تریلر رسمی جدید و پایانی فیلم Creed III منتشر شد! [+تاریخ اکران]

به تازگی تریلر جدید فیلم Creed III منتشر شده است. در ادامه این نوشتار می‌توانید آخرین تریلر فیلم Creed III را مشاهده کنید.

مایکل بی جردن در اولین تجربه کارگردانی خودش، سکان کارگردانی فیلم «کرید ۳» را دست دارد و بدون شک، این فیلم یکی از شخصی‌ترین داستان‌هایی خواهد بود که او بازگو خواهد کرد. کارگردان فیلم اصلی یعنی رایان کوگلر که سابقه همکاری زیادی با مایکل بی جردن را دارد، از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم تازه است. تاریخ اکران فیلم Creed III در 3 مارس سال 2023 می‌باشد.

تریلر رسمی جدید و پایانی فیلم Creed III

آخرین تریلر فیلم Creed III

تریلر رسمی جدید و پایانی فیلم Creed III
تریلر رسمی جدید و پایانی فیلم Creed III

در رابطه با داستان فیلم Creed III ، احتمال می‌رود که سومین فیلم از فرنچایز «کرید» بیشتر روی رشد شخصیتی آدونیس تمرکز داشته باشد و تبدیل شدن او به پدری برای دخترش را به نمایش بگذارد. خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «کرید ۳» به شرح زیر است:

«آدونیس کرید پس از اینکه توانست در دنیای بوکس به موفقیت بسیار بزرگی دست پیدا کند، حالا به رشد و شکوفایی خوبی در شغل و همچنین زندگی خانوادگی‌اش رسیده است. با این حال، دوست قدیمی و رقیب سابق او در دنیای بوکس یعنی دیمین پس از مدت‌ها از زندان آزاد می‌شود و حالا قصد دارد تا ارزش خودش در داخل رینگ را ثابت کند. همین نیز باعث شکل‌گیری رقابت و مبارزه‌ای بین دو دوست قدیمی می‌شود. با این حال، آدونیس در این مبارزه باید همه چیز حرفه خودش را به خطر بیاندازد و این در حالی است که رقیب او هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد.»

تریلر پایانی فیلم Creed III

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *