دانلود فیلم بیبی گرل (Babygirl 2024) با زیرنویس فارسی

با دانلود فیلم بیبی گرل ، می‌توانید به تماشای این فیلم هیجان‌انگیز و اروتیک بنشینید و این اثر جدید «نیکول کیدمن» را که توسط منتقدان تحسین شده است ببنید.

در یک مصاحبه جدید، «نیکول کیدمن» اعلام کرد که فیلم Babygirl به هیچ‌وجه چیزی نیست که معمولاً در معرض دید عموم قرار بگیرد. این اثر اروتیک و روانشناختی که به‌زودی نمایش داده خواهد شد، تجربه‌ای کاملاً متفاوت برای این بازیگر مشهور به شمار می‌آید.

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن تا سال 2024

معرفی فیلم بیبی گرل (Baby Girl 2024) ؛ داستان، بیوگرافی بازیگران و تاریخ اکران


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فیلم بیبی گرل (Babygirl 2024) با زیرنویس فارسی

این فیلم پس از انتشار در جشنواره فیلم ونیز، در انتهای سال جاری میلادی به‌صورت سینمایی اکران خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که زمستان سال 1403 نسخه بلوری آن برای دانلود منتشر شود.

با خانواده اصلا نبینید: دانلود بهترین فیلم های سینمایی خاص

در این فیلم، «نیکول» در نقش «رومی»، ظاهر می‌شود و« هریس دیکینسون» به‌عنوان «ساموئل» و «آنتونیو باندراس» در نقش «یعقوب» به ایفای نقش می‌پردازند.

دانلود فیلم بیبی گرل

جشنواره فیلم ونیز از تاریخ 28 اوت تا 7 سپتامبر برگزار شد و پس از آن، فیلم Babygirl در تاریخ 25 دسامبر 2024 (5 دی 1403) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. برای دانلود این فیلم، به کانال تلگرامی فیگار بپیوندید تا به محض انتشار لینک‌های دانلود این اثر، به تماشای آن بنشینید.

معرفی بهترین فیلم های سینمایی هیجان انگیز (Erotic)

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فیلم Babygirl فیلترشکن خود را روشن کنید:

لینک‌های دانلود این فیلم به‌زودی (در تاریخ 5 دی 1403) روی همین صفحه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *