بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران (The Boys) ؛ دارک‌ترین دنیای ابرقهرمانی

اگر از طرفداران سریال The Boys هستید، با شناخت بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران متوجه تاثیر آن‌ها در ریشه‌های داستان این فرانچایز خواهید شد.

کمیک The Boys اثر «گارث انیس» و «داریک رابرتسون»، با 72 جلد منتشر شده بین سال‌های 2006 تا 2012، از عناوین کمپانی‌های «وایلدستورم» و «داینامایت‌اینترتینمنت» است.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت گسترده‌ی کمیک های The Boys گروه عجیب و غریب شخصیت‌های ابرقهرمانی و متنوع آن بود که بسیاری از آن‌ها در سریال پسران در سال 2019 به تصویر کشیده شدند.

در حالی که بسیاری از خطوط داستانی شخصیت های ده بویز در کمیک‌ها برای الهام‌بخشیدن به داستان‌های سریال تلویزیونی استفاده شده است، برخی از شخصیت‌های برجسته‌ی کمیک‌ها هنوز در اقتباس تلویزیونی ظاهر نشده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سری کمیک بوک پسران دنیایی تاریک و طعنه‌آمیز را به تصویر می‌کشد که در آن ابرقهرمانان نه تنها بی‌نقص و خیرخواه نیستند، بلکه فاسد، قدرت‌طلب و بی‌رحم نیز هستند. در این میان، گروهی از افراد تحت عنوان «پسران» به رهبری «بیلی بوچر»، برای مقابله با این ابرقهرمانان فاسد وارد عمل می‌شوند.

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

در ادامه لیست بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران را مشاهده خواهید کرد:

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران
بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

تمام شخصیت های The Boys چه ابرقهرمانان فاسد و چه اعضای گروه پسران، به شدت پیچیده، جذاب و به یاد ماندنی هستند. انتخاب بهترین شخصیت‌ها از میان این مجموعه کار دشواری است، اما در این مطلب قصد داریم به برخی از محبوب‌ترین و برجسته‌ترین شخصیت‌های کمیک پسران بپردازیم.

تک نایت (Tek Knight)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

یکی از بهترین و به‌یادماندنی‌ترین شخصیت های سریال The Boys «تک نایت» است، شخصیتی که به‌طور غیرمستقیم بر اساس ترکیبی از بتمن و مرد آهنی ساخته شد. به عنوان رهبر گروه ابرقهرمانی معروف به نام Payback، «تک نایت» یکی از شخصیت‌هایی است که قدرت فوق‌العاده‌ای ندارد. در عوض، او به فناوری پیشرفته و گجت‌های تکنولوژیک متکی است.

این شخصیت خنده‌دار به خاطر انحرافات جنسی عجیب و غریبش شناخته می‌شود که به دلیل یک تومور بزرگ مغزی است. «تک» یک بار سعی کرد زمین را از برخورد با یک شهاب‌سنگ نجات دهد، در حالی که در حال توهم بود و نمی‌دانست که جسم سقوط کرده یک فرغون معمولی است. بدون شک «تک نایت» جزو بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران قرار می‌گیرد.

سولجر بوی (Soldier Boy)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

«سولجر بوی» (با بازی جنسن اکلس) به عنوان یکی از ابرقهرمانان جدید در فصل سوم سریال پسران معرفی شد و مطابق با شخصیتش در کتاب‌های کمیک عمل کرد. این ابرقهرمان که عضو گروه Payback است، تقلیدی مستقیم از کاپیتان آمریکا بوده و آرزویی جز عضویت در گروه The Seven ندارد.

به عنوان یک آمریکایی مودب که هرگز دشنام نمی‌دهد، «سولجر بوی» در کمیک های The Boys به طور مداوم توسط «بیلی بوچر» مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، از جمله یک بار که «بوچر» بینی او را گاز می‌گیرد. ویژگی بارز این شخصیت، ترسویی خالص اوست که با توجه به آرزوهایش به عنوان یک ابرقهرمان، بسیار خنده‌دار است و او را جزو بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران قرار می‌دهد.

فیمیل (The Female)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

شخصیت فیمیل یکی از تازه‌ترین اعضای گروه پسران است که به اندازه‌ی هر شخصیت دیگری در میان خوانندگان پرشور کمیک طرفدار پیدا کرد. او یک قاتل ساکت است که به همراه «فرنچی» از پسران محافظت می‌کند و یکی از جالب‌ترین پیشینه‌ها را دارد.

فیمیل در کودکی در حوضچه‌ای از زباله‌ی سمی کامپاند وی (Compound V) افتاد و قدرت‌های مافوق بشری به همراه عطشی سیری‌ناپذیر برای کشتن پیدا کرد که منجر به برخی از فجیع‌ترین مرگ‌ها در کمیک The Boys شد.

او پس از کشتن دانشمندی که او را کشف کرده بود، اسیر شد و در حالی که خونش برای بررسی عوارض جانبی کامپاند وی روی انسان مورد آزمایش قرار گرفت، در اسارت به سر برد. فیمیل همچنین علاوه بر همکاری با پسران، روابط پنهانی با مافیا دارد. این شخصیت به راحتی توانست خودش را در میان بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران قرار دهد و طرفدران زیادی پیدا کند.

مادرز میلک (Mother’s Milk)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

«مادرز میلک» که یکی از اعضای اصلی پسران است و در دومین کمیک بوک این گروه ظاهر شد، به راحتی یکی از بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران به حساب می‌آید. این ابرقهرمان پرخاشگر و نظامی‌مسلک، تنها فرد از نوع خودش است که با کامپاند وی در خونش متولد شده است.

«مادرز میلک» که به خاطر سابقه‌ی بوکسوری‌اش از مهارت بالایی در مبارزات تن به تن برخوردار است، اسم خود را از وابستگی‌اش به این ماده گرفته که برای عملکرد بهینه به آن نیاز دارد. دیدن چنین ابرقهرمان عظیم‌الجثه‌ی مردانه‌ای که نیاز به نوشیدن شیر دارد، موضوع چندین شوخی خنده‌دار در کمیک بوک پسران است.

فرنچ من (The Frenchman)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

«فرنچی» که در کنار بهترین دوستش «فیمیل»، به عنوان نیروی قدرتی گروه پسران عمل می‌کند، با حس بویایی قوی، خوی تند و وحشیگری بی‌رحمانه شناخته می‌شود. «فرنچی» همچنین در خلوت وفاداری و مهربانی خود را نشان می‌دهد.

«فرنچی» به عنوان یکی از بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران داستان‌های فراوان و زیرمجموعه‌های جالبی برای طرفداران کمیک دارد. بخشی از آنچه باعث برجستگی او می‌شود، گذشته‌ی مرموز اوست که با داستان‌های عجیب و غریبی به آن اشاره می‌کند، داستان‌هایی که همیشه شبیه افسانه‌های اغراق‌آمیز به نظر می‌رسند.

بیلی بوچر (Billy Butcher)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

«بیلی بوچر»، به خاطر مسیر دراماتیک شخصیتش، تجسم کامل چیزی است که گروه پسران را رهبری می‌کند. «بوچر» که با الهام از شخصیتِ پانیشِر مارول ساخته شده، داستانش را به عنوان یکی از اعضای اصلی این گروه آغاز می‌کند و بعد با بزرگترین خیانت در کمیک پسران به دشمن اصلی آن‌ها تبدیل می‌شود.

بنابراین، هیچ شخصیتی در کمیک‌ها به اندازه‌ی بوچر ماجراهای مختلف را پشت سر نمی‌گذارد. داستان‌ها به گذشته‌ی آسیب‌زای او در نیروی دریایی، تلاشش برای کشتن پدر خود، اندوه از دست دادن برادرش «لنی» و همسرش «بکی» و موارد بسیار دیگر می‌پردازند. بدون «بیلی» و «هیو»، اصلا گروه پسران وجود نداشت. به همین دلیل است که به راحتی می‌توان او را جزو برترین شخصیت های ده بویز قرار داد.

وی هیوئی (Wee Hughie)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

«وی هیوئی» با لقب «هیو کمبل»، ابرقهرمان اسکاتلندی و شخصیت اصلی مجموعه کمیک بوک پسران است. او که شباهتی به بازیگر «سایمون پگ» دارد، یک نظریه‌پرداز باهوش در مورد توطئه‌های پنهان بوده که از هوش سرشار خود برای تحلیل اطلاعات کلیدی استفاده می‌کند. «هیو» پس از کشته شدن شدن دوست دخترش «رابین» توسط اِی-ترین به گروه پسران پیوست.

در اولین ماموریتشان، «بیلی» به «هیو» کامپاند وی تزریق کرد و باعث شد او هم قدرت‌های مافوق بشری و دوام فوق‌العاده به دست آورد. این قدرت‌ها به حدی رسید که او توانست با یک ضربه، سر دشمن خود را جدا کند. «وی هیوئی» همچنین جزو بهترین شخصیت های سریال The Boys علاوه بر کمیک قرار می‌گیرد.

هوملندر (Homelander)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

«جان هوملندر»، دشمن اصلی پسران و رهبر گروه شرور هفت، به راحتی یکی از بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران به شمار می‌رود. او با وجود چهره‌ی هالیوودی و رفتار مؤدبانه‌ی تمام‌آمریکایی، قدرتمندترین ابرقهرمان است.

«هوملندر» توانایی پرواز، دید اشعه ایکس و حرارتی و همچنین فریاد صوتی دارد. او این قدرت‌ها را زمانی به دست آورد که شرکت وات پیش از تولدش روی خون او با کامپاند وی آزمایش کرد. فراتر از قدرت‌های بی‌نظیرش، او تصمیم‌گیری می‌کند و به زیردستانش دستور می‌دهد.

بلک نوار (Black Noir)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

در حالی که «هوملندر» رهبر گروه است، منزجرکننده‌ترین عضو هفت «بلک نوار»، شخصیت رمزآلود و شومی است که مسئولیت تجاوز به «بکی»، همسر «بیلی» و «استارلایت»، دوست دختر «هیو» را بر عهده دارد. این قاتل خونسرد و ساکت حتی از «هوملندر» هم قدرتمندتر است و توسط وات به عنوان کلون او ساخته شد.

اعمال غیرقابل بیان «بلک نوار» به طور مستقیم الهام‌بخش چندین شماره از کمیک های The Boys می‌شود، جایی که «بیلی» و «هیو» یکی پس از دیگری برای گرفتن انتقام خونین به سراغ او می‌روند.

میو کوئین (Queen Maeve)

بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران

«ملکه میو» بعد از «هوملندر» و «بلک نویر»، نفر سوم از نظر قدرت در گروه هفت به شمار می‌رود. او به همین دلیل یکی از بهترین شخصیت‌های کمیک پسران است که می‌توانید او را بشناسید و دوست داشته باشید یا از او متنفر شوید.

«ملکه میو» نیز در حالی که در رحم مادر بود به او کامپاند وی تزریق شد و با ابرقدرت‌هایی شبیه به «هوملندر» به دنیا آمد. با این حال، او یکی از انسانی‌ترین پیشینه‌ها را دارد. زنی که بعد از یک تلاش ناموفق برای نجات در یازدهم سپتامبر، به الکل وابسته می‌شود. شخصیت پیچیده او همچنین با وجود مخالفت با «هیو»، نسبت به «استارلایت» همدردی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین شخصیت ها در کمیک های پسران چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *