معروف ترین ویژگی شلدون در Big Bang Theory در فیلمنامه نبود!

به تازگی مشخص شد معروف ترین ویژگی شلدون در Big Bang Theory در فیلمنامه نبود. در ادامه به نبودن ویژگی شلدون در Big Bang Theory در فیلمنامه می‌پردازیم.

لی آرونسون، تهیه‌کننده سریال، فاش می‌کند که ویژگی تئوری بیگ بنگ شلدون در فیلمنامه نبوده است. شلدون کوپر جیم پارسونز که به خاطر خصلت‌ها و خصوصیات عجیب‌وغریب‌های فراوانش شناخته می‌شود، رهبر اصلی سریال کمدی محبوب بود. در طول سال‌ها، او برخی از عجیب‌ترین رفتارها را در تئوری بیگ بنگ نشان داده بود، از جمله یکی از بهترین عادت‌هایش که سه بار به در ضربه زدن است. در ادامه به نبودن عادت بزرگ شلدون در فیلمنامه Big Bang Theory می‌پردازیم.

نبودن ویژگی شلدون در Big Bang Theory در فیلمنامه

آرونسون در The Big Bang Theory: The Definitive, Inside Story of the Epic Hit Theory of Jessica Radloff به اشتراک می‌گذارد که مراسم کوبیدن شلدون در واقع در فیلمنامه نبود. در واقع، این ایده تنها زمانی مطرح شد که آنها در حال فیلمبرداری از صحنه بودند. در نهایت، همه با این ایده خنده دار پذیرفتند که آن را به عنوان یک اصل مهم در تئوری بیگ بنگ تبدیل کردند. متن کامل او را در ادامه بخوانید:

نبودن ویژگی شلدون در Big Bang Theory در فیلمنامه
عادت بزرگ شلدون در فیلمنامه Big Bang Theory, نبودن ویژگی شلدون در Big Bang Theory در فیلمنامه

پنی گفت، فقط یکی از آن چیزهایی بود که کارگردانی صحنه این بود که شلدون در را می‌کوبد. و من فقط گفتم: “اگر این کار را انجام دهد چه؟” و من نشان دادم که به جای یک ضربه و پنی در را باز می‌کند، سه ضربه باشد. این وسواس اجباری شلدون را نشان داد. افرادی مانند این الگوها و ساختار را دوست دارند، بنابراین زمانی که شلدون تثبیت شد، کمی سرگرم شدیم. یک بار او دو بار به در خانه او زد و در بار دوم او در را باز کرد و شلدون نتوانست ادامه دهد!

عادت بزرگ شلدون در فیلمنامه Big Bang Theory

عادت کوبیدن شلدون در فصل 2 تئوری بیگ بنگ ایجاد شد. او این کار را در سال اول سریال انجام نداد، اما پس از اینکه این ایده به آرونسون رسید، به سرعت به یکی از قطعات مورد علاقه همه برای نابغه ناتوان تبدیل شد. با این حال، جدا از اینکه منبع بسیاری از لحظات خنده‌دار بود، The Big Bang Theory بعداً تصمیم گرفت تا با فاش کردن منشأ واقعی آن، چرخشی تاریک به این عادت اضافه کند.

همه چیز از آنجا شروع شد که او برای تعطیلات بهاری زود به خانه آمد و به طور تصادفی متوجه شد که پدرش با زن دیگری رابطه نامشروع دارد. از آن به بعد، او عهد کرد که دیگر هرگز بدون در زدن وارد اتاقی نشود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *