بررسی اجراهای رضا گلزار از اولین و آخرین حضورش در تلویزیون + پخش مسابقه‌ای جدید

«پانتولیگ» با اجرای محمد رضا گلزار به زودی از تلویزیون پخش خواهند شد. اجراهای رضا گلزار از اولین و آخرین حضورش در تلویزیون در ادامه بررسی شده است.

بررسی اجراهای رضا گلزار از اولین و آخرین حضورش در تلویزیون

گلزار پس از اولین و آخرین حضورش در تلویزیون با مسابقه «برنده باش» تا امروز چه مسیری را طی کرده است؟ شکست با «هفت خان» و «گیسو» محمدرضا گلزار سال 97 با مسابقه اطلاعات عمومی «برنده باش» وارد عرصه اجرا شد و پا به تلویزیون گذاشت.

این مسابقه زمستان 97، با 48 درصد بیننده در رتبه دومین برنامه پرمخاطب تلویزیون پس از «خندوانه» جای گرفت و نوروز 98 نیز پس از «عصر جدید»، جایگاه دومین برنامه پربیننده تلویزیون را به دست آورد، بنابراین مورد توجه قرار گرفت؛ اما به دلیل شائبه قمار بودن آن، از کنداکتور خارج و پخش آن متوقف شد.

گلزار نوروز 1400 با مسابقه‌ای مشابه به نام «هفت خان» به نمایش خانگی رفت و تجربه‌ای شبیه «برنده باش» داشت، اما این مسابقه فاقد اتفاق جدیدی بود و آن زمان، در آخرین رتبه پربیننده‌ترین‌ تولیدات نماوا، جای داشت. گلزار سال 1400 با مجموعه ناتمام و شکست‌خورده «گیسو» نیز موفقیتی به دست نیاورد.

بازگشت رضا گلزار به تلویزیون با برنامه پانتولیگ

اجراهای رضا گلزار از اولین و آخرین حضورش در تلویزیون
تایید بازگشت رضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون

بعد از کش و قوس‌های فراوان صبح روز دوشنبه 23 مرداد ماه خبرگزاری تسنیم طی دو خبر جداگانه به شکل رسمی از بازگشت این دو چهره خبرساز به تلویزیون خبر داد. این خبرگزاری در خبری با تیتر «تکلیف اجرای محمدرضا گلزار در تلویزیون روشن شد» به نقل از جواد فرحانی تهیه‌کننده مسابقه‌ای که گلزار اجرای آن را بر عهده دارد نوشت:

برنامه پانتولیگ، یک مسابقه تلویزیونی با محوریت پانتومیم است که در آن شرکت‌کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم‌کننده با هم رقابت می‌کنند. اجرای برنامه برعهده «محمدرضا گلزار» خواهد بود و امیدواریم با حضور و تلاش وی، لحظات خوشی برای مخاطبان تلویزیون رقم‌ بخورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به اجراهای رضا گلزار از اولین و آخرین حضورش در تلویزیون چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *