ببینید: حیوان خانگی لیلا اوتادی جنجال به پا کرد! +[تست بازیگری حامد آهنگی جلوی لیلا اوتادی]

عکسی با عنوان حیوان خانگی لیلا اوتادی در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی عکسی از لیلا اوتادی بازیگر معروف ایرانی به همراه حیوان خانگی جدیدش منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر حیوان خانگی جدید لیلا اوتادی همراه ما بمانید.

حیوان خانگی لیلا اوتادی

عکس جدید لیلا اوتادی

به گزارش منابع خبری:

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران است و بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس لیلا اوتادی را مشاهده کنید:

حیوان خانگی لیلا اوتادی
حیوان خانگی لیلا اوتادی

بیشتر بخوانید:

عکس : حضور آزاده صمدی و لیلا اوتادی در افتتاحیه فروشگاه فرش

استوری جدید لیلا اوتادی با یک کنایه همراه بود! +[فیلم لیلا اوتادی در کنسرت فرزاد فرزین]

تست بازیگری حامد آهنگی جلوی لیلا اوتادی

امتحان بازیگری حامد آهنگی جلوی لیلا اوتادی

ویدیویی از پشت صحنه سریال نیوکمپ در فضای مجازی منتشر شده که در آن لیلا اوتادی و حامد آهنگی حضور دارند و حامد آهنگی درحال بازی کردن نقشش است. سریال نیوکمپ سریالی کمدی اجتماعی است که داستان فوتبالی دارد.

در این سریال پسر خانواده برای حل مشکلات مالی و فراهم کردن پول مورد نیاز خانواده، از طریق سایت شرط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. این بازی تا دقیقه 91 مساوی پیش می رود اما به یک باره با گل لیونل مسی بازی از حالت مساوی خارج و اوضاع به هم می‌ریزد و اتفاقاتی جدید رقم می خورد.

تست بازیگری حامد آهنگی جلوی لیلا اوتادی
امتحان بازیگری حامد آهنگی جلوی لیلا اوتادی

امتحان بازیگری حامد آهنگی جلوی لیلا اوتادی

در ادامه می‌توانید تست بازیگری خنده دار حامد آهنگی برای لیلا اوتادی را ببینید:

لیلا اوتادی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی متولد 14 مرداد 1362 در تهران می باشد، او دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه تهران است. وی کار خود را به عنوان بازیگر ابتدا از سینما و با فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری در سال 1381 آغاز کرد و بعد از درخشش در فیلم ایرج قادری در بید مجنون و سریال مهر و ماه در سال ۸۲ بازی کرد و ب اوج شهرت خود رسید.

لیلا اوتادی یکی از بازیگران خوش چهره و با استعداد سینمای ایران است که به تازگی با بازی در سریال نیوکمپ بسیار سر و صدا به پا کرده است و برای طرفدارن خود یک آثار هنری دیگر را رقم زده است. البته جالب است که بدانید راز موفقیت و محبوبیت این بازیگر جوان بعد از استعداد بالای او در نقش آفرینی و بازیگری چهره و استایل زیبایی است که دارد.

او برای انتخاب استایل هایش جسورانه تصمیم می‌گیرد و می توان گفت در بیشتر مواقع آوانگارد و ماکسیمال لباس می پوشدو البته فراموش نکنید که اگر می‌خواهید به سبک لیلا اوتادی لباس بپوشید بهتر است تا حدودی با این دو سبک آشنایی داشته باشید تا انتخاب اشتباهی اجام ندهید که منجر به خرابی استایلتان شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *