معرفی فیلم های ترسناک چند قسمتی

ژانر ترسناک در سینمای هالیوود و برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی، ژانری بسیار پر طرفدار به حساب می آید. بسیاری از افرادی که فیلم های ترسناک می بینند، سری فیلم های احضار، اره، سجین و برخی از دیگر فیلم های معروف را به خوبی می شناسند. تمامی این فیلم ها، به زبان فارسی دوبله شده اند و می توان آنها را دانلود و تماشا کرد.

اگر شما هم از دیدن فیلم ترسناک دوبله فارسی، لذت می برید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. ما قصد داریم در مورد کالکشن های مختلفی صحبت کنیم که به زبان فارسی دوبله شده اند. پس با ما همراه باشید.

معرفی کالکشن سجین

فیلم های ترسناک سجین، به دلیل راز آلود بودن و خلق صحنه های دلهره آور در فیلم، معروف هستند و به همین دلیل، مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کرده اند.

کالکشن سجین، از فیلم های ترسناک محصول کشور ترکیه است که از سال 2014 تا 2019 ساخته شد. فیلم سجین، به کارگردانی یک فیلم ساز مشهور به نام الپر مستچی است. هر کدام از سجین های 1 تا 6، موضوع خاصی را دنبال می کنند. اما تمام آنها، ترس و دلهره و وحشت را به مخاطب خود، القا می کنند.

  • سجین 1، ترس و دلهره را با عشق اوزنور به پسر عمویش گره می زند و ترس آن را چند برابر می کند.
  • سجین 2 در مورد رازهای کتاب سیاه است و به گونه ای ادامه سجین 1 است.
  • سجین 3 کاملا متفاوت از 2 سجین قبلی بود و در سال 2016 به نمایش درآمد. در این سری از فیلم سجین، ترس و دلهره، پیرامون مسائل درون می گردد.
  • سجین 4 که در 2017 به نمایش درآمد، باز هم توانست ترس را مانند سجین 1 در دل مخاطبان خود، زنده کند.
  • سجین 5 به آسیب های خانوادگی می پردازد.
  • سجین 6 که در 2019 ساخته شد و به نمایش درآمد، روایتگر رستگاری و پشیمانی است که با نفوذ موذیانه جن، دست و پنجه نرم می کند.

برای دانلود سجین به صورت کامل و کالکشن 1 تا 6 می توانید به سایت namaashot.ir مراجعه کنید و انواع فیلم های ترسناک سجین و سایر فیلم ها را به راحتی دانلود کنید.

معرفی و بررسی کالکشن دابه

معرفی فیلم های ترسناک چند قسمتی

فیلم های ترسناک ترکیه، فقط به سجین خلاصه نمی شوند.سری فیلم های دابه هم از جمله کالکشن های مشهور است. کالکشن دابه که از شماره 1 در سال 2006 شروع شد، تا شماره 6 که در سال 2015 پخش شد، از سری فیلم های ژانر ترسناک موفق در همان سال ها می باشد. هنوز هم آمار دانلود سایت های ارائه دهنده فیلم نشان می دهد که این کالکشن، برای مخاطبان جذاب است.

فیلم دابه با خودکشی یکی از شخصیت های فیلم در کالکشن شماره 1 شروع می شود و هر کدام از دیگر سری های این فیلم، داستانی متفاوت را پی می گیرند. در دابه 2، به دنبال داستان دابه یک، جریان قیامت رخ می دهد و یک خانواده در صدد این هستند تا خود را نجات دهند.

دابه 3 در مورد زن و شوهر و فرزند آنها است که در خلال داستان، زن دچار مریضی شده و تصمیم به خبر کردن جن گیر، گرفته می شود.در دابه 4 بیننده با شخصیت ابرو و کبرا آشنا می شود. ابرو در صدد کمک کردن به کبرا بر می آید تا او را از شر طلسم و جن، رهایی دهد. در دابه 5 هم، قصه زن و شوهری روایت می شود که در آن، همسر مرد دچار توهمات خاصی می شود و تصور می کند اجنه به خانه رفت و آمد می کنند. زن و جوان عاشق پیشه ی دیگری برای کمک به آنها می آیند و داستان تازه تری رخ می دهد.

دابه 6 که آخرین سری از کالکشن دابه بود، در سال 2015 ساخته شد. این فیلم، قصه دختری را نشان می دهد که مادرش توسط شیاطین از بین می رود ولی کسی از نزدیکان او، باور نمی کند.

برای دانلود فیلم دابه هم می توانید به نماشات دات آی آر مراجعه کنید.

کالکشن ترساننده

اگر به دنبال دیدن یک فیلم ترسناک هستید که دلهره و وحشت بسیار زیاد به شما وارد شود، حتما کالکشن ترساننده یا همان terrifier 1 تا 3 را با دقت ببینید. اگر دوست دارید ترس و انعطاف پذیری را در کنار هم و به زیر چهره های به ظاهر بی گناه پیدا کنید، کالکشن ترساننده را حتما تماشا کنید.

فیلم هایی مانند تریفایر  تا 3 در تاریخ سینمای ژانر ترسناک، کم نیستند .اما دیدن این فیلم، می تواند مو به تن بیننده سیخ کند. زیرا اتفاقاتی که در این 3 فیلم به نمایش در می آیند، بسیار دیدنی و وحشت آفرین هستند.

کالکشن اره

کالکشن اره یا Saw  از سری فیلم های ترسناک این ژانر است که از سال 2004 تا سال 2021 توانست بیننده را در سینما میخکوب کند. وحشت به طرز خاصی در این سری فیلم ها به تصویر کشیده شده است. این فیلم ها با بودجه 74 میلیون دلاری ساخته شده اند. مجموعا، 9 فیلم اره ساخته شد که همگی توانستند فروش 1 میلیارد داری را ایجاد کنند.

اره، نماد خونریزی و بریدن تن و نصف کردن است. نماد و نام این کالکشن از همین گرفته شده است. حتی نام فیلم هم می تواند ترس و دلهره را به جان مخاطبان خود بیندازد. البته یکی از دلایل موفقیت کالکشن اره، بازی جیمز ون بود که در بیش از 6 قسمت و سری این فیلم ها حضور داشت و نویسنده کار هم خود او بود.

کالکشن احضار

فیلم های ترسناک احضار، از بهترین فیلم های تولید شده در این ژانر هستند. اگر نگاهی به تک تک آنها بیندازید، ترس بر وجودتان چیره خواهد شد. این فیلم ها با نام رابه یا آنابل هم در اینترنت شناخته می شوند. شخصیت اصلی این فیلم ها یک دختر کوچک به نام آنابل است که همین دختر توانسته است در 7 بخش از این کالکشن، هوش و حواس بیننده را به خود جلب کند.

کالکشن احضار در سایت نماشات به راحتی قابلیت دانلود دارد. کافیست برای دانلود این کالکشن به سایت نماشات رفته و آنها را دانلود کنید.

/

پایان رپورتاژ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *