حل مشکل رایان رینولدز در دیالوگ‌های بداهه فیلم ددپول 3

به تازگی حل مشکل رایان رینولدز در دیالوگ‌های بداهه فیلم ددپول 3 توجه زیادی جلب کرد. در ادامه به پیشنهاد سازنده ددپول به مشکل رایان رینولدز می‌پردازیم.

Deadpool 3 نمی‌تواند در حین تولید شاهد بهبود رایان رینولدز باشد، اما خالق کتاب کمیک این شخصیت یک پیشنهاد برای حل این مشکل دارد. Deadpool 3 یک تلاش بزرگ است و این فیلم اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول برای قهرمان فاکس ایکس من است.

رینولدز بازیگران Deadpool 3 را رهبری می‌کند که شامل هیو جکمن در نقش ولورین، شخصیت‌های گذشته دو فیلم آخر Deadpool و غیره می‌شود. داستان Deadpool 3 ممکن است به دلیل برخورد فیلم با موانعی در مراحل تولید در خطر باشد، اما راهی برای دور زدن این مشکل وجود دارد.

حل مشکل رایان رینولدز در دیالوگ‌های بداهه فیلم ددپول 3

حل مشکل رایان رینولدز در دیالوگ‌های بداهه فیلم ددپول 3
پیشنهاد سازنده ددپول به مشکل رایان رینولدز

به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا، رینولدز اجازه ندارد برای فیلم خطوط بداهه بنویسد. WGA برای شرایط کاری بهتر برای نویسندگان، که شامل تمرکز بر قوانین جدید باقیمانده استریم و مبارزه با استفاده از هوش مصنوعی برای جایگزینی نویسندگان در اسکریپت ها است، قابل توجه است. به عنوان یکی از نویسندگان Deadpool 3، رینولدز بداهه‌نویسی خطوط را نقض قوانین اعتصاب تلقی می‌کند.

رینولدز نیروی بزرگی در پشت فیلم‌های ددپول است، با طنز مشخصه‌اش که کاملاً با شخصیت‌ها تناسب دارد، به همین دلیل است که فرنچایز با رتبه R در وهله اول بسیار محبوب شد. Deadpool 3 قادر به نشان دادن خودانگیختگی بازیگر در حین فیلمبرداری نیست، برای فیلم از دست رفته است، زیرا این جنبه بارها در گذشته به عنوان یکی از عوامل کلیدی که منجر به برخی از خنده دارترین لحظات فیلم های Deadpool شده است اشاره شده است.

پیشنهاد سازنده ددپول به مشکل رایان رینولدز

خوشبختانه، Deadpool 3 می‌تواند با استفاده از پیشنهاد لیفلد، که رینولدز قبلاً تجربه انجام آن را دارد، این مشکل را دور بزند. در زمان اکران فیلم Deadpool 2، تایلر بیتس آهنگساز به هالیوود ریپورتر فاش کرد که رینولدز “به نوشتن و به روز رسانی فیلم” تا مراحل پس از تولید ادامه داد.

این بازیگر توانست از «لباس تمام تن و مانورهای برش در تدوین برای تغییر خطوط و شوخی‌ها استفاده کند». بر این اساس، هیچ ترسی از ممنوعیت بداهه سازی رینولدز وجود ندارد، زیرا این بازیگر می‌تواند پس از پایان اعتصاب WGA، جوک های هیجان انگیزی برای Deadpool 3 در تولید داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *