فراگمان قسمت 1 تا 15 سریال خود کرده را تدبیر نیست (Kendi Düşen Ağlamaz)

فراگمان سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست تیزر قسمت 1 تا 15 (Kendi Düşen Ağlamaz) را از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید و از زمان پخش آن مطلع شوید.

سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست تیزر قسمت 1 تا 15

فراگمان خود کرده را تدبیر نیست قسمت 1 تا 15

داستان سریال خود کرده را تدبیر نیست برگرفته از کتابی به همین نام اثر Ayşegül Çiçekoglu است. در روزی که آلیز به دنیا آمد، مادرش فوت کرد. او دختر جوانی زیبا اما بسیار خودخواه است که توسط پدرش لوس و بزرگ شده است.

وقتی آلیز متوجه می‌شود پدرش دوباره ازدواج می‌کند دیوانه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد برای انتقام گرفتن از پدرش با مردی ازدواج کند که دوستش ندارد. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. لینک دانلود فراگمان خود کرده را تدبیر نیست قسمت جدید در انتهای نوشتار است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست

فراگمان قسمت 5 سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست
فراگمان قسمت 1 تا 15 سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست, سریال خود کرده را تدبیر نیست قسمت 10, سریال خود کرده را تدبیر نیست قسمت 11, سریال خود کرده را تدبیر نیست قسمت 12, سریال خود کرده را تدبیر نیست قسمت 13, سریال خود کرده را تدبیر نیست قسمت 14, سریال خود کرده را تدبیر نیست قسمت 15

روزی که آلیس به دنیا آمد، مادرش درگذشت. او یک زن جوان زیبا اما بسیار خودخواه است که توسط پدرش لوس شده است. آلیس وقتی متوجه می‌شود که پدرش در حال ازدواج مجدد است عقل خود را از دست می‌دهد. او تصمیم می‌گیرد برای انتقام از پدرش با مردی که دوست ندارد ازدواج کند. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود.

  • نام فارسی: خود کرده را تدبیر نیست
  • ژانر: عاشقانه
  • بازیگران: ایلول تومبار، انس کوچاک
  • کانال پخش: TRT1
  • کارگردان: اینجی بالابان اوغلو
  • نویسنده: تونا کیگی، گولبیکه اوته

سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست تیزر

برای تماشای فراگمان خود کرده را تدبیر نیست قسمت 1 تا 15 از کانال تلگرام فیگار ، فیلترشکن خود را روشن کنید.

فراگمان قسمت 1 تا 15 سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *