عدم استقبال تماشاگرها از فیلم جدید کمال تبریزی با نام دست انداز

آمار و ارقام نشان از عدم استقبال تماشاگرها از فیلم جدید کمال تبریزی با نام دست انداز دارد. رویا نونهالی و رضا کیانیان از بازیگران این فیلم هستند.

عدم استقبال تماشاگرها از فیلم جدید کمال تبریزی با نام دست انداز

وقتی نام کمال تبریزی به میان می‌آید ناخواسته ذهنمان می‌رود سراغ آثار درخشانی مثل «شیدا»، «لیلی با من است»، «دوران سرکشی»، «فرش باد»، «گاهی به آسمان نگاه کن» و «مارمولک»؛ کارگردانی که خاطرات مهمی برجا گذاشته و سهم قابل توجهی در سینمای کمدی ایران دارد.

متاسفانه فیلم جدید کمال تبریزی با نام «دست‌انداز» که رویا نونهالی و رضا کیانیان را در تیم بازیگری دارد، مورد استقبال تماشاگرها قرار نگرفت. آمار و ارقام نشان می‌دهند که این اثر اکنون فروش ناامیدکننده‌ای دارد.

فیلم جدید کمال تبریزی با نام دست انداز
فیلم جدید کمال تبریزی با نام دست انداز

شاید اگر «سرزمین کهن» به مشکل برنمی‌خورد، شمار شکست‌های تبریزی تا این حد افزایش پیدا نمی‌کرد. می‌توان گفت تنها اثر قابل قبولش در دهه نود، «طبقه حساس» بود که البته درباره آن هم نظرهای مختلفی وجود داشت.

از روز چهارشنبه 18 مرداد، اکران فیلم «دست‌انداز» به کارگردانی کمال تبریزی شروع می‌شود. باید دید این فیلم فیلم می‌تواند پس از مدت‌ها خاطرات خوش آثار موفق این کارگردان را تکرار کند. به بهانه اکران این فیلم نگاهی داریم به شکست‌های این کارگردان در گیشه و شبکه خانگی. از میان آثار کمال تبریزی هنوز سریال «سرزمین کهن» با نام جدید «سرزمین مادری» روی آنتن نرفته و «خیابان‌های آرام» هم رنگ اکران به خود نگرفته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *