تریلر رسمی سریال Wolf منتشر شد !

سریال Wolf، یکی مهم‌ترین سریال‌های بریتانیایی سال 2023 می‌باشد که چندی پیش شبکه BBC، تریلر رسمی سریال Wolf را به انتشار رساند.

به تازگی، شبکه بریتانیایی BBC از سریال جدید و جنایی خودش خبر داد و در طی این اخباری که به انتشار رساند، تریلر و تاریخ پخش این سریال که گرگ یا همان Wolf نام دارد را اعلام و منتشر کرد.

تریلر رسمی سریال Wolf منتشر شد !

تریلر سریال Wolf

گرگ یا همان Wolf، یک مجموعه تلویزیونی، و مینی سریال جنایی شش قسمتی بریتانیایی می‌باشد که برای BBC One ،BBC Wales و BBC iPlayer ساخته شده است. داستان فیلم درباره دی جک،  کافری است که نسبت به همسایه جدیدش که برادر 10 ساله‌اش را در دهه 1990 به قتل رسانده وسواس پیدا می‌کند. در همین حال، در Monmouthshire یک خانواده منزوی ثروتمند خود را قربانی بازی‌های بی‌رحمانه کسی می‌بینند، به دام افتاده و وحشت زده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی بر اساس واقعیت

بهترین سریال های 2023

این سریال بر اساس رمان‌های مو هایدر جک کافری ساخته شده است. این فیلم توسط مگان گالاگر نوشته و اقتباس شده است. همچنین این فیلم توسط Hartswood Films و APC Studios تولید شده است.

تریلر رسمی سریال Wolf
تریلر سریال Wolf, تریلر سریال بریتانیایی گرگ, نخستین تریلر سریال جنایی Wolf

تریلر سریال بریتانیایی گرگ

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر سریال جنایی Wolf را ببینید:

بودجه تولید از طریق Creative Wales و BBC Wales تامین شد. کریستوفر نیهولم کارگردانی سه قسمت اول با لی هیون جونز سه قسمت پایانی را بر عهده دارد. تهیه کنندگان اجرایی عبارتند از الین کامرون برای فیلم هارتسوود، لورن بوسل برای استودیو APC و بن ایروینگ برای بی بی سی.

نخستین تریلر سریال جنایی Wolf

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

فیلمبرداری در مارچ 2022 در Monmouthshire در جریان بود. فیلمبرداری همچنین در آن ماه در کاردیف انجام شد. تصاویر اولین نگاه از این مجموعه در فوریه 2023 منتشر شد. انتظار می رود Wolf در سال 2023 به BBC One، BBC Wales و BBC iPlayer به انتشار برسد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *