تصویر جدید از فیلم The Marvels منتشر شد !

فیلم The Marvels یکی از جدیدترین فیلم‌های مارول است که در آستانه اکران قرار دارد و اخیراً تصویر جدید از فیلم The Marvels منتشر شد.

مارول‌ها (The Marvels) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کمیک‌های مارول ساخته شده و شخصیت‌های کاپیتان مارول، خانم مارول و مونیکا رمبو در آن حضور دارند. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود، قرار است که دنباله‌ای بر کاپیتان مارول (۲۰۱۹)، ادامه سریال خانم مارول (۲۰۲۲) و سی و سومین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد و به تازگی تصویر جدید از فیلم The Marvels به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم The Marvels

تیزر جدید از فیلم The Marvels

تصویر جدید از فیلم The Marvels

تصویر رسمی از کاپیتان مارول در فیلم The Marvels

این فیلم را نیا داکوستا از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی مگان مک‌دانل کارگردانی کرده و بری لارسون در نقش کارول دنورز، ایمان ولانی در نقش کامالا خان و تیونا پریس در نقش مونیکا رمبو در کنار ساموئل ال. جکسون از بازیگران آن هستند. مارول استودیوز در ژوئیه ۲۰۱۹ برنامه‌های ساخت دنباله‌ای برای کاپیتان مارول را تأیید کرد و توسعهٔ آن در ژانویهٔ ۲۰۲۰ با پیوستن مک‌دانل و بازگشت لارسون آغاز شد. داکوستا در آگوست آن سال برای کارگردانی استخدام شد و ولانی و پریس در دسامبر به عنوان بازیگران فیلم انتخاب شدند.

تصویر جدید از فیلم The Marvels
تصویر جدید از فیلم The Marvels

این فیلم در اواسط آوریل ۲۰۲۱ با شروع فیلم‌برداری واحد دوم در نیوجرسی آغاز شده است و عنوان فیلم در اوایل ماه مه اعلام شد. فیلمبرداری اصلی نیز از اوایل اوت ۲۰۲۱ آغاز شده و در اواسط می ۲۰۲۲ به پایان رسیده است. برای فیلم‌برداری، استودیوهای پاین‌وود در باکینگهام‌شر و استودیو لانگ‌کراس در انگلستان و همچنین لس آنجلس و تروپئا، ایتالیا به عنوان مکان‌های فیلمبرداری استفاده شده‌اند. اکران فیلم برای ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ در ایالات متحده آمریکا برنامه‌ریزی شده است و این فیلم به‌عنوان بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ترتیب دیدن فیلم ها و سریال های مارول تا سال 2025

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023

عکس جدید از The Marvels

در ادامه می‌توانید تصویر رسمی از کاپیتان مارول در فیلم The Marvels را ببینید:

تصویر جدید از فیلم The Marvels
تصویر جدید از فیلم The Marvels

عکس جدید از The Marvels

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *