همنواز

بهترین فیلم های هالووین 2024

معرفی 6 تا از بهترین فیلم های هالووین 2024 که به زودی با داستان‌ها و صحنه‌های جذاب و ترسناک خود منتشر خواهد شد و مخاطبان را شگفت‌زده می‌کنند.

روز هالووین نزدیک است؛ اسکلت‌های بزرگ و کوچک در همه جا ظاهر می‌شوند و به این معناست که زمان عالی برای تماشای فیلم‌های ترسناک است. گاهی اوقات یک کلاسیک هالووینی می‌خواهید، اما گاهی اوقات به دنبال اثری کاملاً جدید هستید.

خوشبختانه، همیشه لیست کاملی از فیلم های سینمایی ترسناک هالووین برای استریم در ماه اکتبر (ماهی که هالووین در آن رخ می‌دهد) وجود دارد. در واقع، هفته اول ماه اکتبر کاملاً پر از اکران‌های جدید، از جمله یک نسخه جدید از رمان محبوب «استیون کینگ» به نام سالِمز لات (Salems lot) تا فیلم‌های هیجان‌انگیز در نتفلیکس که میزان فروش بالایی داشتند. در این مقاله برای شما، تمام فیلم‌های ترسناک جدیدی که این هفته برای استریم عرضه می‌شوند را بررسی کردیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بهترین فیلم های هالووین 2024

در ادامه لیست بهترین فیلم های هالووین 2024 را مشاهده خواهید کرد:

بهترین فیلم های هالووین 2024

در این مقاله 6 مورد از بهترین فیلم های هالووین 2024 که در هفته اول ماه اکتبر منتشر خواهند شد، را پوشش دادیم. این فیلم‌ها با داستان‌های جذاب در ژانر ترسناک و ماجراجویی و صحنه‌های فوق وحشتناک خود مخاطبان را میخکوب خواهند کرد. به نظر شما جای کدام یک از فیلم های ترسناک 2024 در این لیست خالی است؟

لبخند 2 (Smile 2)

بهترین فیلم های هالووین 2024

  • کارگردان: پارکر فین
  • بازیگران: نایومی اسکات، رزماری دویت، کایل گالنر، لوکاس گیج
  • تاریخ انتشار: 18 اکتبر (27 مهر)

لبخند 2 یکی از فیلم های ویژه هالووین در ژانر ترسناک فراطبیعی و روانشناختی است که داستان قسمت اول خود لبخند (Smile 2022) را دنبال می‌کند. در آستانه شروع یک تور جهانی جدید، ستاره پاپ بین‌المللی «اسکای رایلی» (نائومی اسکات) شروع به تجربه رویدادهای ترسناک و غیرقابل توضیح می‌کند. با افزایش وحشت‌ها و فشارهای شهرت، «اسکای» مجبور می‌شود با گذشته تاریک خود روبرو شده تا کنترل زندگی‌اش را دوباره به دست بیارد.

پس از اکران قسمت اول، کارگردان ادعا کرد که مخصوصا صحنه‌هایی را مبهم قرار داده تا بتواند دنباله‌ای برایش بسازد و آن را نیز به همانگونه مرموز خواهد ساخت. پس از این «پارکر فین» با استودیو «پارامونت پیکچرز» قراردادی بسته و در سال 2023 تولید دنباله را آغاز کرد. منتظر یکی از بهترین فیلم های هالووین 2024 با ژانر ترسناک در 27 مهر باشید.

مرتد (Heretic)

بهترین فیلم های هالووین 2024

  • کارگردان: اسکات بک، برایان وودز
  • بازیگران: هیو گرانت، سوفی تچر، کلویی ایست، ال مک‌کینان
  • تاریخ انتشار: 8 نوامبر (18 آبان)

فیلم مرتد از جمله فیلم های جدید هالووین 2024 است که در ژانر هیجان‌انگیز و ترسناک داستان جذابی را روایت می‌کند. داستان این است که دو مبلغ (مامور دینی) جوان مجبور می‌شوند ایمان خود را ثابت کنند وقتی که به اشتباه در نادرستی را می‌زنند و با آقای «رید شیطانی» (هیو گرانت) مواجه و در بازی مرگبار موش و گربه او گرفتار می‌شوند.

فیلم مرتد در 8 سپتامبر امسال (18 شهریورماه) در جشنواره فیلم بین‌المللی تورنتو اکران شد و 8 نوامبر (18 آبان) امسال در ایالات متحده پخش می‌شود. این فیلم یکی از بهترین فیلم های هالووین 2024 محسوب می‌شود که بخاطر داستان جذاب و شخصیت‌پردازی قوی امتیازات بالایی کسب کرده است. از این نمرات می‌توان به دریافت امتیاز 7.1 از 10 در سایت IMDB و پسندیدن 92 درصد از بینندگان در سایت Rotten Tomatoes، اشاره کرد.

شایعات (Rumours)

بهترین فیلم های هالووین 2024

  • کارگردان: گای مدین، ایوان جانسون، گلن جانسون
  • بازیگران: کیت بلانشت، روی دوپیس، دنیس منوچت، چارلز دنس
  • تاریخ انتشار: 18 اکتبر (27 مهر)

شایعات از جمله فیلم های ترسناک مناسب هالووین است که داستان هفت رهبر ثروتمندترین دموکراسی‌های جهان را در اجلاس سالانه گروه G7 دنبال می‌کند، جایی که آن‌ها تلاش دارند تا بیانیه‌ای موقت در مورد یک بحران جهانی را گردهم بیاورند. با اجراهای غیرمنتظره و خنده‌دار از یک گروه بازیگری درخشان که شامل «کیت بلانشت»، «آلیشیا ویکاندر»، «چارلز دنس» و… است، این رهبران به نمادهایی از بی‌کفایتی تبدیل می‌شوند.

آن‌ها با موانع بسیار عجیبی در جنگل‌های مه‌آلود مواجه شده و با فرا رسیدن شب متوجه می‌شوند که ناگهان تنها مانده‌اند. آخرین فیلم از کارگردانان بی‌نظیر مانند «گای مدین»، «ایوان جانسون» و «گلن جانسون»، یک طنز چندژانری از بی‌کفایتی سیاسی را به نمایش می‌گذارد و درمورد قدرت و شکست نهادها در دنیایی است که به آرامی می‌سوزد. شایعات از جمله فیلم های هالووینی است که در 77امین جشنواره فیلم کن به طور بین‌المللی اکران شد.

هیولای تو (Your Monster)

بهترین فیلم های هالووین 2024

  • کارگردان: کارولاین لیندی
  • بازیگران: ملیسا باررا، مگان فاهی، تامی دووی، ادموند داناون
  • تاریخ انتشار: 25 اکتبر (4 آبان)

فیلم هیولای تو یکی از بهترین فیلم های هالووین 2024 است که داستان بازیگر آرام و کم‌حرفی به نام «لورا فرانکو» (ملیسا باررا) را روایت می‌کند. او پس از جراحی توسط دوست پسر قدیمی‌اش (ادموند داناون) رها می‌شود و برای بهبودی به خانه دوران کودکی‌اش پناه می‌برد. در حالی که آینده‌اش تاریک به نظر می‌رسد، متوجه می‌شود که دوست پسر سابقش در حال اجرای یک نمایش موزیکال است. «فرانکو» در توسعه آن اجرا به او کمک کرده بود، بنابراین دانستن این موضوع باعث شکستن قلب او شد.

با این حال از دل این تغییرات دلخراش زندگی، هیولایی (تامی دووی) پدیدار می‌شود که «لورا» با او ارتباطی برقرار می‌کند. این هیولا تشویق‌کننده «لورا» در دنبال کردن رویاهایش بود. هیولا از او می‌خواست که قلبش را بگشاید و عاشق خشم درونی خود شود. این فیلم بر اساس فیلمی کوتاه به همین نام در 2019 ساخته شده است. منتظر آن در 4 آبان ماه باشید.

مدس (MADS)

بهترین فیلم های هالووین 2024

  • کارگردان: دیوید موری
  • بازیگران: لوری پوی، لوسیل گیلامه، میلتون ریچ، لیوکوسکی یوول
  • تاریخ انتشار: 18 اکتبر (27 مهر)

فیلم مد اس از جمله فیلم های ترسناک جدید 2024 است که داستان «رومن» 18 ساله به تازگی فارغ‌التحصیل شده را روایت می‌کند. او به خانه فروشنده‌اش می‌رود تا یک قرص جدید را امتحان کند. در حالی که به سمت یک مهمانی می‌رود، زنی مجروح را در کنار جاده می‌بیند و تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما وقتی زن سوار ماشین می‌شود، ناگهان سرش را به داشبورد می‌کوبد و خونریزی می‌کند تا جایی که می‌میرد.

این تازه آغاز شب است. درحالی که «رومن» می‌خواهد وقت خوشی را بگذراند، شب او به شکل عجیبی تغییر می‌کند. این سینمایی در مدت زمان 1 ساعت و 28 دقیقه از 27 مهر اکران خواهد شد. منتظر یکی از  بهترین فیلم های هالووین 2024 با صحنه‌های ترسناک و درام محشر باشید.

سیلمز لات (Salems Lot)

بهترین فیلم های هالووین 2024

  • کارگردان: گری دوبرمن
  • بازیگران: لوئیس پولمن، مکنزی لی، پیلو اسبک، نیکولاس کرووتی
  • تاریخ انتشار: 3 اکتبر (12 مهر)

سیلمز لات از جمله فیلم های پرطرفدار هالووین 2024 است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته «استیون کینگ» ساخته شده و در همین ابتدا مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این فیلم توسط کارگردان فیلم آنابل به خانه می‌آید و نویسنده فیلم آن، که هردو فیلم‌های ترسناک فوق‌العاده‌ای هستند، یعنی «گری دوبرمن»، به یک فیلم سینمایی تبدیل شده است.

به طور طبیعی، طرح گسترده و دقیق «کینگ» از یک شهر کامل و طاعون خون‌آشام‌ها در یک فیلم که کمتر از دو ساعت است، به طور قابل توجهی فشرده شده، اما این موضوع باعث شده تا فیلمی پر از اکشن و هیجان در ژانر خون‌آشام‌ها ساخته شود.

بسیاری از مخاطبان معتقدند که فیلم می‌توانست با زمانی بیشتر بهتر شود. طرفداران کتاب نیز دلتنگ شخصیت‌ها و موضوعاتی خواهند شد که در اثر کوتاهی از دست رفته‌اند. اما اگر به دنبال یک فیلم ترسناک خون‌آشامی همراه با تصاویری زیبا و حال و هوای ترسناک هستید، سیلمز لات شما را راضی خواهد کرد. این فیلم یکی از بهترین فیلم های هالووین 2024 است که مانند بازسازی شب ترس، با گذر زمان و کم شدن انتظارات از آن، بیشتر مورد پسند قرار خواهد گرفت.

سوالات متداول

نتفلیکس چه فیلم‌های ترسناکی برای هالووین پخش خواهد کرد؟

بیشتر فیلم‌هایی که در نتفلیکس پخش خواهد شد، اکران دوباره فیلم‌های قدیمی است مانند روانی (Psycho 2018) و هیس (Hush 2016).

بهترین فیلم های ترسناک مناسب هالووین در چه سالی پخش شد؟

هالووین سال 1978 بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ هالیوود را رقم زد و تبدیل به یک کلاسیک شد، اما امسال تعداد فیلم‌های ترسناک اکران شده بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی لیست بهترین فیلم های هالووین 2024 چیست؟ آیا شما از طرفداران ژانر ترسناک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *