چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند از نگاه سایت فیگار

قهرمانان زیادی هستند که از تکنولوژی در نبرد های خود استفاده می کنند. در ادامه می خواهیم چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند معرفی کنیم.

قهرمانان مبتنی بر فناوری به نوآوری شهرت دارند. با آوردن بینش تازه به هر موقعیت، آن‌ها جزء چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند ، قرار گرفته‌اند. در دنیای خدایان، جهش‌یافته‌ها و هیولاها، نیاز به یک فرد خاص می‌باشد تا بدون هیچ ابرقدرتی بیرون رود و با جنایت مبارزه کند. برای اختراع تجهیزات مبارزه با جرم و جنایت به یک فرد بسیار باهوش نیاز است. قهرمانان نابغه در فناوری، جزء ماندگارترین الگوها در کمیک‌ها هستند.

همه‌ی مقاله‌های ابرقهرمانی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم ابرقهرمانی

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند

  • ابرقهرمانان باهوش در زمینه تکنولوژی

در ادامه قرار است چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند ، از پتانسیل انسانی دفاع می‌کنند و به هر خواننده این ایده را می‌دهند که اگر به اندازه کافی سخت کار کنند، می‌توانند از ذهن خود برای کمک به جامعه خود استفاده کنند. قهرمانان مبتنی بر تکنولوژی ممکن است در دنیای مارول و دی سی رایج‌تر باشند؛ اما تعداد کمی وجود دارند که ذهن چشمگیرشان آن‌ها را بالاتر از بقیه قرار می‌دهد.

The Atom

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی برتر هستند

ری پالمر بخش مهمی از جوان‌سازی عصر نقره‌ای دی‌ سی بود که جزء اعضای اصلی جامعه قهرمانان قرار گرفته است. یک استاد فیزیک با اطلاعات بروز که عقل اتم او یکی از ویژگی‌های تعیین کننده شخصیتش است. ات جزء قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی برتر هستند ، قرار گرفته است؛ زیرا هوش پالمر به او اجازه داد تا ماده ستاره کوتوله سفید را دستکاری کند تا به او توانایی تغییر اندازه بدهد.

ری پالمر شخصت محبوب دی سی متخصص در مسائل اندازه است. مهارت او در دستکاری ماده و کارهای پزشکی، سفر در زمان و حتی کمک‌های بشردوستانه است. اتم که ابتدا یک دانشمند و در مرحله بعد ابرقهرمان است، به اندازه کافی در مورد ماده ستاره کوتوله سفید تحقیق کرده تا بتواند از طریق خطوط تلفن عبور کند و ساختار اتمی خود را روش‌های مختلف دستکاری کند.

Ozymandias

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
شخصیت های کمیکی باهوش در زمینه تکنولوژی

در حالی که برخی ممکن است در تعریف اوزیماندیاس شرور Watchmen به عنوان یک ابرقهرمان مردد باشند، نمی‌توان این ایده را انکار کرد که دنیای او را اینگونه می‌بیند. اوزیماندیاس جزء شخصیت های کمیکی باهوش در زمینه تکنولوژی است که با نامگذاری خود به نام شعر کلاسیک پرسی شلی، استعداد خود را در زمینه‌های مختلف در طول دوازده شماره Watchmen نشان می‌دهد.

اوزیماندیاس در توانایی‌های مکانیکی خود مانند مرد آهنی نیست؛ اما از عقل خود برای ساخت وسایل کوچک بی شماری استفاده می‌کند که آن‌ها در مبارزه با جرم و جنایت بسیار موثر هستند. با این حال، نبوغ واقعی او در درک انسان‌ها نهفته است. اوزیماندیاس با موفقیت از این برای ایجاد یک شرکت بزرگ استفاده می‌کند، سپس روایتی با پتانسیل مبهم برای صلح جهانی ارائه می‌دهد.

Hank Pym

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
ابرقهرمان کمیکی که در زمینه فناوری بسیار باهوش می‌ باشند

هنک پیم یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های دنیای مارول می‌باشد که تا حد زیادی به خاطر ذهنش است. پیم پس از کشف و نامگذاری ذرات Pym در آزمایشگاه خود، نام Ant-Man را برگزید و یاد گرفت که چگونه از طریق فرکانس‌های رادیویی با حشرات ارتباط برقرار کند. این دو اختراع به تنهایی دنیای مارول را تغییر داده‌اند؛ اما میراث بنیانگذار انتقام جو به همین جا ختم نمی‌شود. شاید بزرگ‌ترین میراث هنک پیم خلق اولترون باشد، یک هوش مصنوعی فوق‌العاده هوشمند که به یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های شرور مارول تبدیل می‌شود. با پیشرفت در تغییر اندازه، ارتباطات حیوانات و روباتیک، تکنولوژی هنک پیم تأثیر زیادی بر دنیای مارول داشته است.

Black Panther

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند

Black Panther جزء ابرقهرمان کمیکی که در زمینه فناوری بسیار باهوش می‌ باشند ، قرقرار می‌گیرد که از اولین حضورش در مارول یک نابغه بوده است، داستانی که در آن او تمام Fantastic Four را به تنهایی از بین برد. پادشاه واکاندا در زمینه‌های مختلف، از سیاست بین‌الملل گرفته تا علم فیزیک که در آن دکترای آکسفورد دارد، درخشان است. شاه تچالا به طور طبیعی یک نابغه است؛ اما این موضوع با این واقعیت که او دانشش را قبل از هر پلنگ سیاه به دست آورده است، به او اقتدار بسیاری می‌دهد. این مورد، همراه با آموزش گسترده او در تاکتیک، مهندسی و هنرنمایی، به Black Panther کمک کرده است تا کشور خود، Avengers، و امپراتوری بین کهکشانی خود را به طور همزمان رهبری کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های پلنگ سیاه

بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند

Robot

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
ابرقهرمانان باهوش در زمینه تکنولوژی

Invincible ’s Robot ثابت کرد که یکی از نمادین‌ترین و پیچیده‌ترین شخصیت‌های سریال است. رودی کانرز جزء ابرقهرمانان باهوش در زمینه تکنولوژی است، مردی که با هوشی عظیمی متولد شد، به زودی از ذهن خود برای ساختن هویتی فوق‌العاده استفاده کرد که قادر به مبارزه با تهدیداتی مانند دوقلوهای مولر و امپراتوری فلاکسان بود. با توجه به یک ایمپلنت سایبرنتیکی که خود در مغزش ایجاد شده است، ربات می‌تواند نه تنها یک بدن، بلکه چندین پهپاد را در یک زمان کنترل کند. ربات می‌تواند به طور موثر تیم‌ها را در نبردها، کل جهان را به بحران هدایت کند. مهارت تاکتیکی، مهارت مهندسی و درک تمدن انسانی ربات، او را به یکی از باهوش‌ترین قهرمانان فناوری در کمیک تبدیل کرده است.

Blue Beetle

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی برتر هستند

تد کرد هویت سوسک آبی را پس از مرگ دن گرت، سوسک آبی اصلی، در مقابل چشمانش پذیرفت. تد کورد که قبلاً مخترع نابغه‌ای بود، از عقل خود برای اختراع وسایل مبارزه با جرم و جنایت مانند کشتی پرنده و سوسک شکلی به نام Bug، یک تفنگ هواساز و کلاه ایمنی استفاده کرد که اگر دشمن بخواهد آن را بردارد، دور سرش قفل می‌شود. ضریب هوشی 192 کورد همچنین به او اجازه داد کارهایی مانند درک اسکرااب بیگانه جیمی ریس و تقلید از دیسک‌های پله ساخته شده توسط آپوکولیپس مستر میراکل را انجام دهد. شهرت کورد باعث شده است که قهرمانان همکارش او را با Martian Manhunter و Batman مقایسه کنند و گای گاردنر می‌گوید کورد دومین سوسک آبی باهوش‌ است.

بهترین کمیک های بلو بیتل شخصیت محبوب تایتان ها

Mister Terrific

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
شخصیت های کمیکی باهوش در زمینه تکنولوژی

مایکل هولت، با نام مستعار مستر ترافیک جزء قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی برتر هستند ، قرار می‌گیرد که توانایی طبیعی برای انتخاب استعدادهای طبیعی دارد. به عبارت دیگر، او در همه چیز عالی است. پس از اینکه در کودکی عاشق فیزیک نظری شد، هولت به چهارده مدرک دکتری مختلف در موضوعات مختلف از مهندسی تا علوم سیاسی دست یافت. هولت همچنین از زیرکی خود برای اختراع فناوری و تأسیس یک شرکت چند میلیون دلاری استفاده کرد.

هولت به عنوان یک قهرمان، از هوش خود به طرق مختلف استفاده کرده است، از جمله رهبری انجمن عدالت آمریکا و عملیات جراحی اضطراری. شاید برجسته‌ترین آن‌ها T-Spheres او باشد، دستگاه‌های مدولار پرنده که توانایی هایشان از تیراندازی با لیزر تا پرتاب هولوگرام را شامل می‌شود.

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

Iron Man

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
ابرقهرمان کمیکی که در زمینه فناوری بسیار باهوش می‌ باشند

در جهان و خارج، مردم تونی استارک را دوست دارند. انتقام‌جوی زره‌دار مارول مدت‌هاست که یکی از شخصیت های کمیکی باهوش در زمینه تکنولوژی بوده و هرگز از نشان دادن آن ترسی ندارد. منشا مرد آهنی گواهی بر نبوغ اوست، زمانی که استارک در غار زندانی بود، زرهی جنگی ساخت که شبیه هیچ زرهی دیگری که تا به حال دیده نشده بود. بخشی از آنچه که مرد آهنی را بسیار هیجان انگیز می‌کند، ظرفیت او برای تولید نوآوری است. این شخصیت دائماً در حال ایجاد فناوری جدید بوده که به اشکال زرهی، ماهواره‌های محافظ سیاره یا حتی خدایان سایبورگ می‌باشد. اگرچه استارک ممکن است همیشه بهترین قضاوت را در این موقعیت‌ها به کار نگیرد؛ اما نمی‌توان درخشش او را انکار کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مرد آهنی

بهترین تکنولوژی های مرد آهنی در کمیک

Moon Girl

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند

Moon Girl جدیدترین شخصیت اضافه شده به پانتئون بزرگان مارول است. لونلا لافایت تنها 9 سال دارد که به عنوان باهوش‌ترین فرد در دنیای مارول شناخته شده است و از افراد قوی مانند مستر فانتستیک و دکتر دووم پیشی گرفته است. Moon Girl به همراه T.rex دایناسور شیاطینیش، او یک نوع پیوند ذهنی دارد؛ اما در غیر این صورت قدرت ندارد. در عوض، لافایت از مغز خود برای ایجاد یک جریان بی پایان از ابزارها استفاده می‌کند که به او اجازه می‌دهد با جرم و جنایت مبارزه کند.

Batman

چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند
ابرقهرمانان باهوش در زمینه تکنولوژی

بتمن جزء ابرقهرمان کمیکی که در زمینه فناوری بسیار باهوش می‌ باشند ، قرار می‌گیرد که برای همه چیز برنامه دارد. این فقط به این دلیل نیست که بتمن در رتبه بندی‌ها واقعاً خوب است. دلیلش این است که بتمن درخشان‌ترین قهرمان در کمیک های دی سی  است. ذهن بروس وین به او این امکان را داده است که تقریباً بر همه هنرهای رزمی تسلط پیدا کند، ده‌ها زبان یاد بگیرد و نقشه‌هایی برای شکست دادن تقریباً هر موجود زنده در دنیای DC ایجاد کند. درخشش بتمن به طور مداوم توسط متحدان و دشمنانش به طور یکسان تشخیص داده می‌شود. مهارت‌های کارآگاهی چشمگیر و دانش روانشناسی انسانیه او را حتی تهدیدی برای خدایان دی سی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

10 تکنولوژی استفاده نشده توسط بتمن

10 تا از تجهیزات بتمن که کارایی خاصی نداشتند

14 ارتباط مهم بتمن با دنیای تکنولوژی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چند تا از قهرمانانی که در زمینه تکنولوژی باهوش هستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *