همنواز

جنا اورتگا تهیه کننده فصل دوم سریال Wednesday خواهد بود [+جزئیات]

جنا اورتگا، بازیگر نقش اصلی در سریال ونزدی است که اخیرا اعلام شد جنا اورتگا تهیه کننده فصل دوم سریال Wednesday خواهد بود که بسیار جالب است.

جالب است که بدانید اورتگا فیلمنامه فصل اول «ونزدی» را بدون اطلاع نویسندگان تغییر داده است. «جنا اورتگا» در مصاحبه جدیدی با پادکست آرمچر اکسپرت فاش کرده است که بدون اطلاع نویسندگان فیلمنامه سریال پربیننده ونزدی نتفلیکس را تغییر داده چرا که از نظر خودش منطقی نبوده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی و حماسی 2023 و تمام دوران

بهترین سریال های عاشقانه تاریخ سینما که قبل از مرگ باید ببینید

جنا اورتگا تهیه کننده فصل دوم سریال Wednesday

اورتگا می‌گوید:

وقتی تمام سریال را خواندم، متوجه شدم این برای مخاطب جوان‌تر است. وقتی برای سریال قرارداد بستم، همه فیلمنامه‌ها را نخوانده بودم. فکر کردم که خیلی تلخ‌تر خواهد بود. اما نبود… نمی‌دانستم که چه لحنی خواهد داشت یا موسیقی متن چگونه خواهد بود.

جنا اورتگا تهیه کننده فصل دوم سریال Wednesday
جنا اورتگا تهیه کننده فصل دوم Wednesday

جنا اورتگا تهیه کننده فصل دوم Wednesday

فکر نمی‌کنم بیش از وقتی که در محل فیلمبرداری ونزدی گذراندم در پروژه دیگری وقت گذرانده باشم. هر عملی که از ونزدی سر می‌زند، هر چه که باید بازی می‌کردم، به هیچ وجه برای شخصیت او منطقی به نظر نمی‌رسید. گرفتاری او در یک عشق مثلثی؟ منطقی نبود. جمله‌ای می‌گوید در مورد لباسی که برای رقص در مدرسه می‌پوشد: «خدای من عاشقش هستم.» باورم نمی‌شود که این حرف را می‌زنم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *