تریلر فیلم Take Care of Maya منتشر شد !

Take Care of Maya، یکی از فیلم‌های عاشقانه مهم سال 2023 که چندی پیش، تریلر فیلم Take Care of Maya توسط شبکه نتفلیکس، به انشتار رسید.

چندی پیش، تریلر Take Care of Maya تحت عنوان تریلر فیلم سینمایی Take Care of Maya توسط شبکه نتفلیکس به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است. تریلر فیلم مراقب باش مایا بازدید زیادی را توسط این پلتفرم کسب کرد.

تریلر فیلم Take Care of Maya منتشر شد !

تریلر Take Care of Maya

مراقب مایا باش، یک فیلم بیوگرافی آمریکایی به کارگردانی هنری روزولت است. این فیلم در 19 ژوئن 2023 در نتفلیکس منتشر می‌شود. این فیلم داستان واقعی مایا کوالسکی را مستند می‌کند که پس از متهم شدن نادرست والدینش به سوءاستفاده از مایا به دلیل سندرم مونچاوزن توسط پروکسی از والدینش جدا شد. مادر مایا بعداً خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های بیوگرافی

هنگامی که مایا کوالسکی نه ساله در سال 2016 در بیمارستان کودکان جانز هاپکینز بستری شد، هیچ چیز نمی‌توانست او یا خانواده‌اش را برای چیزی که قرار بود تجربه کنند آماده کند. همانطور که تیم پزشکی تلاش می‌کرد بیماری نادر او را درک کند، آنها شروع به کار کردند.

تریلر فیلم Take Care of Maya
تریلر Take Care of Maya

تریلر فیلم سینمایی Take Care of Maya

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم مراقب باش مایا را ببینید:

همانطور که در مستند نقل شده است، مایا 10 ساله، در اکتبر 2016 با درد معده فلج کننده به بیمارستان کودکان جانز هاپکینز در فلوریدا منتقل شد، که پدرش جک آن را چنین توصیف کرد:

زانوهایش تا سینه‌اش بالا می‌رفت و او جیغ می‌زد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین فیلم های نتفلیکس تاریخ سینمای جهان + [2023]

مایا بیش از سه ماه از والدینش جدا شد، زیرا کارکنان بیمارستان نگرانی‌های خود را در مورد خدمات محافظت از کودکان در مورد Beata مطرح کردند، که باید یک ارزیابی روان‌شناختی به دستور دادگاه انجام می‌داد. بیاتا بعداً مشخص شد که بیماری ندارد، اما 87 روز پس از جدایی از دخترش با خودکشی درگذشت.

او در یادداشتی نوشت:

دیگر نمی‌توانم درد دور شدن از مایا و رفتار با من مانند یک جنایتکار را تحمل کنم. نمی‌توانم ببینم دخترم از درد رنج می برد و بدتر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *