ملوک طلوع نژاد بازیگر پایتخت درگذشت ؛ ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال

ملوک طلوع نژاد بازیگر پایتخت درگذشت. این بازیگر گلستانی در پایتخت در کنار احمد مهرانفر، محسن تنابنده و خانم رامین‌فر بازی کرده بود. با فیگار بمانید.

خانم ملوک طلوع نژاد به عنوان یک بازیگر گلستانی که توانسته بود در مجموعه پرطرفدار و محبوب و پر سر و صدای پایتخت که لیدر این سریال آقای تنابنده هم بود، جایی باز کند؛ اما متایفانه امروز طی یک خبر ناگهانی بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا از جهان رفت. وی به دلیل ابتلا به این ویروس سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده بود و بهد از چند روزی بستری شدن در بیمارستان فوت کردند.

ملوک طلوع نژاد بازیگر پایتخت درگذشت

ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال

ملوک طلوع نژاد بازیگر پایتخت درگذشت , درگذشت ملوک طلوع نژاد
درگذشت ملوک طلوع نژاد

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شده‌است. این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند.


بیشتر بخوانید:


بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون صبح امروز پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.


بیشتر بخوانید:


وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران محسن تنابنده و ریما رامین‌فر ایفای نقش کرد. به علاوه، او سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ملوک طلوع نژاد بازیگر پایتخت درگذشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *