بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن تا سال 2024

نیکول کیدمن، بدون شک یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیگران زن تاریخ سینما است که در ادامه به معرفی بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن خواهیم پرداخت.

فیلم‌های نیکول کیدمن، از زمان اولین حضور او در سال 1983 به طور فزاینده‌ای محبوب و موفق شناخته می‌شدند. فیلم‌های کیدمن به‌طور باورنکردنی قابل تماشا هستند. فیلم‌ها و سریال‌های او، تنوع زیادی دارند و او را حتی می‌توان در بهترین فیلم‌های 2023 و بهترین سریال‌های 2023 نیز یافت. فیلم‌شناسی او، طیف گسترده‌ای از ژانرهای مختلف مانند کمدی ، ترسناک و حتی موزیکال را در بر می‌گیرد.

در حالی که نیکول کیدمن بیشتر برای فیلم‌هایش شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر او کارهای زیادی در تلویزیون انجام نیز انجام داده است. کیدمن مانند بسیاری از دیگر ستاره‌های هالیوودی، اخیراً در برخی از نقش‌های بزرگ خود در سینما به نفع حضور در صفحه‌های کوچک مبادله کرده است که با سریال موفق Big Little Lies شروع شد که در نهایت یک جایزه امی برای این بازیگر به همراه داشت.

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

جواهری هزارچهره در سینما و تلویزیون

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

نیکول کیدمن، بازیگر استرالیایی مشهور، در طول دوره حرفه‌ای خود در صنعت سینما و تلویزیون، در بسیاری از فیلم‌های موفق و قابل توجهی حضور داشته است. او برای بازی در نقش‌های متنوع و قابلیت نمایش هنری برجسته‌ای شناخته می‌شود که در ادامه این نوشتار، به برخی از برترین فیلم های نیکول کیدمن و سریال های برتر نیکول کیدمن خواهیم پرداخت.

سریال های 2023 نیکول کیدمن

Special Ops: Lioness

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
سریال های برتر نیکول کیدمن

عملیات ویژه، یا همان Special Operas: Lioness، یک سریال تلویزیونی جنایی و جاسوسی آمریکایی می‌باشد که توسط تیلور شریدان ساخته و در 23 ژوئیه 2023 در شبکه پارامونت+ پخش شد. این سریال، جدیدترین مجموعه تلویزیونی نیکول کیدمن می‌باشد که او را در نقش کیتلین مید، یکی از مقامات عالی رتبه سیا و سرپرست جو نشان می‌دهد.

در این سریال، نیروی دریایی کروز مانوئلوس، وظیفه دارد با دختر یک تروریست مظنون که توسط آژانس اطلاعات مرکزی تحت نظر است دوست شود و اطلاعات کسب کند.

سریال های تمام دوران نیکول کیدمن

The Undoing

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

در مینی سریال The Undoing که از شبکه HBO پخش می‌شود، کیدمن بار دیگر خود را در نقش یک همسر و مادر وظیفه شناس، می‌بیند. یکی از چیزهای جالبی که در مورد گریس وجود دارد، کنایه از شخصیتی می‌باشد که کارش کمک به افراد دیگر است تا آسیب‌های عاطفی خود را باز کنند و با ترس‌هایشان روبرو شوند و با این حال، او نمی‌تواند شیاطینی را که هنوز در زندگی خود با آنها روبرو شده است را ببیند.

این مهارت ماهرانه و توانایی او در ایفای این نوع شخصیت‌های پیچیده با دنیای درونی، باعث می‌شود اجرای برنامه‌های تلویزیونی او، به یک امر ضروری تبدیل شود. با این اوصاف، سطح عمقی که در نقش‌های تلویزیونی قبلی او دیده می‌شد، در The Undoing نیز تا حدودی کم بود، اگرچه به نظر می‌رسد که بیشتر به نویسندگی مربوط می‌شود تا بازی کیدمن. این سریال از رمان هیجان‌انگیز روانشناختی ژان هانف کورلیتز اقتباس شده است.

Nine Perfect Strangers

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

مینی سریال 8 قسمتی Hulu Nine Perfect Strangers با بازی نیکول کیدمن در نقش ماشا دمیتریچنکو، بر اساس کتابی به همین نام از لیان موریارتی است. بازی کیدمن، یکی از چیزهایی بود که تماشای Nine Perfect Strangers را سرگرم کننده کرد و دیدن او در نقشی متفاوت از نقش یک همسر و مادر ثروتمند آمریکایی بسیار خوب بود.

اگرچه ماشا را می‌توان به‌عنوان چهره‌ای مادرانه دید که با دیگر نقش‌های تلویزیونی کیدمن همسو بود؛ اما بازی در نقش کارگردان روسی، به این بازیگر اجازه داد تا مهارت‌های خود را بیش از نقش قبلی‌اش در The Undoing گسترش دهد.

Big Little Lies

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

اولین باری که مخاطبان کیدمن را دوباره در صفحه کوچک دیدند، در سریال درام HBO، یعنی Big Little Lies بود که بر اساس کتاب لیان موریارتی به همین نام ساخته شده است. سلست رایت، با هنرنمایی کیدمن، همسر و مادری می‌باشد که به نظر می‌رسد همه چیز دارد؛ اما یک راز تاریک نیز درون خودش پرورش می‌دهد که او را غمگین کرده است.

همسر او، ظاهری جذاب دارد که ماهیت واقعی او را به عنوان یک شوهر خشن و بدسرپرست پنهان می‌کند. کیدمن در ایفای نقش شخصیتی که احساساتش سرکوب می‌شود، ماهر است و واقعیت خود را در پشت یک نمای درخشان پنهان می‌کند و او در نقش‌هایی مانند سلست، نشان می‌دهد. فیلم دروغ‌های کوچک بزرگ، بدون شک موفق‌ترین مجموعه تلویزیونی او تا به امروز، است که برنده جایزه امی نیز شد. این فیلم، همچنین بهترین اجرای نیکول کیدمن در تلویزیون تا به امروز بوده است.

فیلم 2024 نیکول کیدمن

A Family Affair

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
برترین فیلم های نیکول کیدمن

این فیلم نیکول کیدمن که در سال 2024 به انتشار خواهد رسید، بر اساس یک رمان عاشقانه است که عواقبی را برای یک زن جوان، مادرش و رئیس ستاره فیلمش نشان می‌دهد، زیرا آنها با مشکلات عشق، جنسیت و هویت روبرو می‌شوند. کینگ نقش زن جوان، کیدمن نقش مادرش و زک افرون نقش رئیس ستاره سینمای کینگ را در این ماجرای خانوادگی بازی می‌کنند. این فیلم در 17 نوامبر در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

بهترین فیلم های تمام دوران نیکول کیدمن

The Beguiled

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

The Beguiled به کارگردانی سوفیا کاپولا، داستان یک سرباز مجروح در جنگ داخلی را روایت می‌کند که توسط یک دانش آموز در یک مدرسه شبانه روزی دخترانه پذیرفته می‌شود. آمدن مردی جذاب به مدرسه، شهوت و میل و حسادت را در میان دختران مدرسه به همراه دارد.

کیدمن نقش مدیر مدرسه، مارتا فارنسورث را بازی می‌کند و اجرای فوق‌العاده و منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که کاملاً با لحن پر تعلیق و گوتیک فیلم مطابقت دارد. این فیلمی کاملاً بی شباهت به فیلم‌های دیگر نیکول کیدمن است و قطعاً یکی از دست کم گرفته شده‌ترین فیلم‌های او نیز می‌باشد.

Eyes Wide Shut

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

تریلر نمادین استنلی کوبریک ، چشمان کاملا بسته، بر اساس رمان آرتور شنیتزلر در سال 1926 ساخته شده و شخصیت اصلی فیلم بیل هارتفورد با هنرنمایی تام کروز را دنبال می‌کند که در تلاش است تا به جامعه‌ای مرموز نقاب زده نفوذ کند تا جادوی ازدواج ناموفق خود را دوباره به دست آورد.

بر خلاف دیگر فیلم‌های اقتباسی کوبریک، این فیلم بسیار شبیه داستان اصلی اشنیتسلر است. چشمان کاملا بسته در مورد ماهیت ازدواج، عشق و ارتباطات انسانی است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. زوج واقعی فیلم، یعنی کروز و کیدمن که در آن زمان زن و شوهر واقعی بودند، در فیلم شیمی بسیار خوبی دارند و هر دو بازی عالی ارائه می‌دهند. اگرچه این دو پروژه‌های دیگری با هم دارند؛ اما Eyes Wide Shut یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین آنهاست.

Rabbit Hole

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

Rabbit Hole، با الهام از نمایشنامه‌ای به همین نام است و به کاوش غم و اندوه به شیوه‌ای غیرمعمول می‌پردازد. کیدمن و آرون اکهارت، نقش زن و شوهری را بازی می‌کنند که در غم از دست دادن پسرشان که با یک ماشین برخورد می‌کند، غمگین هستند. شخصیت اکهارت در مشاوره غم شرکت می‌کند و آرامش می‌یابد. شخصیت کیدمن، از سوی دیگر، دوستی با راننده نوجوانی را که مایلز تلر را می‌پذیرد.

فیلم در مورد عبور از غم و اندوه است و با یک یادداشت امیدوارکننده برای همه درگیری‌ها به پایان می‌رسد. این فیلم یکی از فیلم‌های نیکول کیدمن است که نامزدی بهترین بازیگر زن را در بسیاری از جشنواره‌های فیلم و همچنین نامزدی جایزه اسکار را برایش به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نتفلیکس تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های آمریکایی تاریخ سینمای جهان

The Killing of a Sacred Deer

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

یورگوس لانتیموس، نویسنده مشهور سینما در یک کنفرانس مطبوعاتی در جشنواره فیلم کن 2017 اظهار داشت که فیلم جدید او، کشتن یک گوزن مقدس، در ابتدا قرار بود یک فیلم کمدی باشد. با این حال، او خاطرنشان کرد که وقتی بازیگران سر صحنه می‌آیند و فیلم به اتاق تدوین می‌رود، می‌تواند به طور کامل به چیز دیگری تبدیل شوند.

در حالی که خنده‌های پراکنده‌ای در فیلم‌های دیگر لانتیموس مانند فیلم The Lobster در سال 2015 وجود دارد؛ اما نتیجه نهایی این فیلم، با حضور نیکول کیدمن، یک درام هیجان‌انگیز و آزاردهنده است که ممکن است شما را متحیر کند. گوزن با استفاده از سینسیناتی به عنوان پس‌زمینه‌ای برای یک شهر عمومی آمریکایی، با نمای نزدیک از قلب واقعی انسان که روی میز عمل قرار گرفته است، شروع می‌شود و در ادامه با روان انسان بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های یورگوس لانتیموس تا سال 2023

ترسناک ترین فیلم های A24 در سال 2023، 2022 و تمام دوران

Dogville

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

Dogville، یکی از شناخته شده‌ترین فیلم‌های فون تریه با هنرنمایی جذاب و خارق‌العاده کیدمن است. این فیلم، داستان شخصیت کیدمن را در حالی که از دست جنایتکاران فراری می‌کند و در شهر اصلی پنهان می‌شود را روایت می‌کند. ارائه برجسته جنبه داستانی Dogville است که مطمئناً کمی زمان می‌برد تا به آن عادت کنید و بتوانید درک داستان را در مغز خود بگنجانید. کیدمن مانند دیگر فیلم‌هایش، در این فیلم نیز برجسته‌ترین نکته فیلم است.

The Others

بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن
بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن

نیکول کیدمن در یکی از اولین نقش‌های ترسناک خود، نقش مادری مضطرب به اسم گریس استوارت را بازی می‌کند که دو فرزندش را به خانه‌ای به ظاهر خالی از سکنه در جرسی می‌برد. The Others یکی از فیلم‌های ترسناک تعیین کننده دهه 2000 است که پس از یک وقفه کوتاه در دهه 90 ، به ژانر ماوراءالطبیعی را بازگرداند.

کیدمن در نقش اصلی بازی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند و ترس و اضطراب ناشی از اجبار برای محافظت از فرزندان خود را در برابر یک روح شیطانی کاملاً به تصویر می‌کشد. این اثر، فیلمی است که هرگز به تماشاگر فضایی برای نفس کشیدن نمی‌دهد کیدمن برای بازی در این فیلم نیز نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمنسپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

سریال جدید نیکول کیدمن که در سال 2023 پخش شد چه نام دارد؟

Special Ops: Lioness عنوان جدید سریال 2023 نیکول کیدمن است.

آخرین فیلم نیکول کیدمن که در سال 2024 منتشر خواهد شد، در چه تاریخی اکران می‌شود؟

فیلم جدید نیکول کیدمن، در تاریخ 17 نوامبر 2024 در نتفلیکس منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *