واکنش تند همسر شهاب حسینی درباره اعتراضات [+فیلم]

این روزها کنایه جنجالی ساناز ارجمند باعث بازتاب گسترده شده است. در ضمن برای تماشای تصاویر ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی همراه ما باشید.

شهاب حسینی بازیگری است که در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و اکثر طرفداران سینما و تلویزیون با او و خاطره‌ سکانس‌های متنوع او در حوزه سینما و حتی تلویزیون زیست می‌کنند.

شهاب حسینی در سریال ها و فیلم های زیادی به تصویر کشیده شده است. او در حال حاضر دو فرزند دارد. و هم اکنون شایعه طلاق شهاب حسینی از همسرش بر سر زبان‌ها افتاده است که حواشی زیادی در پی داشت.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی نیز عکس هایی در اینستاگرام منتشر می‌کند که به هیچ وجه از حضور شهاب حسینی در آن‌ها خبری نیست که به شدت به این حواشی دامن زده است. در ادامه با فیگار و نوشتار علت جدایی شهاب حسینی از همسرش همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

تصاویر ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی

واکنش پریچهر قنبری به ازدواج مجدد همسر سابق اش:

پس از این‌کـه شهاب حسینی در مراسم اران فیلم سینمایی شین با همسر جدیدش حضور یافت، خیلیها منتظر واکنش پریچهر قنبری همسر اول او بودند. حال پریچهر قنبری با انتشار یک استوری غمناک بـه شکل غیر مستقیم نسبت بـه این موضوع واکنش نشان داده اسـت. پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی مدتی اسـت کـه عکسهای تنها با کپشن های غمگین منتشر کرده و مدام از تنهایی صحبت می‌کند.

اما همسر جدید شهاب حسینی ساناز ارجمند می‌باشد که در ادامه تصویر وی را می‌توانید ببینید:

+18: تصاویر ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی +[علت جدایی]
ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی
عکسی از شهاب حسینی و دختری در اکران فیلم سینمایی در اینستاگرام وایرال شد که گمانه زنی ها حاکی از آن است که این دختر همسر جدید شهاب حسینی می باشد.

طلاق شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران، از همسرش پریچهر قنبری سر و صدای زیادی به پا کرد ولی تا به امروز هیچ منبع موثقی آن را تائید نکرده است. سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال 1352 در تهران متولد شد.

در ادامه میتوانید عکس همسر جدید شهاب حسینی را ببینید:

شایعه ازدواج شهاب حسینی

ازدواج شهاب حسینی

ساناز ارجمند کیست:

به گزارش فیگار:

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کردشروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعداً به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد.

شهاب حسینی اولین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. از دیروز خبر طلاق شهاب از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. اما ماجرای طلاق شهاب حسینی بازیگر معروف کشورمان از همسرش چیست؟

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی که به تازگی پس از ۲۰ سال به دنیای بازیگری بازگشته بود در صفحه شخصی اش اعلام کرد که به سوگ پدرش نشسته است.

واکنش شهاب حسینی به حذف عکس هایش از تبلیغات

به گزارش فیگار:

پنجشنبه هفته گذشته بود که در خبرها اعلام شد شهرداری تهران به مجری تبلیغات موبایل ۱۴۰ دستور داده بیلبوردهای علی دایی از سطح شهر جمع‌آوری شود. این اتفاق بعد از واکنش علی دایی به ماجرای مرگ مهسا امینی رخ داد.

با ادامه واکنش هنرمندان و سلبریتی‌ها به مرگ مهسا امینی در صفحات شخصی‌شان حالا نوبت به شهاب حسینی رسید تا دستور جمع‌آوری بیلبوردها با تصویر این بازیگر مطرح سینمای ایران بعد از واکنش او به ماجرای مرگ مهسا امینی صادر شود.

ساناز ارجمند در هشتک های خود به مهسا امینی، نیکا شاکرمی و دانشگاه شریف اشاره کرد تا اتفاقات اخیر کشور را یاد آوری کرده باشد. او سپس از شعر مشهور سعدی برای کنایه زدن استفاده کرده و نوشته است:

بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند/ چو عضوی به درد آورد روزگار/ دگر عضو‌ها را نماند قرار/ تو کز محنت دیگران بی غمی/ نشاید که نامت نهند آدمی

عکسی از این واکنش از همسر جدید شهاب حسینی را ببینید:

کنایه تند و تیز ساناز ارجمند، همسر شهاب حسینی به مردم

این کنایه عجیب او حالا با واکنش گروهی از کاربران فضای مجازی مواجه شده است. اغلب واکنش ها نیز انتقاداتی در مورد شهاب حسینی و خود او بوده است.

ساناز ارجمند کیست؟

ساناز ارجمند سال ۱۳۶۹ در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه‌های عکاسی مدلینگ و آتلیه‌ها فعالیت می‌کرد. شروع همکاری و آشنایی ایشان با شهاب حسینی از عکاسی در برنامه «هم رفیق» شروع شد و بعدا به استخدام شرکت «سون اسکای» آقای بازیگر هم درآمد.

طلاق شهاب حسینی از همسرش
ساناز ارجمند همسر شهاب حسینی

شهاب حسینی بعد جدایی از همسر سابق خود، رسما برای بار دوم ازدواج کرد، این زندگی جدید که در اول راه است بسیار جنجال آفرین شده است! آقای بازیگر با یک هنرمند در عرصه عکاسی و از کارمندان خود ازدواج کرده است که اولین بار در اکران فیلم «شین» در کنار هم اولین بار دیده شدند.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

کنایه جنجالی ساناز ارجمند به مردم همسر زیبا و جدید شهاب حسینی

لطفا نظر خود را در رابطه با کنایه جنجالی ساناز ارجمند به مردم همسر زیبا و جدید شهاب حسینی در بخش دیدگاه ها برای ما کامنت کنید.


2 thoughts on “واکنش تند همسر شهاب حسینی درباره اعتراضات [+فیلم]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *