معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

اگر به سریال‌های کره‌ای علاقمند هستید The Day of the Kidnapping یکی از جذاب‌ترین آثار 2023 است. در این مقاله به معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی می‌پردازیم.

The Day of the Kidnapping یک مجموعه تلویزیونی محصول کره جنوبی است. ژانر سریال کره ای روز آدم ربایی در دسته کمدی سیاه، اکشن و معمایی قرار می‌گیرد. زمان پخش سریال کره ای روز آدم ربایی: از 21 سپتامبر تا 19 اکتبر 2023، چهارشنبه و پنجشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه  ENA و جن تی وی است.

کارگردانی سریال کره ای روز آدم ربایی به عهده پارک یو یونگ است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2023

داستان سریال روز آدم ربایی

معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی

خلاصه سریال کره ای روز آدم ربایی: کیم میونگ جون (یون کی سانگ) یک مرد فقیر با روحیه‌ای خونگرم است. او به شدت به پول نیاز دارد تا هزینه عمل دختر بیمارش را بپردازد. در همین زمان، همسر سابق او ظاهر می‌شود و پیشنهاد می‌کند که چوی رو هی 11 ساله که پدر و مادر ثروتمندی دارد را بدزدد.

کیم میونگ جون وسوسه شده و پیشنهاد او را می‌پذیرد. او در نزدیکی خانه چوی رو هی رانندگی می‌کند، اما به طور تصادفی با ماشینش به شخصی برخورد می‌کند. فردی که آسیب دید چوی رو هی است.

او حافظه خود را بر اثر تصادف رانندگی از دست می‌دهد. کیم میونگ جون چوی رو هی را به خانه‌اش می‌برد و مدتی با او زندگی می‌کند. چوی رو هی فکر می‌کند کیم میونگ جون پدر اوست. چوی رو هی یک دختر فوق العاده و بسیار باهوش است. در همین حال، کیم میونگ جون می‌خواهد چوی رو هی را به پدر و مادرش برگرداند، اما آن‌ها به تلفن پاسخ نمی‌دهند. او تصمیم می‌گیرد به خانه آن‌ها برود و دلیل آن را بفهمد. در آن‌جا، کیم میونگ جون متوجه بیرون آوردن اجساد والدینش از خانه می‌شود. با بدتر شدن اوضاع، چوی رو هی می‌فهمد که کیم میونگ جون پدرش نیست و به او دروغ گفته است.

تعداد قسمت های سریال روز آدم ربایی 12 اپیزود است. و مدت زمان سریال The Day of the Kidnapping 2023 هر قسمت 60 دقیقه.

بازیگران سریال روز آدم ربایی

معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی

از هنرپیشه های سریال کره ای روز آدم ربایی می‌توان به یون کی سانگ، پارک سونگ هون، کیم شین راک، اوه سونگ جون، کیم سانگ هو، سئو جائه هی، کانگ یانگ سوک، وو جی هیون، جونگ سون وون، گو ها، جئون کوانگ جین، چوی یون وو، آهنگ جائه ریونگ، مین کیونگ جین، پارک جین وو، کواک جا هیونگ و کیم دونگ وون اشاره کرد. و نویسندگان سریال روز آدم ربایی جونگ های یون و کیم جی یانگ هستند.

بازیگران سریال روز آدم ربایی

یون کی سانگ در نقش کیم میونگ جون

معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی

یک هنرپیشه و خواننده متولد 2 دسامبر 1978 و اهل کره جنوبی است. او کار خود را در سال 1999 آغاز کرد. سپس در سال 2004 گروه را ترک کرد و به دنبال حرفه بازیگری رفت. یون کوچکترین عضو خانواده اش است. او توضیح می‌دهد که وقتی برای مادر و خواهر بزرگترش کارهایی انجام می‌داد، مانند خرید تامپون در فروشگاه، بسیار خجالت می‌کشید. یون و سه نفر از دوستانش اولین کافه بار غلات را در سئول به نام Midnight in Seoul افتتاح کردند که از آن زمان به یک فرنچایز تبدیل شده است. این سرمایه گذاری کوچک در ابتدا در رسانه‌های اجتماعی در داخل کره جنوبی به دلیل محبوبیت آن با خوانندگان (بت کی پاپ) که به آن مکان رفت و آمد می‌کردند و عکس‌های آنلاین ارسال می‌کردند، محبوب شد.

این کافه نیمه شب در سئول به طور رسمی در اکتبر 2018 بسته شد. در ژوئن 2021، آژانس یون تایید کرد که او با یک فرد غیر مشهور رابطه دارد. در آگوست 2021، آژانس یون اعلام کرد که یون قصد دارد با دوست دختر غیرمشهور خود ازدواج کند. در 13 آگوست 2021، یون ازدواج خود را با دوست دخترش ثبت کرد. نقش او در این سریال: جودوکار سابق و پدری ناامید که تبدیل به یک آدم ربا می‌شود تا بتواند پول لازم پرداخت قبوض دختر بیمارش در بیمارستان را بدست آورد، اما به طور غیرمنتظره‌ای به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

پارک سونگ هون در نقش پارک سانگ یون

معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی

پارک سونگ هون متولد 18 فوریه 1985 یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او حرفه بازیگری خود را در سال 2008 آغاز کرد. علیرغم حضور در دبیرستان زبان‌های خارجی، او علاقه زیادی به مطالعه پیدا نکرد. تنها در سال سوم دبیرستان بود که او شروع به تفکر در مسیر شغلی آینده خود کرد. این باعث شد که او در مؤسسه رسانه و هنر دونگ آه در رشته بازیگری و فیلم ثبت نام کند ، زیرا او همیشه به فیلم علاقه داشت.

او در هر ترم یک اجرا داشت و این تجربه تاثیر ماندگاری بر او گذاشت. با ادامه حضور در تئاتر، اشتیاق بیشتری نسبت به آن پیدا کرد. بعداً وقتی شنید که سالمندان احساس اجراهای او را و تشویق و شبیه به مصرف مواد مخدر توصیف می‌کنند، متوجه جذابیت صحنه شد. از آن زمان به بعد علاقه او به تئاتر بیشتر شد. در مارس 2017، آژانس تایید کرد که پارک و ریو هیون کیونگ با هم رابطه دارند. در 5 آگوست 2022، این زوج پس از 6 سال آشنایی، جدایی خود را اعلام کردند. نقش او در این سریال: کارآگاه جنایی خشن.

کیم شین راک در نقش سئو هی یون

معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی

یک هنرپیشه اهل کره جنوبی متولد سال 1981 است. او برای نقش‌های مکملش در مجموعه‌های تلویزیونی فراتر از شر، جهنمی و یک روز معمولی در سال 2021 به رسمیت شناخته شد. کیم شین راک پس از فارغ التحصیلی از دپارتمان جغرافیا در دانشگاه ملی سئول، مدرک کارشناسی ارشد هنرهای تئاتر و فیلم را در دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه هانیانگ دریافت کرد. او بعداً لیسانس هنر بازیگری را از آکادمی هنر و علوم کره گرفت. نقش او در این سریال: همسر سابق میونگ جون.

در ادامه این نوشتار به معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی می‌پردازیم.

نقد سریال The Day of the Kidnapping 2023

معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی

نمرات سریال روز آدم ربایی: 90 درصد کاربران به این سریال امتیاز کامل داده‌اند.

  • کاربر1: کاش قسمت 1 را تماشا نمی‌کردم حالا باید هر هفته منتظر قسمت بعدی باشم.
  • کاربر دیگری نوشت: کارگردان این سریال خیلی حرفه‌ای عمل کرده ولی ممکن است این درام مانند بقیه سریال‌ها تولید شده دست کم گرفته شود.

بررسی سریال روز آدم ربایی: در این مجموعه پرپیچ و خم و هیجان انگیز سینمایی در آمازون پرایم، یون کی سانگ که قبلاً در درام (K Kiss Sixth Sense) دیده شده بود، نقش پدری مطلقه را بازی می‌کند که تبدیل به آدم ربا شده است. وقتی با کیم میونگ جون (یون) ژولیده روبرو می‌شویم، او در نیمه‌شب پشت فرمان ماشینی که بیرون از یک ویلای شیک پارک شده، بی‌قرار است.

در همین حین زنی مدام با او تماس می‌گیرد و او را وادار می‌کند تا هر کاری را که می‌خواهد انجام دهد. یک ماشین پلیس برای مقابله با یک فرد مستی که از هوش رفته است می‌آید، او عصبی شده و فقط می‌راند. اما درست بعد از اینکه او به گوشه خیابان می‌پیچد، دختر جوانی به سر راه او می‌افتد، به او خیره می‌شود و بعد با ماشین تصادف می‌کند. طرفداران سریال های کره ای از اینکه یون کی سانگ نقش اصلی این فیلم را بازی می‌کند هیجان‌زده هستند.

این توضیحات نشان می‌دهد که شخصیت اصلی فیلم به خوبی توانسته جنبه‌های مختلف یک شخصیت را اجرایی کند و به تصویر بکشد. پس سریال توانسته از نظر بازیگری به خوبی عمل کند.

تریلر سریال روز آدم ربایی

در این قسمت شما می‌توانید تریلر سریال The Day of the Kidnapping 2023 را مشاهده نمایید:

جمع بندی

معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی

اگر مایل به دانلود سریال Evilive 2023  هستید، از طریق کانال تلگرام فیگار می‌توانید اقدام به دانلود این سریال کنید. از شما متشکریم که تا پایان نوشتار معرفی سریال کره ای روز آدم ربایی ما را همراهی کردید.

برای دانلود سریال The Day of the Kidnapping 2023، فیلترشکن خود را روشن کنید و در کانال تلگرام فیگار عضو شوید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *