رقم قرداد فرهاد مجیدی ؛ مبلغ قرداد فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا چقدر است؟

رقم قرداد فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا چقدر است؟ مجیدی به امارات رفت تا با اتحاد فصل تازه را شروع کند. در ادامه نوشتار قرداد مجیدی در اتحاد همراه فیگار باشید.

فرهاد مجیدی به باشگاه اتحاد کلبا پیوست تا فوتبال امارات دوباره صاحب یک سرمربی ایرانی شود و قطعاً اگر مجیدی بتواند آنجا موفق شود زمینه را برای حضور مربیان جوان و موفق ایرانی در این کشور فراهم خواهد کرد.

رقم قرداد فرهاد مجیدی

مبلغ قرداد فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا چقدر است؟

قرداد مجیدی در اتحاد, مبلغ قرداد فرهاد مجیدی, فرهاد مجیدی رقم قرداد
قرداد مجیدی در اتحاد, مبلغ قرداد فرهاد مجیدی, فرهاد مجیدی رقم قرداد

فرهاد مجیدی به باشگاه الاتحاد کلبا پیوست تا فوتبال امارات دوباره صاحب یک سرمربی ایرانی شود و قطعاً اگر مجیدی بتواند آنجا موفق شود زمینه را برای حضور مربیان جوان و موفق ایرانی در این کشور فراهم خواهد کرد. البته الاتحاد در فوتبال امارات با توجه به معیارهای مطرح در آن کشور تیم ثروتمندی محسوب نمی‌شود ولی با وجود این خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که فرهاد مبلغ قابل ملاحظه‌ای را بابت یک فصل مربیگری در این باشگاه به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

رقم قرداد فرهاد مجیدی

قرداد مجیدی در اتحاد, مبلغ قرداد فرهاد مجیدی, فرهاد مجیدی رقم قرداد
قرداد مجیدی در اتحاد, مبلغ قرداد فرهاد مجیدی, فرهاد مجیدی رقم قرداد

به نظر می‌رسد طبق توافق‌های دوجانبه صورت‌گرفته، مبلغ قرداد فرهاد مجیدی بابت هدایت تیم جدیدش رسانه‌ای نشده و طرفین تمایل چندانی هم به انجام چنین کاری ندارند اما از قرار معلوم فرهاد مجیدی رقم قرداد یک فصل هدایت کردن اتحاد مبلغ ۴۰ میلیارد تومان به پول ایران دریافتی خواهد داشت. مجیدی در بیانیه خداحافظی خود به نکته مهمی اشاره کرده و گفته بود دوست دارد روزی برگردد و استقلال را قهرمان آسیا کند. فعلا تمام تمرکز او روی تیم اتحاد کلبا است ولی فردا را هیچ‌کس ندیده و هیچ بعید نیست سال آینده همین وقت‌ها، بحث بازگشت فرهاد به استقلال داغ باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقم قرداد فرهاد مجیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *