توهین عجیب رائفی پور به سینماگران ایران ؛ رائفی پور توئیتی عجیب علیه سینماگران ایران منتشر کرد!

توئیت عجیب علی اکبر رائفی پور ، علیه سینماگران ایران منتشر کرد، علی اکبر رائفی پور متولد 8 اردیبهشت 1363 در مشهد، سخنران است.

علی اکبر رائفی پور در توئیتی عجیب علیه سینماگران ایران منتشر کرد. در ادامه با خبر توهین رائفی پور به سینما همراه فیگار بمانید.

توئیت عجیب علی اکبر رائفی پور

توهین عجیب رائفی پور به سینما

توئیت عجیب علی اکبر رائفی پور
توهین علی اکبر رائفی به سینماگران, توهین عجیب رائفی پور به سینما

توهین علی اکبر رائفی به سینماگران

علی اکبر رائفی پور در توئیتر نوشت:

با توجه به آمار بالای تجاوز و تعرض جنسی در سینما و افشاگری‌های روزانه این جماعت دوزاری علیه هم! به نظر میاد اگر کسانی که بهشون تجاوز نشده اعلام کنند کاربردی‌تر باشه.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد که در حوزه های فراماسونری، صهیونیزم و فرقه های نوظهور و حالا در ابعاد مختلف سیاسی سخنرانی می کند. ایشان بنیان گذار موسسه فرهنگی مصاف نیز می باشد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توئیت عجیب علی اکبر رائفی پور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *