فیلم درگیری پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش ؛ از اکران تا توهین!

پس از حضور پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش در مراسم اکران فیلم «داستان‌های هزار و یک‌روز» در لس‌آنجلس، اتفاقات خاصی افتاد که در ادامه خبر درگیری پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش به آن‌ها خواهیم پرداخت.

برخی ایرانیان مقیم آمریکا و منافقین با توهین به این دو هنرمند و عقاید آن‌ها، سعی در برهم زدن نشست خبری داشتند.

درگیری پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش

از اکران تا توهین!

حضور پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش, گوهر خیراندیش پرویز پرستویی
حضور پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش, گوهر خیراندیش پرویز پرستویی

سخنگوی دولت در توییتی نوشت که حمایت منطقی از ارزش‌های جامعه اسلامی – ایرانی در قلب آمریکا از هنرمندانی برمی‌آید که خودساخته‌اند و هنر را معامله نمی‌کنند.

پرویز پرستویی در جواب تنش‌آفرینی‌های طرف مقابل می‌گوید: من کنار مردمم شما کجایید؟ من نقدم را در مملکت خودم می‌کنم.

گوهر خیراندیش نیز که در بدو ورود به نشست مورد فحاشی از طرف منافقان قرار گرفته بود گفت: «بیاییم یاد بگیریم که به عقیده دیگران احترام بگذاریم. برادر آقای پرستویی برای دفاع از من و شما به جبهه رفت و شهید شد».

فیلم درگیری پرویز پرستویی گوهر خیراندیش


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “فیلم درگیری پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش ؛ از اکران تا توهین!

  1. ۲رود به جناب پرستویی که خار چشم دشمن شده مقابل اون غول حیوان صفت جای ۴ تا مزدور حرف میزنه‌.. نه بجای ۷۰ میلیون ..سردار سلیمانی م هندس مهدی تا ابد زنده اند منتظر انتقام#سخت باشید#heroo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *