دانلود فصل چهارم سریال پسران (The Boys) با زیرنویس چسبیده ؛ قسمت اول تا پنجم

در این مطلب می‌توانید به دانلود فصل چهارم سریال پسران (The Boys) با زیرنویس چسبیده از کانال تلگرامی فیگار که ژانر اکشن و ابرقهرمانی دارد، بپردازید.

بسیاری از ما منتظر انتشار فصل چهار سریال The Boys بودیم و بالاخره انتظار به سر رسید. پس از گذشت دو سال از انتشار فصل سوم این مجموعه، ما شاهد بازگشت گروه پسران هستیم و با ماجراهای بسیار خشن آن‌ها همراه خواهیم بود. در انتهای این مطلب می‌توانبد لینک دانلود فصل چهارم سریال پسران از کانال تلگرامی فیگار مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فصل چهارم سریال پسران

فصل سوم سریال بویز با نبردی نفس‌گیر و سرشار از هیجان به پایان رسید، اما این نبرد حماسی، با خبر ناگواری برای طرفداران همراه بود. «بیلی بوچر»، رهبر گروه بویز، به دلیل استفاده بیش از حد از ماده‌ای که به او قدرت‌های ابرانسانی می‌داد، به یک سرطان لاعلاج مبتلا شده است. تریلرهای فصل چهارم نشان داد که بوچر در این فصل با بیماری خود دست و پنجه نرم می‌کند و آینده‌ای نامشخص در انتظار اوست.

دانلود فصل چهارم سریال پسران
دانلود فصل چهارم سریال پسران

در نقطه مقابل، «هوملندر»، ابرقهرمان مغرور و بی‌رحم، در این فصل به اوج قدرت و محبوبیت خود می‌رسد. در سکانسی تکان‌دهنده، او یک فرد را به دلیل پرتاب یک بطری به سمت پسرش به قتل می‌رساند. این جنایت وحشتناک، نه تنها باعث وحشت مردم نمی‌شود، بلکه با تشویق تماشاگران و تحسین هواداران «هوملندر» همراه بود.

زمان پخش هفتگی فصل چهارم سریال The Boys: هر پنجشنبه

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فصل 4 سریال پسران فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود قسمت اول تا پنجم از فصل چهارم سریال پسران با زیرنویس چسبیده

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل چهارم سریال پسران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *