بادیگارد جنیفر لوپز در ورزشگاه آزادی دیده شد [+تصاویر لو رفته]

بادیگارد جنیفر لوپز تماشاگر بازی پرسپولیس شد. این موضوع جریان رسانه‌ای خاصی را شکل داد که ما هم به آن می‌پردازیم؛ در ادامه با ما بمانید.

بادیگارد جنیفر لوپز به عنوان مهمان ویژه بازی پرسپولیس در ورزشگاه حضور پیدا کرد. احمد ایراندوست (زادهٔ ۲۶ خرداد ۱۳۴۹) بازیگر و بادیگارد اهل ایران است. پدرش شهاب ایراندوست نیز اهل لائین شهرستان درگز بوده و از کشتی گیران هم دوره غلامرضا تختی است.

بادیگارد جنیفر لوپز در ورزشگاه آزادی [+تصاویر لو رفته]

جایگاه ویژه تماشاگران بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان یک مهمان ویژه داشت. دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که تعداد زیادی تماشاگر تازه وارد در این بازی از نزدیک مسابقه را تماشا می‌کردند.

←عکس بادیگار جنیفرلوپز را در بین تماشاگران ببینید:

احمد ایراندوست تماشاگر بازی پرسپولیس
احمد ایراندوست تماشاگر بازی پرسپولیس

احمد ایراندوست بازیگر مشهور آبادانی که به غول برره معروف است در جایگاه ویژه نشسته بود و بازی تیم محبوبش صنعت نفت را از نزدیک نگاه می‌کرد. ایراندوست که بارها در سوابق خودش اعلام کرده روزگاری محافظ جنیفر لوپز بوده با توجه به تعصب خاصی که نسبت به فوتبال و آبادان دارد بازی تیم محبوبش را در استادیوم نگاه می‌کرد.

ایراندوست در حالی این بازی را از نزدیک تماشا کرد که دختران هوادار پرسپولیس نیز برای اولین بار از انقلاب ۱۳۵۷ توانستند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.

ناگفته نماند که جنیفر لوپز به تازگی و پس از چندین سال جدایی از بن افلک بازیگر و کارگردان هالیوودی بار دیگر با او ازدواج کرد و مدتی است که این دو نفر زندگی مشترک شان را با هم آغاز کردند.


←می‌توانید در ادامه لباس عروسی خانم جنیفر لوپز را ببینید:

لباس عروس گران قیمت جنیفر لوپز

مراسم عروسی مجلل جنیفر و بن در ایالت جورجیا با حضور 120 نفر از دوستانشان از جمله مت دیمون برگزار گردید. جنیفر لوپز خواننده و بازیگر معروف هالییود چند روز پیش مراسم عروسی خود با بن افلک را در عمارتی زیبا برگزار کرد. تصاویر زیادی از این مراسم منتشر نشد و مهمان اندکی دعوت شده بود.


⇐اخبار بیشتر:


نظر شما در رابطه با ادعای آقای ایراندوست که می‌گوید من روزگاری بادیگار جنیفر لوپز بودم چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *