دانلود قسمت 1 تا 10 دوبله فارسی سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست

لینک دانلود قسمت 1 تا 10 سریال خود کرده را تدبیر نیست با دوبله فارسی (از کانال تلگرامی فیگار) در انتهای نوشتار پیوست شده است.

سریال خود کرده را تدبیر نیست با نام ترکی Kendi Düşen Ağlamaz از بهترین سریال های تابستانی ترکی بود. پخش دوبله فارسی آن به تازگی از شبکه جم تی وی آغاز شده است. با دانلود این سریال به تماشای آن بنشینید.

سریال در ژانر عاشقانه، به کارگردانی اینجی بالابان اوغلو، سریال جدید شبکه TRT1 ترکیه است. ایلول تومبار و انس کوچاک بازیگران اصلی این سریال به نویسندگی تونا کیگی و گولبیکه اوته هستند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش دوبله فارسی سریال خود کرده را تدبیر نیست از جم تی وی

معرفی و زمان پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست

دانلود قسمت 1 تا 10 سریال خود کرده را تدبیر نیست

قسمت 1 تا 10 سریال خود کرده را تدبیر نیست
قسمت 10 سریال خود کرده را تدبیر نیست با دوبله, قسمت 9 سریال خود کرده را تدبیر نیست با دوبله, قسمت 8 سریال خود کرده را تدبیر نیست با دوبله, قسمت 7 سریال خود کرده را تدبیر نیست با دوبله, قسمت 6 سریال خود کرده را تدبیر نیست با دوبله, قسمت 5 سریال خود کرده را تدبیر نیست با دوبله, دانلود خود کرده را تدبیر نیست با دوبله فارسی

داستان سریال خود کرده را تدبیر نیست برگرفته از کتابی به همین نام اثر Ayşegül Çiçekoglu است. در روزی که آلیز به دنیا آمد، مادرش فوت کرد. او دختر جوانی زیبا اما بسیار خودخواه است که توسط پدرش لوس و بزرگ شده است.

وقتی آلیز متوجه می‌شود پدرش دوباره ازدواج می‌کند دیوانه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد برای انتقام گرفتن از پدرش با مردی ازدواج کند که دوستش ندارد. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود.

برای دانلود فایل و عضویت در کانال تلگرام فیگار، فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود خود کرده را تدبیر نیست قسمت 1 تا 10 با دوبله فارسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *