دانلود قسمت 1 تا 30 سریال ترکی رامو با دوبله فارسی (Ramo) + زمان پخش

برای دانلود قسمت 1 تا 30 سریال ترکی رامو با دوبله فارسی و اطلاع از زمان پخش و بازپخش Ramo از شبکه جم روبیکس همراه ما باشید.

رامو یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای در ژانر اکشن، جنایی و درام با بازی مراد ییلدریم و اسرا بیلگیچ است. سریال تلویزیونی رامو توانست رکورد ریتینگ شبکه شو تی‌وی را شکسته و به بالاترین ریتینگ در این کانال دست یابد. ریتینگ «رامو» از سریال تلویزیونی گودال پیشی گرفت و از برترین و پربیننده ترین سریالهای تاریخ ترکیه است.

رامو، فرزند پدری‌ دادخواه به نام عبدالرحمن کایا است که برای رُئسای ستم‌پیشه‌‌ای همچون سلیمان و چنگیز ییلدیریم کار می‌کند. سلیمان و چنگیز، به فرمان رئیس بزرگترشان جهانگیر حان‌لی که ملقب به «پادشاه استانبول» است، پدر رامو را تنها به سبب دادخواهی‌‌، آن‌هم در برابر چشم همگان و خانواده‌اش در دستگاه خرمن‌کوب می‌اندازند تا پندی برای دیگران شود.

دانلود قسمت 1 تا 30 سریال ترکی رامو با دوبله فارسی

دانلود قسمت 1 تا 30 سریال ترکی رامو با دوبله فارسی
سریال رامو قسمت 30 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 29 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 28 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 27 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 26 دوبله فارسی

رامو که در آغاز نوجوانی به سر می‌برد و شاهد این رخداد دردناک بوده، همراه مادر، برادر بزرگتر و خواهر کوچکترش، به سرای عمویشان «اسماعیل کایا»، در شهر آدانا نقل مکان می‌کنند؛ خاندان کایا، به کار فروش بنزین می‌پردازند تا جایی‌که ملقب به «پمپاژی‌ها یا بنزین‌چی‌ها» می‌شوند.

پس از گذر چندین‌سال، راموی جوانمرد، بر آن می‌شود تا انتقام خون پدر دادخواهش را با نزدیکی به رئیس شهر آدانا یعنی «چنگیز ییلدیریم» بگیرد. لینک دانلود رایگان سریال رامو دوبله فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی رامو با دوبله فارسی از شبکه جم روبیکس [+بازپخش]

دانلود سریال ترکی رامو دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی رامو دوبله فارسی
سریال رامو قسمت 25 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 24 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 23 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 22 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 21 دوبله فارسی, سریال رامو قسمت 20 دوبله فارسی

برای دانلود رایگان سریال ترکی رامو قسمت 1 تا 30 دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار فیلترشکن خود را روشن کنید.

سریال ترکی رامو قسمت 1 تا 30 دوبله فارسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *