دانلود مسابقه ناتو قسمت یازدهم (لینک نیم‌بهاء) + زمان پخش و روند مسابقه

برای دانلود مسابقه ناتو قسمت یازدهم همراه ما باشید. ناتو با اجرای محمدرضا علیمردانی یکی از شوهای امسال می‌باشد که توانسته سروصدای زیادی برپا کند.

دانلود مسابقه ناتو قسمت یازدهم

پس از اینکه تیزرهای مختلف و همچنین اولین قسمت رئالیتی شوی ناتو منتشر شد، سوالات زیادی مبنی بر ساعت انتشار رئالیتی شو ناتو و زمان پخش ریالیتی شوی ناتو در فضای مجازی، پرسیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش مسابقه ناتو با اجرای محمدرضا علیمردانی

بهترین سریال‌های ایرانی

قسمت 11 مسابقه ناتو

دانلود مسابقه ناتو قسمت یازدهم
قسمت 11 مسابقه ناتو

در رئالیتی شوی ناتو چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آن‌ها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش ناتو را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچکس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

ناتو مسابقه جدید نمایش خانگی است. سریال یا برنامه ناتو به صورت هفتگی برای دانلود قرار می‌گیرد. این مسابقه با اجرای بی‌نظیر محمدرضا علیمردانی و کارگردانی مهدی صفی یاری است.

لینک دانلود مسابقه ناتو قسمت 11 به صورت نیم‌بهاء

قسمت 11 ریالیتی شو ناتو کیفیت پایین

قسمت 11 ریالیتی شو ناتو کیفیت بالا

دانلود مسابقه ناتو قسمت 11
دانلود مسابقه ناتو قسمت 11

ناتو رئالیتی شو جدید با گردانندگی محمدرضا علیمردانی است که در ژانر بازی‌های استدلالی ـ استنتاجی قرار می‌گیرد که توسط مهدی صفی‌یاری تهیه و کارگردانی شد و به نظر می‌رسد در فضایی کارآگاهی معمایی شبیه بازی مافیا باشد.

علیمردانی که پیش از این سابقه گردانندگی «شب‌های مافیا» با کارگردانی سعید ابوطلب را داشت، حالا با تیمی جدید و جوان وارد اجرای رئالیتی شوها خواهد شد. این رئالیتی شو قرار است جایگزین «پدرخوانده» ابوطالب شود که قسمت پایانی و فینال فصل اول آن دوشنبه ۱۴ فروردین ماه منتشر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *