ببینید : تصویری از محسن کیایی و علی دایی +[خروج علی دایی از ایران]

امروز تصویری از محسن کیایی و علی دایی در رسانه‌های مجازی فارسی منتشر شده است که توجه و علاقه زیادی را از سوی کاربران به خود جلب کرده است.

به تازگی تصویری از علی دایی و محسن کیایی در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که سر صدای بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

تصویری از محسن کیایی و علی دایی

عکسی از محسن کیایی به همراه علی دایی

جدیدا محسن کیایی بازیگر و کمدین سینمای ایران در کنار علی دایی اسطوره فوتبال عکس خاطره انگیزی را به ثبت رساندند که در رسانه های مجازی وایرال شد.

در ادامه می‌توانید تصویری از علی دایی و محسن کیایی را ببینید:

تصویری از محسن کیایی و علی دایی
عکسی از محسن کیایی به همراه علی دایی

خروج علی دایی از ایران

یکی از دوستان شهریار در گفت‌وگویی کوتاه سفر او را تایید کرد اما مدعی شد نمی‌داند این مسافرت تا چه زمانی طول می‌کشد و علی دایی طی روزهای اقامت در خارج از ایران به کدام کشورها سفر خواهد کرد. قدر مسلم اینکه با توجه به شناخت رسانه‌ها از دایی، او برای همیشه در آن سوی آب‌ها ماندگار نخواهد شد و دیر یا زود به ایران بازمی‌گردد.

خروج علی دایی از ایران
مهاجرت علی دایی, مهاجرت علی دایی به آمریکا, رفتن علی دایی از ایران

رفتن علی دایی از ایران

خروج علی دایی از ایران
مهاجرت علی دایی, مهاجرت علی دایی به آمریکا, رفتن علی دایی از ایران

علی دایی، متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸، بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال ایرانی است. دایی در رده باشگاهی، علاوه بر بازی در لیگ ایران، همچنین سابقه حضور در لیگ‌های قطر، آلمان و امارات را داشته‌است. علی دایی با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران شناخته می‌شود.

او در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و برنامه تلویزیونی ۹۰ به ترتیب با کسب ۵۹ درصد و ۷۳ درصد آراء مخاطبان، به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و همینطور  بهترین مهاجم بعد از انقلاب ۱۳۵۷ در ایران انتخاب شد. ‏دایی با ثبت ۱۴ گل، رکورد بیشترین گلزنی در تمام ادوار جام ملت‌های آسیا را در اختیار دارد. دایی در سال ۱۳۸۵ به عنوان بازیکن و مربی باشگاه سایپا، پا به عرصه مربیگری گذاشت. او در اسفند ۱۳۸۶ نیز به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

مهاجرت علی دایی به آمریکا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصویری از محسن کیایی و علی دایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *