تریلر رسمی انیمه Lazarus منتشر شد !

سریال انیمه‌ای Lazarus از شبکه ادولت سوویم، یکی از مهم‌ترین ساخته‌های انیمه‌ای 2023 است که چندی پیش، تریلر رسمی انیمه Lazarus منتشر شد.

لازاروس یا همان Lazarus،  یک مجموعه انیمیشنی تلویزیونی است که ساخت و محصول ژاپن می‌باشد و قرار است برای اولین بار در ایالات متحده دربلوک برنامه‌نویسی Toonami توسط Adult Swim پخش شود.

تریلر رسمی انیمه Lazarus منتشر شد !

تریلر انیمه Lazarus

داستان سریال در سال 2052 است. دوره‌ای از صلح و رفاه بی‌سابقه‌ای در سراسر جهان حاکم است. دلیل این امر، این است بشر از بیماری و درد رهایی یافته است. دکتر اسکینر، عصب شناس برنده جایزه نوبل، داروی معجزه آسا و بدون عیب ظاهری به نام هاپونا ساخته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه در سال 2023

بهترین انیمه های سریالی تاریخ سینمای ژاپن + 2023

سه سال بعد، جهان به جلو حرکت کرده است. اما دکتر اسکینر بازگشته است. اسکینر اعلام می‌کند که هاپونا، نیمه عمر کوتاهی دارد. هر کسی که آن را مصرف کرده باشد تقریباً سه سال بعد خواهد مرد. مرگ برای این دنیای گناه آلود و به زودی فرا می‌رسد. در پاسخ به این تهدید، یک گروه ویژه متشکل از 5 مامور از سراسر جهان جمع آوری می‌شوند تا بشریت را از نقشه اسکینر نجات بدهند. این گروه لازاروس نام دارد.

تریلر رسمی انیمه Lazarus
نخستین تریلر انیمه سریالی Lazarus

تریلر سریال لازاروس

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر انیمه سریالی Lazarus را ببینید:

این مجموعه انیمه توسط Adult Swim در 20 ژوئیه 2023 معرفی شد و Shinichirō Watanabe کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت که به خاطر کارگردانی مجموعه تلویزیونی انیمیشن Cowboy Bebop مشهور است. چاد استاهلسکی ، که به خاطر کارگردانی فرنچایز فیلم جان ویک مشهور است و طراحی سکانس‌های اکشن را بر عهده دارد.

برای آهنگسازی، این مجموعه موسیقی متنی از ساکسیفونیست جز کاماسی واشنگتن و تهیه کنندگان، دی جی‌ها و نوازندگان Floating Points و Bonobo را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه توسط MAPPA در حالی که Sola Entertainment ساخته خواهد شد. روز گذشته، این انیمه در کامیک-کان سن دیگو در پانل “Toonami on the Green” در تاریخ 22 ژوئیه 2023، ساعت 5:15 بعد از ظهر به وقت محلی به وقت محلی، تریلر خودش را منتشر کرد.

تریلر انیمه سریالی Lazarus


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *