مارال فرجاد ویدئویی به مناسبت تولد زنده یاد امین تارخ منتشر کرد + پشت پرده شایعه خانه لاکچری مارال فرجاد در مجارستان

مارال فرجاد ویدئویی به مناسبت تولد زنده یاد امین تارخ منتشر کرد . در ادامه فیلم پشت صحنه سریال رهایم نکن با بازی امین تاریخ را ببینید.

مارال فرجاد به مناسبت تولد زنده یاد امین تارخ ویدئویی از پشت صحنه سریال رهایم نکن را منتشر کرده است. او در توضیح این ویدئو نوشت:

 آقای تارخ عزیز تولدتون در آسمانها مبارک.

مارال فرجاد ویدئویی به مناسبت تولد زنده یاد امین تارخ منتشر کرد

انتشار ویدئو از پشت صحنه سریال رهایم نکن امین تاریخ توسط مارال فرجاد

مارال فرجاد اضافه می‌کند:

شما همیشه در قلب ما و همه‌ی دوستدارانتان زنده هستید .همکاری و دوستی با شما همیشه برای من ماندگاره.

مارال فرجاد ویدئویی به مناسبت تولد زنده یاد امین تارخ منتشر کرد

ویدئو پشت صحنه سریال رهایم نکن به مناسبت تولد امین تارخ توسط مارال فرجاد

مارال فرجاد با ارادت به امین تارخ نوشت:

بازیگری از نسل طلایی که همیشه به همه احترام می گذاشتید،وقتی سرصحنه فیلم برداری می آمدید ،همه دیالوگها رو‌حفظ و آماده بودید و معتقد به تمرین،تمرین،تمرین  با بازیگر مقابلتون بودید…

حیف که از این جنس بازیگرها کم شده…اگه بیشتر از دوبار تمرین بشه میگن دیگه بسه….آخه بیات میشه بازیمون ….خیلی زود رفتید،

خانه لاکچری مارال فرجاد در مجارستان

به تازگی تصویری از خانه لاکچری مارال فرجاد در مجارستان لو رفت و به انتشار رسید که شایعات و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت.

اخیراً در عکسی از نمایی از خانه لوکس مارال فرجاد که در استوری او منتشر شد، شایعات زیادی تحت عنوان خانه مجارستان مارال فرجاد در فضای رسانه به انتشار رسید که حواشی زیادی را به همراه داشت.

تصویر خانه مارال فرجاد در مجارستان ، در استوری اینستاگرام او به انتشار رسید و معلوم نیست که در چه کشوری است و فقط برخی از رسانه‌ها حدس زدند که او خارج از کشور باشد و مجارستان، گزینه‌ی احتمالی آنهاست.

خانه مجارستان مارال فرجاد

به نقل از برخی از خبرگزاری‌های داخلی، مارال فرجاد، بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در مجارستان ساکن شده، نمایی از خانه لاکچری‌اش را در این کشور لو داده است. 29 اردیبهشت سال پیش، مارال فرجاد در مصاحبه با یک رسانه‌ی اینترنتی، رسماً اعلام کرد که بر سرطان غلبه کرده و این در حالی است که مارال فرجاد تا پیش از آن هر گونه بیماری را انکار می‌کرد.

او در این کفتگو گفت:

در مجارستان درمانم را شروع کردم و بیماری را شکست دادم.

مارال فرجاد که پس از درمان هم در این کشور ساکن شد. به تازگی نیز، خبری مبنی بر اینکه پدرش نیز در مجارستان ساکن شده، به انتشار رسیده است. او به در روز گذشته نیز، نمایی جالب از خانه لاکچری‌اش در مجارستان منتشر کرد و توجه کاربران را جلب کرده است.

نمایی از خانه لوکس مارال فرجاد

در ادامه می‌توانید تصویر خانه مارال فرجاد در مجارستان را ببینید:

خانه لاکچری مارال فرجاد در مجارستان

مارال فرجاد ویدئویی به مناسبت تولد زنده یاد امین تارخ منتشر کرد

مارال فرجاد متولد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. مارال فرجاد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱ در تهران زاده شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهر وی مونا فرجاد نیز بازیگر هستند.

مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است. او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون شام عروسی (۱۳۸۴)، پسران آجری (۱۳۸۵) و دوشیزه باران (۱۳۸۶) و مجموعه‌هایی نظیر کت جادویی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)، خاتون (۱۳۹۳) و ساعت صفر (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته است.

او پس از درگیری با سرطان، برای درمان به مجارستان رفت و حالا چند ماهی است که در آنجا سکونت دارد و به تازگی نمایی از خانه لوکس مارال فرجاد را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مارال فرجاد ویدئویی به مناسبت تولد زنده یاد امین تارخ منتشر کرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *