشن‌ شوی نیویورک آمریکا به عنوان مانکن [+فیلم کامل]

حسین تهی در فشن‌ شوی نیویورک آمریکا به عنوان مانکن حضور پیدا کرد. فیلم حضور حسین تهی در فشن شوی نیویورک مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است.

به تازگی ویدیویی از حسین تهی در فشن شوی نیویورک منتشر شده که باعث جلب توجه بسیاری در فضای مجازی شده است. در ادامه با ویدیوی فشن شوی تهی همراه فیگار باشید.

حسین تهی در فشن‌ شوی نیویورک آمریکا به عنوان مانکن

  • تهی در فشن شو.
حسین تهی در فشن شوی نیویورک
حسین تهی در فشن شوی نیویورک

روز گذشته مراسم فشن شو های نیویورک برگزار شد و بسیاری از مدل ها و مانکن های سرشناس آمریکایی با پوشیدن لباس های برند شرکت های مختلف در مقابل شرکت‌کنندگان قدم زدن یکی از نکات جالب این مراسم حضور حسین تهی خواننده ایرانی بوده که به عنوان مانکن در این مراسم حضور پیدا کرد.

حسین تهی که یکی از قدیمی‌ترین خواننده‌های زیر زمینی رپ فارسی می‌باشد به تازگی در فشن‌شوی هفته مد نیویورک شرکت کرد.

حسین تهی نام اصلی او سید حسین موسوی است از سال ۱۳۷۹ به صورت زیرزمینی کار خوانندگی را آغاز کرد ابتدا به عنوان معرف خواننده ها در ابتدای آهنگ ها به فعالیت می پردازخت و کم کم خود نیز وارد عرصه خوانندگی شد و در حال حاضر در لس آنجلس زندگی می کند.

حسین متولد ۶ بهمن ۱۳۶۷ بود در سال ۱۳۸۱ به صورت حرفه‌ای کار خود را آغاز کرد اصالت او به شهر ملایر برمی‌گردد و پدر و مادرش ملایری هستند.

در ادامه میتوانید ویدیوی کامل حسین تهی در فشن شوی نیویورم را ببینید:

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حسین تهی در فشن‌ شوی نیویورک آمریکا به عنوان مانکن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *