دانلود فصل سوم سریال The Bear + زیرنویس فارسی

صبح امروز بالاخره لینک‌های مربوط به دانلود فصل سوم سریال The Bear توسط شبکه FX در کیفیت‌های متنوع و متفاوت به انتشار رسیدند.

فصل سوم سریال کمدی-درام آمریکایی خرس ساخته‌ی «کریستوفر استورر»، با بازی درخشان «جرمی آلن وایت» در نقش سرآشپز «کارمی برزاتو»، منتشر شد و حالا کاربران فیگار، می‌توانند با وصل کردن فیلترشکن خود و رفتن به کانال تلگرامی دانلود ما، دانلود فصل سوم The Bear را انجام دهند و لذت ببرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فصل سوم سریال The Bear

این سریال داستان سرآشپز موفق و پرآوازه‌ای را نشان می‌دهد که پس از مرگ برادرش به زادگاهش شیکاگو بازمی‌گردد تا مدیریت آشپزخانه‌ی شلوغ و درهم‌ریخته‌ی ساندویچ‌فروشی او را برعهده بگیرد. در کنار «وایت»، بازیگران مطرحی همچون «ایبان ماس-باخراک»، «ایو ادبیری»، «لیونل بویس»، «لیزا کلون-زایاس»، «ابی الیوت» و «متی ماتسون» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال خرس در سال 2022 به طور کامل از FX روی پلتفرم هولو منتشر شد. فصل دوم نیز در سال 2023 به صورت یکجا در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در نهایت، فصل سوم این سریال با اقبال چشمگیر در نوامبر 2023 تایید و در تاریخ 26 ژوئن 2024 (6 تیر 1403) منتشر شد. جالب است بدانید که پیش از شروع فصل سوم، سازندگان سریال آن را برای فصل چهارم نیز تمدید کردند که فیلمبرداری آن به صورت پشت سر هم با فصل سوم انجام خواهد شد.

دانلود فصل سوم سریال The Bear

فصل 3 سریال خرس مورد تحسین گسترده منتقدان قرار گرفته است. فصل اول این سریال موفق به کسب ده جایزه امی ساعات پربیننده از جمله بهترین سریال کمدی و جوایز بازیگری برای «وایت»، «ماس-باخراک» و «ادبیری» شد.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فصل 3 سریال The Bear فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود فصل سوم The Bear با کیفیت 720p

دانلود فصل سوم سریال The Bear با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال خرس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *