حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین ؛ کامل‌ترین لیست از نکات پنهان فیلم Deadpool & Wolverine

لیست کاملی از حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) که اشارات و ادای احترام این اثر به دیگر پروژه‌ها و شخصیت‌های این دنیا را نشان می‌دهد.

فیلم ددپول و ولورین در نهایت اکران شد و پر از ایستراگ‌ها، شخصیت‌های مهمان و اشارات مختلف است. البته برخی از سورپرایزها در تریلرها و تبلیغات لو رفته بودند، اما ترکیب دنیای سینمایی «فاکس» و «مارول» بزرگترین شوک‌ها را برای پرده سینما نگه داشته بود.

فیلم ددپول 3 شامل چندین «ولورین»، چندین «ددپول» (از جمله لیدی ددپول)، بازگشت بازیگران فیلم‌های «فاکس» و حتی یک بازیگر از فیلمی که هرگز ساخته نشد می‌شود؛ اما این فقط آغاز چیزی است که در فیلم وجود دارد و با توجه به شوخی‌های بی‌وقفه، ممکن است که حداقل چند مورد از ارجاعات و جوک‌های داخلی فیلم را از متوجه نشده باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تعداد اشارات این فیلم به دیگر پروژه‌ها و شخصیت‌های کمیک و فیلم به قدری زیاد است که مخاطب از دیدن آن تا انتها خسته نمی‌شود. البته کسانی که با کمیک و دیگر پروژه‌های سینمایی مارول آشنایی کمتری دارند، احتمالا بسیاری از نکات پنهان فیلم ددپول و ولورین را متوجه نشدند.

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

در ادامه لیست حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین را مشاهده خواهید کرد:

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

در ادامه تمام ارجاعات و نکات پنهان فیلم Deadpool & Wolverine که توانستیم پیدا کنیم را برای شما لیست کرده‌ایم. این لیست به شما کمک می‌کند تا اگر لحظاتی از فیلم را متوجه نشده‌اید درک کنید و از تماشای دوباره آن لذت ببرید.

نسخه‌های مختلف ولورین

بیایید با انواع «ولورین» شروع کنیم که در یک سکانس مونتاژ معرفی می‌شوند، جایی که «ددپول» به چندجهانی سفر می‌کند تا یک «ولورین» جدید برای زمین خود پیدا کرده تا بتواند دنیای خود را نجات دهد.

اسکلت لوگان

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

اولین مورد از حقایق پنهان فیلم Deadpool & Wolverine مربوط به سکانس آغازین فیلم است که «ددپول» جسد «لوگان» را از قبر (مربوط به فیلم لوگان 2017) بیرون می‌کشد. از او کمی پوست و اسکلت آدامانتیمی‌اش باقی مانده است. «ددپول» از اسکلت «لوگان» برای کشتن یک گروه کامل از ماموران تی‌وی‌ای استفاده می‌کند و با استفاده از چنگال‌های لوگان به مبارزه با آن‌ها می‌پردازد.

ولورین کوتاه قد

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
نکات پنهان فیلم ددپول و ولورین

از دیگر ایستراگ های فیلم ددپول و ولورین می‌توان به قد تمسخر قد «هیو جکمن» اشاره کرد. یکی از انتقادات رایج درباره «ولورین» با بازی «هیو جکمن» این است که او قد 183 سانتی‌متری دارد، در حالی که «ولورین» در کمیک‌ها حدود 160 سانتی‌متر قد دارد. اولین «ولورین» چندجهانی که «ددپول» با او روبرو می‌شود، این موضوع را به سخره می‌گیرد، گرچه او حتی کوتاه‌تر از نسخه کمیک بوکی است.

سلاح امگا

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«ولورینی» که با یک دست و ریش بلند و پرپشت در یک کوچه با «ددپول» می‌جنگد، مستقیماً از کراس‌اور کلاسیک عصر آخرالزمان مارول آمده است. سلاح امگا برای اولین بار در ایکس من: آلفا شماره 1 معرفی شد، یک نسخه افراطی از «ولورین» از یک جدول زمانی جایگزین تاریک است، اما خبر خوب برای او این بود که او در این واقعیت با جین گری رابطه دارد.

پچ (Patch)

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

یکی از مستعارترین نام‌های «ولورین» در کمیک‌ها «پچ» است، جایی که او لباس سفید می‌پوشد، چشم‌بند می‌زند، مخفی می‌شود و با وجود موها و رفتار بسیار قابل تشخیص هیچکس نمی‌داند که او «ولورین» است. در فیلم سینمایی ددپول و ولورین ما او را در حال قماربازی می‌بینیم.

لوگان پیر

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم Deadpool & Wolverine

با وجود اینکه «لوگان» یک اقتباس بسیار آزاد از لوگان پیر کمیک بوکی است، حدس بزنید چه کسی را اینجا می‌بینیم؟ «لوگان» پیر. او همان «لوگان» پیر است که کلاه کابویی به سر دارد و با تفنگ ساچمه‌ای به «ددپول» شلیک می‌کند.

ولورین به ایکس کشیده شده روی جمجمه‌ها

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

یکی از حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین مربوط به کاور معروف‌ترین کمیک مردان ایکس بود. در یک صحنه که «ددپول» در حال گشت و گذار در چندجهانی است، یک «ولورین» را می‌بیند که روی علامت ایکس میخکوب شده و این در واقع بازسازی مستقیم از معروف‌ترین کاورهای کمیک بوکی تمام دوران است. کاور «مارک سیلوستری» از آنکانی ایکس من شماره 251 از سال 1989.

هالک علیه ولورین

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«ولورین»، به طرز شگفت‌انگیزی، برای اولین بار در یک شماره از کمیک اینک ردیبل هالک معرفی شد. به طور خاص، به عنوان یک حضور افتخاری در پایان کمیک اینک ردیبل هالک شماره 180، قبل از اولین حضور کامل خود در مبارزه با غول سبز در اینک ردیبل هالک شماره 181 حضور داشت.

در اینجا ما می‌توانیم یک بازسازی از آن را با «ولورین» در لباس قهوه‌ای خود در حال مبارزه با «هالک» ببینیم. این مورد با شماره کمیک متفاوت است، جایی که «ولورین» با لباس زرد و آبی با «هالک» جنگید و احتمالاً برای تمایز این واریانت از نسخه اصلی شخصیت که در فیلم می‌بینیم به این رنگ نشان داده شده است.

کویلرین

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

بر خلاف بقیه نسخه‌های «ولورین» که توسط «هیو جکمن» بازی شده‌اند، این فیلم یک بازیگر جدید سورپرایزی به عنوان «ولورین» معرفی می‌کند؛ «هنری کویل» که «ددپول» او را «کویلرین» می‌نامد. تقریباً به محض اینکه «کویل» در اواخر سال 2022 اعلام کرد که در نقش «سوپرمن» باز نخواهد گشت، طرفداران شروع به رویابافی برای بازی او در نقش‌های مختلف دنیای سینمایی مارول کردند. حالا بالاخره آرزویشان برآورده شد.

یک دیالوگ خنده‌دار هم وجود دارد که «ددپول» به «کویلرین» می‌گوید:”ما با تو خیلی بهتر رفتار می‌کنیم تا اون عوضیای سر کوچه” که اشاره به رفتار «دی‌سی» و «وارنر» با «کویل» در مورد حواشی بازگشت او به نقش «سوپرمن» دارد.

نسخه‌های ددپول

همانطور که منابع رسمی اعلام کرده‌اند، 100 نسخه از ددپول در فیلم را شاهد هستیم که قطعا همه آن‌ها را نمی‌شناسیم. در هر صورت می‌خواهیم نسخه‌هایی از آن‌ها که شناخته شده‌اند را بررسی کنیم.

لیدی ددپول

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
ایستراگ های فیلم ددپول و ولورین

برای مدت بسیار زیادی، در اینترنت بحثی وجود داشت که چه کسی نقش «لیدی ددپول» را بازی می‌کند؟ صداپیشگی او توسط «بلیک لایولی»، همسر واقعی «رایان رینولدز»، انجام شد و او در فیلم چندین بار به این موضوع اشاره می‌کند.

در فیلم هرگز چهره این شخصیت را نمی‌بینیم و متاسفانه «تیلور سوئیفت» نقشش را بازی نمی‌کند. «واندا ویلسون» (لیدی ددپول) توسط «ویکتور گیشلر» و «راب لیفلد» خلق شده و در کمیک Deadpool: Merc With a Mouth #7 معرفی شده است.

داگپول

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

در حالی که اینترنت روی «لیدی ددپول» تمرکز کرده بود، هدف واقعی علاقه «وید» در واقع یک نسخه چندجهانی از «وید ویلسون» است، درست مثل «تمساح لوکی» که در سریال لوکی نشان داده شد.

«داگپول» توسط «پگی» که به عنوان زشت‌ترین سگ بریتانیا شناخته شده، بازی می‌شود. این شخصیت اولین بار توسط «گیشلر» و «فیلیپ باند» در کمیک Prelude to Deadpool Corps #3 معرفی شد.

هدپول

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

نسخه مودب و شناور زامبی سر «ددپول» با صدای «نیتن فیلیون» است و توسط «رابرت کرکمن» و «شان فیلیپس» در کمیک Marvel Zombies #3 معرفی شده است.

کیدپول

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

در حالی که ک«یدپول» نسخه کودکی از «وید ویلسون» است، بازیگر نقش «کیدپول» در واقع فرزند «رایان رینولدز» است. «اینز رینولدز» نقش «کیدپول» را بازی می‌کند و او دختر «رینولدز» و «لایولی» است. «کیدپول» توسط «گیشلر» و «ویلس پورتاشیو» در کمیک Prelude to Deadpool Corps #2 معرفی شده است.

کابوی ددپول، معروف به ددپول کید

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
نکات پنهان فیلم Deadpool & Wolverine

«کابوی ددپول» که توسط «گیشلر» و «بونگ دازو» در کمیک Deadpool: Merc With a Mouth #7 معرفی شد، فقط به طور مختصر ظاهر می‌شود و صدای او را «متیو مک‌کانهی» بر عهده دارد.

دنسپول

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

در سایت Imdb، «نیک پالی» به عنوان «دنسپول» فهرست شده است. البته بسیاری از ددپول‌های دیگر که اینجا شناسایی نکردیم نیز وجود دارند. برخی از طرفداران می‌گویند که یک نسخه از لباس زمانی فیلم Avengers: Endgame را دیده‌اند، یکی که شبیه به شخصیت انیمه‌ای با کلاه‌خود LED به نظر می‌رسد و احتمالاً همه از کینگپول تا پانداپول (که می‌توانید خودتان حدس بزنید) در آنجا حضور دارند.

حضور افتخاری شخصیت‌های دنیای فاکس

در فیلم‌های مردان ایکس از دنیای فاکس شخصیت‌های زیادی را دیده‌ایم که برخی از آن‌ها در این فیلم حضور داشتند. اگر از طرفداران فرانچایز مردان ایکس نبوده‌اید در ادامه شخصیت‌های مهمان از این فیلم‌ها را معرفی می‌کنیم.

دافنه کین در نقش لارا یا همان ایکس 23

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

همانطور که در یک تریلر فاش شد، «دافنه کین» بعد از بازی کردن نقش کلون جوان‌تر «ولورین» در فیلم لوگان 2017، برای یک نقش احساسی کلیدی در فیلم برمی‌گردد. خبر خوب این است که «لورا» در دنیای «ددپول» زنده می‌ماند، بنابراین ممکن است این آخرین بار نباشد که ایکس 23 را روی پرده سینما ببینیم.

جنیفر گارنر در نقش الکترا

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«گارنر» برای اولین بار نقش «الکترا» را در فیلم دردویل سال 2003  بازی کرد، قبل از اینکه این نقش را در فیلم الکترا در سال 2005 تکرار کند که یک شکست کامل بود.

چانینگ تاتوم در نقش گمبیت

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
فیلم سینمایی ددپول و ولورین

شاید دیوانه‌وارترین انتخاب در یک رشته از افشاگری‌های بازیگران دیوانه، «چانینگ تاتوم» در نقش «گمبیت» است، نقشی که او از زمان فیلم مردان ایکس: آخرین ایستادگی برای بازی کردن آن تلاش می‌کرد.

او در ابتدا برای نقش «رگین کاجون» انتخاب شده بود، قبل از اینکه از فیلمنامه حذف شود و برای بیش از یک دهه، او سعی کرد و نتوانسته بود یک فیلم اسپین‌آف از شخصیت «گمبیت» بسازد که با خرید «فاکس» توسط «دیزنی» رسماً لغو شد. به همین دلیل است که او دائماً در مورد اینکه هیچکس او را قبلاً ندیده است، شوخی می‌کند.

کریس ایوانز در نقش جانی استورم

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

در یک سکانس که فیلم مخاطب را فریب می‌دهد، «کریس ایوانز» نقش کاپیتان آمریکا را بازی نمی‌کند؛ او در نقش «جانی استورم»، یا همان «هیومن تورچ» از فیلم چهار شگفت‌انگیز 2005 و دنباله آن، چهار شگفت‌انگیز: ظهور موج سوار نقره‌ای در سال 2007 بازی می‌کند.

آرون استنفورد در نقش پیرو

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«استنفورد» نقش جهش‌یافته کنترل کننده آتش را در ایکس 2 و ایکس من: آخرین ایستادگی بازی کرد و در اینجا به عنوان دست راست «کاساندرا نوا» برمی‌گردد.

تایلر مان در نقش سابرتوث

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«مان» در نقش مقابل شرور «ولورین» بعد از بازی کردن این نقش در فیلم اصلی ایکس من برمی‌گردد. این نقش همچنین توسط «لیو شرایبر» در فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین بازی شد.

تود

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
نکات پنهان فیلم ددپول و ولورین

در یک ظاهر کوتاه، «تود» با زبان بلندش به عنوان بخشی از ارتش «کاساندرا نوا» دوباره برمی‌گردد. این جهش‌یافته توسط «ری پارک»، بازیگر نقش «دارت مول»، در فیلم اصلی ایکس من بازی شده بود، جایی که جواب شوکه‌کننده‌ی این سوال که چه اتفاقی برای «تود» وقتی توسط رعد و برق زده شد می‌افتد را فهمیدیم.

دث‌استریک

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«دث‌استریک» با ناخن‌های بلند آدامانتیوم، بعد از شکست خوردن در ایکس 2 برمی‌گردد. در فیلم 2003، او توسط «کلی هو» بازی شده بود.

آزازل

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«آزازل» نقش کوچیکی در ایکس من: کلاس اول داشت و به عنوان یک جنازه در ایکس من: روزهای گذشته آینده ظاهر شد. او شیطان سرخ‌رنگ تله‌پورت کننده‌ای هست که احتمال دارد با «نایتکراولر» فامیل باشد. این شخصیت در فیلم کلاس اول توسط «جیسون فلمینگ» بازی شده بود.

جاگرنات

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

این جهش‌یافته غیرقابل توقف با همان لباس فیلم ایکس من: آخرین ایستادگی برمی‌گردد، البته این بار توسط «وینی جونز» بازی نشده است. او همچنین در ددپول 2 ظاهر شد که توسط یک مدل کامپیوتری از کارگردان «دیوید لیچ» با صدای «رایان رینولدز» به تصویر کشیده شد.

سایلاک

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم Deadpool & Wolverine

این ممکن است اشتباه باشد، اما یک جهش‌یافته در مبارزه بزرگ در قلعه نوا از چیزی استفاده می‌کند که شبیه شلاق ساخته شده از همان نوع قدرت‌های روانی «سایلاک» است، اگرچه این شخصیت توسط «اولیویا مون»، همانطور که در ایکس من: آخرالزمان بود، بازی نشده است.

دیگر حضورهای افتخاری

در این بخش از حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین به حضورهای افتخاری یا کمئوهای دیگری اشاره می‌کنیم که در فرانچایز مردان ایکس فاکس حضور نداشتند.

وسلی اسنایپس در نقش بلید

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«وسلی اسنایپس» قبل از ددپول و ولورین، سه بار نقش «دی‌واکر» را بازی کرده است. او در سال 1998 با «بلید»، رنسانس مدرن فیلم‌های ابرقهرمانی را آغاز کرد، با بلید 2 ادامه داد و همه چیز را در بلید: تثلیث منفجر کرد که در آن «رایان رینولدز» هم حضور داشت.

اسنایپس می‌گوید او تنها «بلید» است که تا به حال بوده و خواهد بود که «ددپول» مستقیماً به دوربین نگاه کرده و به پروژه مارول با بازی «ماهرشالا علی» اشاره می‌کند که از سال 2019 در حال توسعه است.

جان فاورو در نقش هپی هوگان

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«فاورو» که کارگردانی دو فیلم اول مرد اهنی را بر عهده داشت، به عنوان مردی که «ددپول» را به آرامی از حضور در انتقام‌جویان رد می‌کند، به عنوان شخصیت مهمان حضور دارد. «فاورو» تاکنون در هشت فیلم دنیای سینمایی مارول نقش «هپی» را بازی کرده است.

وونمی موساکو در نقش هانتر بی 15

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«هانتر بی 15» یک شخصیت کلیدی در هر دو فصل سریال لوکی بوده است. او به عنوان یک سرباز شروع کرد و به این سوال پاسخ می‌داد که واقعاً کیست و حالا او TVA را اداره می‌کند.

کریس همسورث در نقش ثور

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
نکات پنهان فیلم Deadpool & Wolverine

این مورد تقریبا جزو حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین حساب نمی‌شود، چون از فیلمبرداری ثور: دنیای تاریک استفاده شده است، اما «ثور» روی یکی از صفحه‌های TVA ظاهر می‌شود، در حالی که جسد «ددپول» را در آغوش گرفته و گریه می‌کند.

کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

در ابتدای فیلم، TVA به طور قابل توجهی فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» را به «وید» نشان می‌دهد و او هم به «کاپیتان آمریکا» ادای احترام می‌کند. این نمایش زیاد ویدیوهای «استیو راجرز» احتمالا برای گمراه کردن مخاطب برای حضور «کریس ایوانز» در نقش «جانی استورم» بود.

اولی پالمر

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

اگر سریال به رکسهام خوش آمدید را تماشا می‌کنید، می‌دانید که «رینولدز» مالک مشترک تیم فوتبال رکسهام ای‌اف‌سی در ولز است. «پالمر»، مهاجم این تیم، به طور خلاصه به عنوان مشتری یک بار ظاهر می‌شود.

راب مک‌الینی

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین

«رینولدز» با «مک‌الینی» مالک مشترک رکسهام ای‌اف‌سی است و همانطور که در یک قسمت از به رکسهام خوش آمدید پیش‌بینی شده بود، این ستاره سریال، به طور خلاصه در نقش یک سرباز تی‌وی‌ای ظاهر می‌شود.

استن لی

حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین
فیلم ددپول 3

«استن لی» تا الان در همه فیلم‌های ددپول حضور داشته و در واقع، در این فیلم حضور دارد. در مبارزه با ارتش ددپول‌ها، وقتی «ولورین» و «ددپول» راهشان را از میان اتوبوسی پر از ددپول‌های چندجهانی باز می‌کنند، می‌توانید به طور خلاصه سر کارتونی استن لی رو در یک تبلیغ برای یک شرکت نظافتی روی بدنه اتوبوس ببینید.

دیگر اشارات و ایستراگ‌ها

در این بخش به دیگر حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین اشاره می‌کنیم که به احتمال زیاد متوجه آن‌ها نشدید.

طلاق هیو جکمن

«ددپول» می‌گوید «لوگان» به خاطر اینکه بعد از طلاق وزن اضافه کرده این لباس را می‌پوشد که این یک اشاره به طلاق واقعی «جکمن» است. این همچنین زمینه‌سازی برای نمایش عضلات قوی «جکمن» در پایان فیلم بود.

اشاره به چهار شگفت انگیز و رد اسکال

کاروانی که توسط «پایرو» رهبری می‌شود، یک فنتاستیکار از چهار شگفت‌انگیز، یک پرچم با لوگوی چهار شگفت‌انگیز، و ماشین «رد اسکال» از فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو را دارد.

اشاره به تانوس و فاکس

در ووید یک هلیکریر سقوط کرده دیده می‌شود و چیزی شبیه به کشتی‌های «تانوس» از فیلم جنگ ابدیت و پایان بازی است. احتمالا لوگوی قرن بیستم «فاکس» را هم که نصفه در شن فرو رفته بود را دیده‌اید.

یادگاری‌های دفتر هپی هوگان

در دفتر هپی یک سری یادگاری وجود دارد، از سپر پلاستیکی «کاپیتان آمریکا» از فیلم دوم مرد آهنی گرفته، تا انواع وسایل مربوط به «تونی استارک» که نشان می‌دهد «هپی» همچنان یاد اعضای اصلی انتقام جویان را زنده نگه می‌دارد.

اشاره به مرد عنکبوتی

«ددپول» وقتی با «ولورین» در ماشین است، حرکت‌های مرد عنکبوتی انجام می‌دهد که احتمالا بیشترین استفاده‌ای است که می‌توانند از «مرد عنکبوتی» در این فیلم به خاطر دلایل قراردادی با شرکت «سونی» داشته باشند.

رفرس‌های مختلف در دنیای وید

در دنیای وید اشاره‌های مختلفی به دنیای سینمایی مارول از جمله سپر جنگ جهانی دوم «کاپیتان آمریکا»، کلاه خود قدیمی «ثور» و یک دیوار سنگی به شکل سر «واندا ماکسیموف» می‌شود.

اشاره به شخصیت پانیشر

بعد از اینکه به «ددپول» گفته می‌شود «پانیشر» در دنیای وید در تلاش برای حمله به «کاساندرا نوا» مرده است، ددپول می‌گوید: کدومشون؟ خیلی‌ها ازشون بوده و در واقع، چندین بازیگر نقش «فرانک کسل» را بازی کرده‌اند، از جمله «دولف لاندگرن»، «توماس جین»، «ری استیونسون» و در حال حاضر «جان برنتال».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب حقایق پنهان فیلم ددپول و ولورین چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *