بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده ؛ معرفی سریال و زمان پخش

سریال مادرخوانده که به زودی به نمایش بینندگان در می آید، سوژه جدید رسانه ها شده است. بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده را در ادامه ببینید.

سریال مادرخوانده به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، از محصولات موسسه سرورسانه پارسیان است و به زودی در شبکه خانگی عرضه خواهد شد. آناهیتا درگاهی در نقش اصلی این سریال هنرنمایی می کند.

بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده

سریال “مادرخوانده” به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری با بازی آناهیتا درگاهی، به شبکه خانگی می‌آید. این سریال با هنرمندی آناهیتا درگاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، هامون سیدی، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی، با معرفی حامد رسولی، ستاره پروین، بهزاد هاشمی و… به نمایش بینندگان شبکه خانگی در می آید.

معرفی سریال مادر خوانده و زمان پخش

تاریخ انتشار و روز پخش سریال مادر خوانده با بازی جنجالی آناهیتا درگاهی

بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده
معرفی سریال مادر خوانده و زمان پخش

خلاصه داستان سریال مادرخوانده

امیر پورکیان که کارگردانی سریال نمایش خانگی «ممنوعه» را به تهیه‌کنندگی برادران یاری در کارنامه خود دارد، در «مادر خوانده» قصه‌ای پیچیده و چند وجهی را با شیوه‌ای تازه روایت کرده است. هنوز خلاصه داستان سریال مادر خوانده به طور کامل مشخص نیست.

زمان پخش سریال مادرخوانده به زودی در فیگار…

بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده

آناهیتا درگاهی

بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده
خلاصه داستان سریال مادرخوانده

آناهیتا درگاهی متولد 8 بهمن 1365 در تهران ، هنرمند نقاش و بازیگر است. خانم درگاهی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر می باشد که فعالیت خود را با نقاشی شروع کرد و از 29 سالگی وارد بازیگری و تهیه کنندگی شد.

آناهیتا درگاهی در سال 1394 در فیلم « آخرین بار کی سحر را دیدی ؟» به کارگردانی فرزاد موتمن کنار چهره هایی چون فریبرز عرب نیا، ژاله صامتی و آتیلا پسیانی اولین بار جلوی دوربین رفت. در سال 1396 با فیلم «زرد» کنار بهرام رادان شاخته شد اما شهرت بازیگری اش یکسال بعد با حضور در سریال شبکه خانگی « ممنوعه» شروع شد.

بهاره کیان افشار

بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده
سریال مادرخوانده

بهاره کیان افشار متولد 12 اردیبهشت 1364 در تهران ، بازیگر و ترانه سرا می باشد. خانم کیان افشار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی نرم افزاز کامپیوتر می باشد که کنار بازیگری ، کار دکوراسیون و تبلیغات می کند و ترانه سرایی هم کرده است. او با معرفی تینا پاکروان همکلاسی دبیرستانش به محمدرضا شریفی نیا سال 1385 در سریال «کلاه پهلوی» نقش شادی مستشارنیا را بازی کرد. بعد از کلاه پهلوی سال 1387 بازی در سینما را با فیلم « شیرین» عباس کیارستمی تجربه کرد تا اینکه سال 1391 با فیلم « گناهکاران» فرامز قریبیان جلوی دوربین رفت. بهاره کیان افشار بعد از آن پرونده درخشانی ار فعالیت های هنری برای خود ساخت.

پژمان بازغی

بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده
خلاصه داستان سریال مادرخوانده

پژمان بازغی متولد 19 دی 1353 در تهران، بازیگرمعروف ایرانی است که فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که از 19 سالگی با فیلم « اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال « مرد هزار چهره» به شهرت رسید. در سال 1380 تجربه بازی در سریال «زیر آسمان شهر» را بدست آورد سپس با حضور در سریال «گم گشته» به کارگردانی رامبد جوان شناخته تر شد. اما شروع جدی شهرت او از سال 1386 با سریال «مرد هزار چهره» در کنار مهران مدیری بود. پژمان بازغی نیز از جمله بازیگران معروف می باشد که فعالیت های هنری زیادی دارد.

شهاب مظفری

بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده
معرفی سریال مادر خوانده

شهاب مظفری خواننده و آهنگساز جوان متولد 7 اردیبهشت ماه سال 1363 می‌باشد و 34 سال سن دارد. وی با رشته کامپیوتر وارد دانشگاه گردیده اسـت و هم زمان با تخصیل خود در همان اوایل در زمینه موسیقی فعالیت نمود. او مدتی پیش در نخستین حضور سینمایی‌اش، به عنوان یکی از نقش‌های اصلی فیلم « خانه شیشه‌ای» به کارگردانی امیر پورکیان، معرفی شد و بازگری خود را شروع کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال مادرخوانده ، داستان این سریال و تاریخ انتشارش را با فیگار دنبال کنید…

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *