Across the Spider-Verse پس از ۱۲ روز رکورد قسمت اول را شکست [+جزئیات]

فیلم Across the Spider-Verse پس از ۱۲ روز رکورد قسمت اول را شکست ! از سوی دیگر این فیلم تا یکشنبه این هفته ۳۹۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است.

فروش 390 میلیون دلاری فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse در حالیست که قسمت قبلی این انیمیشن در پایان اکران ۳۷۷ میلیون دلار بلیت‌فروشی کرد. سراسر دنیای عنکبوتی پس از ۱۲ روز رکورد قسمت اول را شکست و همچنین انتظار می‌رود تا ۲.۵ برابر آن فیلم فروش کند.

Across the Spider-Verse پس از ۱۲ روز رکورد قسمت اول را شکست

سراسر دنیای عنکبوتی رکورد قسمت اول را شکست

فروش فیلم Across the Spider-Verse در بازارهای خارجی نیز چشم‌گیر است. در ادامه فروش فیلم سراسر دنیای عنکبوتی را بررسی خواهیم کرد.

Across the Spider-Verse پس از ۱۲ روز رکورد قسمت اول را شکست

Spider-Man: Across the Spider-Verse گواهی بر پتانسیل خلاقانه داستان سرایی انیمیشن است.

این فیلم مرزهای داستان‌نویسی را جابجا می‌کند، انتظارات را نادیده می‌گیرد و تاریخ غنی دنیای مرد عنکبوتی را نشان می‌دهد. این فیلم با انیمیشن خیره کننده، داستان متقاعد کننده و شخصیت‌های به یاد ماندنی خود، خود را به عنوان یک فیلم عالی برای طرفداران مرد عنکبوتی و دوستداران سینمای استثنایی ثابت می‌کند.

بهترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ در IMDB ؛ انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

نقد انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse 

پرفروش‌ ترین بازارهای خارجی سراسر دنیای عنکبوتی

تا امروز چین با ۳۴.۱ میلیون دلار و به دنبال آن بریتانیا با ۲.۰۳ میلیون دلار، مکزیک با ۱۹.۹ میلیون دلار، استرالیا با ۱۰.۹ میلیون دلار و برزیل با ۸ میلیون دلار بودند.

Spider-Man: Across the Spider-Verse یا سراسر دنیای عنکبوتی، فرنچایز محبوب مرد عنکبوتی را به ارتفاعات هیجان انگیز جدیدی می‌برد و یک تجربه سینمایی از لحاظ بصری خیره کننده و از نظر احساسی طنین انداز می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *